جستجو
بهترین فرش برای راه پله

بهترین فرش برای راه پله

تاریخ انتشار: 1402/08/20 نویسنده: سید یونس ساداتی

فرش راه پله جز یکی از پر استفاده‌ترین فرش‌های منازل به حساب می‌آید. این قسمت از خانه به صورت عمومی توسط افراد خانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این اوصاف می‌توان نتیجه گرفت فرش راه پله باید ویژگی‌های مهمی مانند استحکام بالا، زیبایی مناسب و طول عمر خوبی را برخوردار باشد.

یکی از مهمترین نکاتی که باید در زمان خرید فرش راه پله به آن توجه کنید، میزان ضخات فرش شما است. بهتر است از فرش‌هایی استفاده کنید که ضخامت مناسب و به اندازه‌ای داشته باشند. شما می‌توانید برای مشاهده ویژگی‌های ظاهری و بافت فرش به صفحه خرید فرش مراجعه نمایید تا آشنایی بهتری با فرش‌های محتشم داشته باشید. بعد از میزان ضخامت، رنگ و نوع طرح فرش از اهمیت بالایی بهره‌مند است. در حین خرید فرش‌هایی را انتخاب کنید که برای مکان موردنظر شما مناسب باشند؛ به فرض مثال فرش‌های اتاق پذیرایی برای آشپزخانه شما چندان کاربردی نیستند. به صورت کلی در زمان خرید فرش راه پله نکات زیر را مدنظر قرار دهید:

  • میزان ضخامت فرش
  • نوع طرح و رنگ فرش
  • استفاده از مواد استاندارد و با کیفیت
  • طول عمر بالا

 

فرش ماشینی رانر(کناره) ورساچه طرح 300404 لاکی 1200 شانه

10,500,000 تومانمشاهده محصول

 

فرش راه پله

هنگام ورود به یک خانه اولین چیزی که باعث جلب توجه افراد می‌شود، فرش مورد استفاده بر روی راه پله است؛ البته خرید فرش راه پله دشواری‌های خاصی دارد و در عین حال انتخاب آن بسیار مهم است. به طور معمول راه پله یک مسیر پر رفت آمد است که انتخاب اشتباه کفپوش می‌تواند باعث خراب‌شدن آن در کوتاه مدت شود. به همین دلیل خرید بهترین فرش راه پله نیاز به دقت زیادی دارد. سطح پله‌ها مانند سطوح صاف خانه یکسان نیست و در نتیجه برای تهیه فرش مناسب آن باید بتوانید اندازه‌گیری دقیقی نیز انجام دهید. در ادامه درباره نحوه اندازه‌ گیری فرش راه پله و مدلهای جدید گلیم فرش راه پله، اطلاعاتی در اختیارتان قرار می‌دهیم.

انتخاب فرش برای راه پله یکی از دشوارترین کارها در دکوراسیون داخلی به شمار می‌رود؛ چراکه فرش روی پله، باید در کنار زیبایی، دوام زیادی نیز داشته باشد. فرش روی پله در معرض رفت و آمد قرار دارد و در نتیجه ضخامت آن باید به حدی باشد که کمترین آسیب را ببیند. به همین دلیل هنگام خرید فرش پله باید بتوانید در کنار توجه به طرح و رنگ آن، کیفیت محصول را نیز بررسی کنید. همچنین انواع فرش 1000 شانه و 700 شانه برای راه پله وجود دارد که باید نمونه مناسبی را تهیه کنید.


