جستجو
راهنمای خرید فرش اتاق خواب

راهنمای خرید فرش اتاق خواب

تاریخ انتشار: 1402/04/05 نویسنده: سید یونس ساداتی

به طور معمول هر فردی تقریباً یک‌سوم عمر خود را در اتاق‌خواب خودش سپری می‌کند و باتوجه‌به این موضوع زیبایی و راحتی این فضا از اهمیت زیادی برخوردار است. بهترین فرش برای اتاق خواب می‌تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد تا محیط اتاق‌خواب خود را جذاب کنید.

همه ما برای یکبار هم که شده خرید فرش را تجربه کرده‌ایم و با چم‌وخم راه آشنایی نسبتاً خوبی داریم. باتوجه‌به شرایط کنونی انواع فرش در بازار به فروش می‌رسد؛ هرکدام از این فرش‌ها دارای ابعاد و رنگ‌های مخصوصی هستند.

در ادامه مقاله ما مطالبی را در باب راهنمای خرید فرش اتاق خواب خواهیم گفت بعد از مطالعه شما به‌راحتی قادر هستید فرش مناسب را تشخیص و خریداری کنید. همچنین می‌توانید برای مشاهده انواع فرش مناسب اتاق خواب وارد صفحه خرید فرش شوید و با مشاهده دسته‌بندی‌های مختلف فرش موردنظر خود را انتخاب کنید.

 

جنس فرش اتاق خواب

بهتر است فرشی را برای اتاق خواب خود تهیه کنید که از کیفیت جنس فوق‌العاده خوبی برخوردار باشد. توصیه ما به شما این است حتی‌الامکان از فرش دستباف برای اتاق‌خواب یا فرش کودک خود استفاده نکنید؛ به‌خاطر اینکه قیمت فرش‌های دستباف به دلیل نوع بافتی که دارند، نسبت به دیگر فرش‌ها گران‌تر هستند. اگر توان خرید فرش دستباف برای اتاق‌خواب خود را ندارید، از فرش ماشینی مرغوب استفاده نمایید.

یکی از جنس‌های معروف فرش ماشینی که طرفداران خاص خود را دارد، فرش شگی یا پرز بلند است. این محصول به دلیل نرمی و لطافتی که دارد می‌توانید گزینه مناسبی برای اتاق خواب باشد. برای دیدن این محصول خاص کافیه به صفحه فرش پرز بلند مراجعه کنید و در صورت‌پسند به‌صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهید.

برخی از فرش‌ها بر اساس آزمایشاتی که روی آن‌ها انجام شده، دارای خاصیت ضد حساسیت و آلرژی هستند؛ تا حدودی این فرش‌ها می‌توانند جایگزین فرش‌های دستباف شوند. چنین فرش‌هایی دوام عمر بسیار بالایی داشته و به‌خوبی تمیز می‌شوند. شما باید در نظر داشته باشید که بهترین فرش برای اتاق‌خواب هم نیز باید این ویژگی‌ها را داشته باشد. اگر به اطلاعات کاملی در مورد فرش‌های ماشینی ندارید، حتماً مقاله انواع فرش را مطالعه کنید تا اطلاعات کاملی در این مورد به دست بیاورید.

 

فرش اتاق خواب با اندازه متناسب

بعد از مبحث جنس، نوبت به ابعاد فرش می‌رسد. طبیعتاً باید فرشی خریداری کنید که فضاهای خالی اتاق‌خواب شما را پر کند. در واقع فرقی نمی‌کند فرش شما از نوع کلاسیک باشد یا از نوع اکریلیک؛ در هر حالتی بهتر است برای چیدمان و دکوراسیون اصولی‌تر، فرش اتاق خواب شما ابعادی متناسب و استاندارد داشته باشد.

قبل از انتخاب ابعاد فرش، به‌اندازه اتاق و فضاهای خالی توجه کافی داشته باشید؛ چرا که اندازه فرش یکی از عوامل اساسی در نمای فرش و دکوراسیون اتاق خواب شما است. اگر می‌خواهید اطلاعات کاملی در مورد سایز فرش ماشینی داشته باشید، حتماً مقاله ابعاد فرش را مطالعه کنید تا بتوانید بهترین سایز را برای اتاق خواب خود انتخاب کنید.