بهترین فرش برای راه پله

برای انتخاب و تهیه فرش راه پله جدید باید نکات بسیار مهمی را در نظر بگیرید. فرش پله باید تمام گوشه و کناره‌های آن را پر کند و علاوه بر زیبایی، از نظر ایمنی نیز، بررسی شود. در نتیجه هنگام خرید بهترین فرش برای راه پله باید مواردی مثل ضخامت مناسب فرش راه پله، برابر بودن الگوی فرش راه پله با قالی نشیمن و مطابقت رنگ فرش پله با کفپوش نزدیک‌ترین فضا به آن را، در نظر بگیرید. در حالت کلی بهتر است جنس، رنگ و مدل فرش راه پله با سایر قسمت‌های خانه هماهنگ باشد؛ به طور مثال فرش ماشینی طرح سنتی کاشان برای استفاده در پله خانه‌هایی با چیدمان کلاسیک مناسب‌تر است.

 

 

نحوه اندازه‌گیری فرش راه پله

در هنگام خرید بهترین فرش برای راه پله ابتدا باید بتوانید اندازه‌گیری دقیقی از ابعاد پله‌ها انجام دهید. یکی از عوامل موثر بر قیمت فرش راه پله متری، ابعاد آن است. در نتیجه آشنایی با نحوه اندازه‌ گیری فرش راه پله اهمیت پیدا می‌کند. برای اندازه‌گیری فرش راه پله به دلیل داشتن ابعاد نامنظم باید روند خاصی را طی کنید. از این طریق شما می‌توانید فرش را متناسب با اندازه پله‌ها تهیه کنید.

نحوه اندازه گیری فرش راه پله

  • ابتدا ارتفاع و عرض و طول پله‌ها را به صورت جداگانه اندازه گرفته و یادداشت کنید.
  • پس از آن با ضرب طول و عرض در یکدیگر اندازه پهنا محاسبه می‌شود. 
  • سپس مجموعه عرض و ارتفاع را محاسبه کرده و آن را در طول پله ضرب کنید. برای از بین بردن خطای محاسبه، 1.5 سانتیمتر به کل عدد به دست آمده، اضافه کنید.
  • در مرحله بعد تعداد پله‌ها را متناسب با اندازه گام خود اندازه بگیرید. بهتر است برای جلوگیری از اشتباه در محاسبات، از ماشین حساب کمک بگیرید. 
  • عدد به دست آمده را دوباره محاسبه کنید تا هیچ اشتباهی رخ ندهد. 
  • برای اندازه‌گیری ابعاد پله‌ها فرش یا موکت را جدا کنید تا اعداد دقیقی به دست آورید.

 

 

فرش راه پله تکی

همانطور که می‌دانید فرش‌های راه پله در مدل‌های گوناگونی به فروش می‌رسند. هر کدام از این فرش‌ها دارای طرح‌ها و هارمونی‌های منحصر به فردی هستند. و اما فرش‌های راه پله تکی به گونه‌ای هستند که هر کدام از پله‌ها به صورت جداگانه دارای یک فرش مجزا هستند. فرش راه پله تکی در طرح‌ها و جنس‌های مختلفی مانند گلیم ماشینی، فرش ماشینی و فرش دستباف به فروش می‌رسند.

خرید فرش راه پله

 این نوع فرش‌ها می‌توانند جز دسته‌های کلاسیک، اکریلیک و... باشند. شما می‌توانید جهت آشنایی بهتر به صفحه فرش کلاسیک بروید.

نکته مهم: در نظر داشته باشید استفاده از فرش راه پله تکی بدون موارد ایمنی مانند چسب و گیره‌های مخصوص کاری خطرناک محسوب می‌شود؛ این گونه موارد احتمال پایین افتادن از پله و سرخوردن را به همراه دارند.

 

انواع فرش پله

دسته‌بندی‌های متنوعی برای ظاهر و مدل فرش راه پله وجود دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

فرش پله تکی 

این نوع فرش پله سایزهای مختلفی دارد و هرکس می‌تواند بر اساس ابعاد پله‌های خانه، فرش مناسبی را نیز انتخاب کند. فرش پله تکی در ابعاد استاندارد تهیه میشود که شامل 30 در 70، 30 در 80 و 30 در 90 است و قیمت فرش پله تکی نیز بر این اساس متفاوت است. نصب این فرش با استفاده از چسب یا بست به‌سادگی انجام می‌شود و شستشوی آن بسیار آسان است.

فرش پله متری

بهترین فرش راه پله

این نوع فرش پله برای محیط‌هایی استفاده می‌شود که متراژ پله‌ها بیش از حد استاندارد است. فرش پله متری در طرح و رنگ‌های مختلف وجود دارد که شما می‌توانید متناسب با سایر کفپوش‌های خانه نمونه خاصی از آن‌ها را انتخاب کنید. فرش متری برای مکان‌های باریک مانند راه پله، گزینه بسیار مناسبی است.

گلیم راه پله تکی

نوع دیگری از فرش راه پله نیز، گلیم راه پله تکی است. این نوع فرش پله دارای طرح و نقش سنتی بوده و بسیار زیبا است. در بافت آن از طرح و اشکال و رنگ‌های مدرن استفاده شده که باعث افزایش زیبایی دکوراسیون داخلی می‌شود. استفاده از این گلیم‌ها برای مکانهای پرتردد بسیار مناسب بوده و از نظر اقتصادی نیز، مقرون به صرفه هستند. مدلهای گلیم فرش سنتی راه پله تنوع زیادی دارند و متناسب با دکوراسیون خانه، امکان تهیه انواع آنها وجود دارد.

 

گلیم فرش راه پله

قیمت فرش راه پله

در خرید بهترین فرش راه پله، عوامل مختلفی می‌تواند بر قیمت محصول تاثیر داشته باشد. فاکتورهای مختلفی مثل جنس فرش راه پله، میزان ضخامت آن، نوعی پیچیدگی الیاف فرش پله، وزن ظاهری و طرح و رنگ آن می‌تواند بر قیمت فرش پله تاثیر بگذارد. قیمت فرش پله تکی و قیمت فرش پله متری نیز از این عوامل تاثیر می‌پذیرند. علاوه براین قیمت فرش 700 شانه با سایر نمونه های 1000، 1200، 1200 شانه و ... نیز متفاوت است.

 

فرش راه پله فانتزی

نوع دیگری از فرش پله پرطرفدار، کفپوش فانتزی است که باعث ایجاد یک نقشه خاص در راه پله می‌شود. تنوع فرش راه پله فانتزی بسیار بالا بوده و دارای انواع فرش شگی، وینتیج، 3 بعدی و ... است. نقشه مدرن و بافت نرم و رنگ‌های خاص باعث شده این نوع فرش راه پله جدید، طرفداران خاصی پیدا کند.

 

فرش راه پله فانتزی

 

مدل فرش راه پله ایرانی

فرش‌های ایرانی دارای طرح‌های سنتی هستند و برای استفاده در خانه‌های اصیل و کلاسیک، کاربرد دارند. مدل فرش راه پله ایرانی طرح‌های جذاب و کلاسیکی دارد و قیمت فرش راه پله ایرانی ماشینی نیز در مقایسه با نمونه دستبافت، مناسب‌تر است.

فرش پله طوسی

یکی از انواع فرش راه پله مدرن، فرش طوسی است که به راحتی با سایر وسایل منزل ست می‌شود و بهترین انتخاب است. زمینه رنگ طوسی خنثی بوده و به راحتی امکان هماهنگی آن با کفپوش‌ها و نرده‌ها وجود دارد. این مدل با گذشت زمان، همچنان زیبایی خود را حفظ کرده است. گلیم فرش راه پله طوسی به دلیل داشتن رنگ تیره مانع نمایش کثیفی‌ها شده و چرک تاب است.