 

خرید بهترین فرش برای اتاق خواب

 

فرش برای اتاق‌های مربعی مانند

در قدم اول برای اتاق‌هایی که مساحت مربعی دارند، از فرش‌های بزرگ‌تر استفاده کنید؛ استفاده از فروش کوچک باعث می‌شود اتاق و نمای آن جذابیت آن‌چنانی برایتان نداشته باشد. البته ما توصیه می‌کنیم برای فضای بین تخت خواب و وسایل موجود در اتاق از فرش‌های باریک استفاده کنید.

یکی از سؤالات پرتکراری که ممکن است ذهن همه کاربران را دیگر کند این است که فرش پرز بلند بهتر است یا فرش‌های پرزکوتاه؟ همه این عوامل و ویژگی‌های فرش بسته به بودجه شما و ویژگی‌های مدنظرتان است؛ بنابراین قبل از خرید معیارها و نکات مهم برای فرش خود را تعیین کرده و در زمان خرید از پشتیبان‌های سایت مشاوره بگیرید.

اما در نظر داشته باشید که به‌هیچ‌وجه نباید برای محیط آشپزخانه از فرش پرز بند استفاده کنید؛ زیرا این محیط در معرض آلودگی و کثیفی قرار دارد. اگر پرزهای فرش این ناحیه بلند باشد زمان تمیزکردن، کثیفی‌ها لای فرش باقی می‌مانند. اگر تصمیم به خرید فرش مناسب برای آشپزخانه خود دارید، بهتر است که به صفحه فرش اشپزخانه مراجعه کنید.

 

فرش برای اتاق خواب دخترانه

معمولاً جنس و ابعاد بهترین فرش برای اتاق خواب و اتاق خواب دخترانه ویژگی‌های مشخص و مشترکی دارد. تنها چیزی که باعث تفاوت در فرش اتاق خواب دخترانه با دیگر اتاق خواب‌ها می‌شود، طرح و رنگ آن است.

بهتر است در زمان خرید فرش برای اتاق خواب دخترانه به طرح و رنگ‌های روشن و ملایمی توجه کنید. رنگ‌های پاستیلی از جمله رنگ‌های صورتی مانند با طرح‌های عروسکی برای اتاق خواب دخترانه مناسب‌تر هستند. همچنین طرح‌های فانتزی موجود در بازار می‌تواند برای اتاق خواب دخترانه گزینه خوبی باشد.

همچنین شما می‌توانید برای فرش اتاق خواب پسرانه از ترکیب رنگ‌های آبی استفاده کنید؛ امروزه طرح‌های کارتونی مرتبطی برای فرش اتاق خواب پسرانه ارائه می‌شود.

شما می‌توانید برای مشاهده قیمت فرش اتاق خواب فانتزی و دیگر مدل‌ها به صفحه محصولات مراجعه کنید و تفاوت آن را با دیگر فرش‌ها احساس کنید. همچنین اگر قصد دارید طرح‌های مناسب کودک را مشاهده کنید، کافیه وارد صفحه فرش کودک شوید و از دیدن جامع‌ترین کلکسیون کودک ایران لذت ببرید.

 

میزان شانه و تراکم فرش برای اتاق خواب

در زمان خرید فرش نیازی نیست به سراغ فرش 1200 شانه بروید؛ چرا که این گونه فرش‌ها هزینه زیادی را می‌طلبند. فرش‌های 700 شانه با تراکم 2550 نیز برای اتاق خواب یا حتی اتاق نشیمن کفایت می‌کنند. اما اگر قصد خرید فرش برای سالن پذیرایی خود دارید یکی از بهترین گزینه‌ها فرش 1200 شانه است. برای دیدن جدیدترین طرح‌های این نوع از فرش ماشینی کافی است وارد صفحه فرش 1200 شانه شوید و در صورت پسندیدن طرح مدنظرتان می‌توانید در چند دقیقه به‌صورت اینترنتی فرش خود را خریداری کنید.

 

انواع فرش اتاق خواب

تا به اینجای مقاله شما با مفهوم کلی فرش مناسب اتاق خواب آشنا شدید و توانایی لازم برای تعیین معیارهای کافی جهت خرید فرش را دارا هستید. بهتر است برای تکمیل اطلاعات شما عزیزان انواع فرش اتاق خواب را با جزئیات بیشتری بیان کنیم.

 

بهترین جنس فرش اتاق خواب

 

فرش پلس استر

اولین فرش مناسب اتاق خواب، فرش پلی‌استر نام دارد. این فرش به نسبت از دوام و طول عمر نسبتاً خوبی بهره‌مند است. اگر در خانه خود کودک یا نوزاد خردسال دارید می‌توانید این نوع فرش را برای اتاق خواب کودکتان خریداری کنید.

فرش‌های نوع پلی‌استر در اثر رفت‌وآمد زیاد دچار هیچ‌گونه آسیب و فرسودگی نمی‌شوند. همچنین این فرش‌ها نسبت به دیگر انواع فرش‌ها از ظاهر جذاب‌تری برخوردار هستند.

فرش اکریلیک

فرش اکریلیک از زمان‌های گذشته در بازار وجود داشت. از مزیت‌های اصلی و بارز این فرش می‌توان به دوام بالای آن‌ها اشاره کرد. چنانچه در مبحث هزینه دستتان باز است، خرید فرش اکریلیک را به شما پیشنهاد می‌کنیم. شما با خرید و استفاده این فرش طیف رنگی بسیار جذابی را می‌بینید. همچنین برای اطلاعات بیشتر می‌توانید وارد صفحه فرش اکریلیک شوید تا آگاهی کاملی در مورد این محصول پیدا کنید.

 

نحوه انتخاب فرش اتاق خواب کودک

زمانی که قصد دارید فرشی برای اتاق کودک خود تهیه کنید به لطافت و نرمی آن اهمیت زیادی بدهید؛ چرا که اکثر کودکان تمایل دارند روی فرشی نرم و لطیف بازی و سرگرمی‌های خود را انجام دهند. بافتی مناسب می‌تواند لذت فرش نرم و ظریف را برای شما و کودکتان چندین برابر کند.

بعد از عبور از این به سراغ انتخاب هماهنگی رنگی بروید. سعی کنید تا جایی که مقدور است از فرش‌هایی استفاده کنید که رنگ‌هایی ضد لک دارند. همچنین از ترکیب رنگ‌های شاد و سرزنده غافل نشوید. اما این نکته را در نظر داشته باشید که فرش‌های فانتزی و کارتونی گزینه بهترین نسبت به فرش‌های کلاسیک برای اتاق کودک هستند. فرش کلاسیک بدون شک یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما در اتاق پذیرایی است. شما می‌توانید برای مشاهده انواع طرح‌های این محصول به صفحه فرش کلاسیک مراجعه کنید.

 

تغییر استایل و ظاهر اتاق خواب با فرش مناسب

برای تغییر ظاهر و سرحال کردن محیط اتاق‌خوابتان باید رنگ‌هایی شاد و روحیه‌بخش انتخاب کنید. از فرش‌هایی با رنگ‌های تیره و طرح‌های پیچیده استفاده نکنید. البته برخی سایه‌ها و رنگ‌های مکمل برای آرام‌تر کردن محیط خواب شما لازم و ضروری هستند. به فرض مثال فرش اتاق خواب طوسی با رنگ‌های مکمل می‌تواند یک اتاق خواب مملو از آرامش و حس خوب به شما ارائه دهد.

 

ارزانترین فرش اتاق خواب

 

قیمت فرش اتاق خواب

قیمت فرش‌ها به عوامل متعددی مانند میزان تراکم، نوع فرش، میزان شانه فرش و... وابسته است. در واقع بافندگان و کارشناسان فرش ابتدا عوامل گفته شده را به‌دقت بررسی کرده و قیمت هر فرش را برای فروش عمده و خرده مشخص می‌کنند. قیمت فرش اتاق خواب نیز از این قاعده مستثنی نبوده و طبق معیارهای موجود تعیین می‌شود.