فرش راه پله جدید

با گذر زمان طرح‌های فرش‌ها از تنوع بالاتری بهره‌مند می‌شوند. فرش‌های راه پله جدید طرح‌های منحصر به فرد و زیباتری را دارند. این فرش‌ها در اندازه‌های مختلفی مانند 1200‌شانه، 700‌شانه و... تولید و بافته می‌شوند. شما می‌توانید فرش 1200‌شانه را برای بخش راه پله منزل خود در نظر بگیرید. شما می‌توانید در همین لحظه برای دیدن این نوع فرش‌ها به صفحه فرش 1200‌ شانه سری بزنید و از مدل‌های موجود دیدن کنید.

همچنین فرش‌های 1200‌شانه برای اتاق کودک و خردسال شما چندان مناسب نیست؛ چرا که این میزان‌ شانه برای مکان‌های پرتردد و پراستفاده بهتر است. شما کاربران عزیز سایت محتشم می‌توانید با مراجعه به صفحه فرش کودک، میزان‌ شانه و ویژگی‌های مخصوص این نوع فرش‌ها را مشاهده کنید.

 

فرش راه پله جدید

 

با انتخاب‌ شانه و تراکم مناسب می‌توانید بهترین فرش برای راه پله را برای منزلتان خریداری کنید و نمایی زیباتر و سرزنده‌تر به محیط خانه‌تان ببخشید. شما می توانید ابتدا سایزهای فرش راه پله موجود در فروشگاه محتشم را بررسی کنید؛ چنانچه سایز موردنظر برای راه پله خود را پیدا نکنید، سایز سفارشی خود را سفارش داده و در کمترین زمان ممکن فرش راه پله خود را تحویل بگیرید. هدف ما از انجام این کار آسان تر کردن فرایند خرید فرش و زیباتر کردن دکوراسیون خانه شما است.

 

قیمت فرش راه پله تکی

فرش راه پله تکی در سایز‌های مختلفی از جمله 30 در 70، 30 در 80، 30 در 90 تولید می‌شود. هر فرشی طبق ابعاد و نوع بافتی که دارد، از قیمت متفاوتی برخوردار است.

برای آشنایی بهتر با این مضوع توصیه می‌کنیم به صفحه فرش آشپزخانه مراجعه کنید و قیمت‌های فرش‌ها را با دیگر انواع فرش مقایسه کنید. با مقایسه کردن پی خواهید برد هر فرش بنابر کاربرد و میزان‌ شانه‌ای که دارد از قیمت مشخصی برخوردار است.


قیمت فرش برای راه پله

قیمت فرش

همانطور که برای فرش تکی راه پله نیز توضیح دادیم، این گونه محصولات طبق طرح و مدلی که دارند، قیمت خاصی را نیز شامل می‌شوند. به طور مثال قیمت فرش اکریلیک با دیگر انواع فرش‌ها تفاوت زیادی دارد؛ برای درک بهتر این موضوع می‌توانید به صفحه فرش اکریلیک سری بزنید و با ویژگی‌های آن بهتر آشنا شوید.


مدلهای گلیم فرش راه پله

فرش‌های راه پله انواع و مدل های متنوعی دارند. برای انتخاب گلیم فرش راه پله که برای منزل شما مناسب باشد، بهتر است عواملی چون تراکم، شانه و جنس الیاف را مدنظر قرار دهید.

شما می‌توانید گلیم فرش راه پله را در بازار هم به‌صورت تکی و هم رولی تهیه کنید. محتشم این امکان را برای خریداران فراهم کرده که بتوانند از میان تنوعی از طرح‌های مختلف در کلکسیون‌های متنوع انواع فرش پله و بهترین فرش برای راه پله را انتخاب کرده و سفارش دهند. انواع فرش پله فانتزی، فرش پله جدید، فرش پله طوسی، فرش آشپزخانه فانتزی و فرش راه پله مدرن را می‌توانید در کلکسیون‌های مختلف محتشم ببینید.