ما برای شما قیمت‌های به‌روز و مقرون به صرفه‌ای ارائه می‌دهیم. شما می‌توانید به‌صورت لحظه‌ای قیمت‌های فرش اتاق خواب را مشاهده کنید.

 

جمع‌بندی

در این مقاله شما با راهنمای خرید فرش اتاق خواب آشنا شدید و اکنون می‌توانید برای خرید بهترین فرش برای اتاق کودک اقدام کنید. یکی از بهترین گزینه‌های برای اتاق خواب، فرش 700 شانه است؛ زیرا این محصول از دوام و طول عمر بالایی برخوردار است.

شما می‌توانید بر اساس کیفیت، میزان دوامی که مدنظر دارید و از همه مهم‌تر بودجه‌تان فرش اتاق خواب مناسبی خریداری کنید. از زمان انتخاب تا ثبت و تحویل سفارش ما در کنار شما خواهیم بود. همچنین اگر می‌خواهید فرش‌های حدید بازار را مشاهده کنید حتماً به صفحه فرش جدید مراجعه کنید و در صورت نیاز فرش خود را آنلاین خریداری کنید.

مقالات مرتبط

5 رنگ فرش که هیچوقت از مد نمی افتد!
فرش به عنوان یک عنصر جدانشدنی از دکوراسیون های ایر...
ابعاد فرش های مختلف چقدر است؟
در این مطلب سعی کردیم به شکل کامل در مورد ابعاد فر...
فرش اشپزخانه چی بخرم؟ بهترین فرش مناسب آشپزخانه
آشپزخانه محیطی با اهمیت بالا برای بانوان است به هم...
انواع گلیم فرش آشپزخانه
اگر تصمیم خرید فرش آشپزخانه دارید و نمیدانید کدام ...
بهترین برند فرش ماشینی
بهترین برند فرش ماشینی در ایران باید بتواند فرش با...
بهترین رنگ فرش برای مبل کرم
بهترین رنگ فرش برای مبل کرم میتواند رنگ های متفاوت...
بهترین فرش اتاق کودک
انتخاب بهترین فرش اتاق کودک همیشه دارای سختی های ز...
نکات کلیدی که در خرید فرش ماشینی باید به آن توجه کرد!
هنگام خرید فرش ماشینی باید به نکات زیادی توجه کنید...
مزایای خرید اینترنتی فرش
مزایای خرید اینترنتی انقدر زیاد است که در چند دقیق...
قبل از خرید فرش 1500 شانه باید این موارد را بدانید!
فرش 1500 شانه در دسته بندی فرش های لاکچری بازار قر...

سوالات متداول


یکی از جنس‌های معروف فرش ماشینی که طرفداران خاص خود را دارد، فرش شگی یا پرز بلند است.

قیمت فرش‌ها به عوامل متعددی مانند میزان تراکم، نوع فرش، میزان شانه فرش و... وابسته است. در واقع بافندگان و کارشناسان فرش ابتدا عوامل گفته شده را به‌دقت بررسی کرده و قیمت هر فرش را مشخص می‌کنند.

در زمان خرید فرش نیازی نیست به سراغ فرش 1200 شانه بروید، بهترین گزینه فرش 700 شانه است.

اولین فرش مناسب اتاق خواب، فرش پلی‌استر نام دارد و دومین گزینه فرش اکریلیک است که از گذشته در بازار وجود دارد.
0 / 5

نظرات

نظر شما پس از بررسی توسط مدیریت در سایت نمایش داده خواهد شد!

امتیاز دهی

لطفا امتیاز خود را نسبت به این مقاله ثبت بفرمایید.

برداشت از کیف پول

دوست عزیز! لطفا مبلغ مورد نظرتان را برای برداشت از کیف پول محتشم وارد کنید.

مبلغ واریز به ریال
مقدار مبلغ درخواستی از مقدار موجودی کیف پول بیشتر است