 

گلیم فرش راه پله

گلیم فرش‌ها در ابتدا دستبافت بوده و توسط زنان عشایر تولید می‌شدند، اما رفته‌رفته با ظهور ماشین‌آلات بافندگی گلیم فرش‌ها به‌صورت ماشینی تولید شدند که بسیار مورد استقبال بازار قرار گرفتند. فرش روی پله به شما کمک می‌کند تا در فصول سرما، پاهایتان در اثر تماس مستقیم با زمین سرد نشوند و گرم بمانند.

تولید گلیم فرش راه پله و فرش برای راه پله به‌صورت ماشینی همراه بود با تنوعی از طرح و رنگ و نقش که دست خریداران را برای انتخاب باز می‌گذاشت. همین ویژگی باعث شد تا گلیم فرش راه پله و فرش راه پله جدید به‌سرعت جایگاه خوبی در بازار پیدا کند.

انواع فرش راه پله با طرح فرش مدرن و یا سنتی قابل تولید هستند. این بستگی به نوع سلیقه خریدار و نیاز او دارد.

با توجه به نوع چیدمان و سبک دکوراسیونتان می‌توانید فرش دلخواهتان را برای راه پله یا کناره انتخاب کنید. اگر مبلمان کلاسیک دارید و فرش هال و پذیرایی شما نیز طرح کلاسیک است، بهتر است در همان طیف رنگی و سبک، فرش راه پله‌هایتان را تهیه کنید تا هماهنگی بیشتری در خانه به وجود بیاید.

همچنین اگر فرش خانه شما سنتی است، می‌توانید فرش پله و فرش طرح سنتی برای ست شدن با آن انتخاب کنید.

 

قیمت گلیم فرش راه پله

انواع گلیم فرش راه پله و فرش پله که در بازار می‌بینید، با انواع نخ و الیاف مختلف تولید می‌شود. قیمت گلیم فرش باتوجه‌به نوع مواد اولیه و الیاف مصرفی، شانه و تراکم متفاوت است.

برای اطلاع از قیمت فرش راه پله جدید لازم است ابتدا ابعاد فضایتان را مشخص کرده و پس از انتخاب طرح دلخواهتان، قیمت را از فروشگاه آنلاین فرش محتشم استعلام بگیرید.

البته برندهای مختلف هم قیمت‌های متفاوتی را به شما اعلام می‌کنند. این مورد بسته به عوامل مختلف است، از جمله خلوص نخ و الیاف مصرفی، نوع دستگاه‌هایی که هر کارخانه دارد و ضمانت کیفیت و خدمات پس از فروش.

شما می‌توانید لیست قیمت فرش کودک را نیز از محتشم بخواهید.

 

فرش پله در خانه شما

ممکن است از آن دسته خانواده‌هایی باشید که به فرش اصیل کاشان علاقه‌مندند، اگر طرح خاصی را خرید کرده‌اید و می‌خواهید فرش راه پله خانه را نیز از همان طرح بگیرید، می‌توانید به کارخانه تولیدی فرش مراجعه کنید و فرش دلخواهتان را سفارش دهید.

چه فرش لاکی قرمز داشته باشید و چه فرش مدرن، می‌توانید فرش پله هماهنگ با آن را تهیه کنید. انواع فرش راه پله جدید هم به‌صورت حضوری و هم آنلاین در محتشم پیش روی شماست تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

بهترین فرش برای راه پله چیست؟

برای اینکه بدانید بهترین فرش برای  راه پله منزل شما چه فرشی است، بهتر است قبل از هر چیز، سبک چیدمان منزل خود را در نظر داشته باشید. فرش سنتی می‌خواهید یا مدرن؟ فرش رنگ روشن را ترجیح می‌دهید یا رنگ تیره؟ فرش رولی می‌خواهید یا فرش تک؟

از فرش کرم و سفید گرفته تا فرش سرمه ای و مشکی، هر فرش راه پله ای که بخواهید را می‌توانید در بازار فرش پیدا کنید و در ابعاد دلخواهتان سفارش دهید.

 

فرش پله طوسی

شما این امکان را دارید تا باتوجه‌به رنگ فرش هال یا پذیرایی‌تان و در همان طیف رنگی، فرش راه پله را نیز انتخاب کنید. برای پاگردها فرش گرد ماشینی به کمک شما می‌آید تا چیدمانی زیبا و فوق‌العاده داشته باشید.

Gray stair carpet

به‌طورکلی هنگام خرید فرش پله برای خانه چه به‌صورت رولی و چه تک، خوب است در نظر داشته باشید که طرح و رنگ فرش‌های خانه با فرش پله هماهنگ باشد و میزان شانه و تراکم نیز بالا باشد تا طول عمر مورد انتظارتان از فرش را پاسخ بدهد.

فرش طرح افشان طوسی نیز هم در ابعاد بزرگ و هم کوچک و برای راه پله قابل تولید است که می‌توانید آن را سفارش دهید.

 

مرکز فروش فرش راه پله

هنگام خرید فرش برای پله ممکن است مجموعه‌های مختلفی را به شما معرفی کنند. فرش راه پله به دلیل قرار گرفتن در محیط پر رفت و آمد باید جنس مطلوبی داشته باشد و از نظر ظاهری نیز، امکان تناسب آن با چیدمان سایر قسمت‌های خانه فراهم شود.

Stair carpet sales center

در نتیجه امکان خرید بهترین فرش راه پله در مجموعه فرش محتشم برای سلایق مختلف فراهم شده است. در این مجموعه انواع فرش راه پله جدید وجود دارد و شما می‌توانید متناسب با نیاز خودتان نمونه‌های خاص فرش پله را خریداری کنید. اگر به دنبال ایده برای فرش راه پله خانه خود هستید، حتما این مطلب را (stair carpet ideas) مطالعه کنید.


جمع بندی

در این مقاله شما یک راهنمای کامل برای خرید فرش راه پله در اختیار دارید. خرید فرش راه پله ویژگی های زیادی مانند تراکم مناسب، میزان شانه قابل قبول و دوام نسبتا را نیاز دارد. بهتر است در زمان خرید از فرش ها با کیفیت برای راه پله خود خریداری کنید چرا که راه پله جز پر رفت و آمدترین مکان هر خانه به شمار می آید‌. در پایان اگر سایز و مدل مورد نظر خود را پیدا نکرده‌اید، نسبت به سفارش اندازه و ابعاد دلخواه خودتان اقدام کنید. همچنین با مراجعه به صفحه خرید قسطی فرش می‌توانید با اقساط کوتاه مدت و بلند مدت بدون کارمزد فرش خود را خریداری کنید. ما در فروشگاه محتشم به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم.

سوالات متداول


جنس، ضخامت، نوع متریال اولیه مورد استفاده در بافت آن، ابعاد فرش و...

برند تولید کننده فرش پله، کیفیت و قیمت فرش راه پله باید به صورت دقیق بررسی شود تا امکان خرید بهترین فرش پله فراهم شود.

بله، مجموعه فرش محتشم امکان خرید حضوری و آنلاین فرش را برای مشتریان خود فراهم کرده است که شما می‌توانید به سایت این مجموعه مراجعه کنید و پس از بررسی انواع فرش، به خرید فرش پله اقدام کنید.

فرش پله تکی، متری، مدرن، فانتزی و...
0 / 5

نظرات

نظر شما پس از بررسی توسط مدیریت در سایت نمایش داده خواهد شد!

امتیاز دهی

لطفا امتیاز خود را نسبت به این مقاله ثبت بفرمایید.

برداشت از کیف پول

دوست عزیز! لطفا مبلغ مورد نظرتان را برای برداشت از کیف پول محتشم وارد کنید.

مبلغ واریز به ریال
مقدار مبلغ درخواستی از مقدار موجودی کیف پول بیشتر است