جستجو
راهنمای خرید فرش متناسب با دکوراسیون

راهنمای خرید فرش متناسب با دکوراسیون

تاریخ انتشار: 1402/03/28 نویسنده: سید یونس ساداتی

 

برای خرید فرش به چه نکاتی توجه کنیم؟ آیا راهنمای خرید فرش می‌تواند یک انتخاب درست را تضمین کند؟ کیفیت در کنار هزینه معقول، ممکن است؟ خرید فرش یک موضوع پیچیده و پر‌اهمیت است. اگر در هنگام خرید فرش به جزئیات آن دقت نکنید، در گذر زمان از انتخاب خودتان پشیمان خواهید شد.

فاکتور‌های مختلفی بر روی یک خرید اصولی، موثر خواهند بود. در قسمت‌های بعد به‌ کمک استفاده از راهنمای خرید فرش بهترین محصولات را برای شما معرفی می‌کنیم. با کمک‌گرفتن از مطالب زیر، می‌توانید با‌توجه به جزئیات منزل خودتان، بهترین انتخاب را داشته باشید‌.

 

آشنایی با فرش‌های ماشینی

فرش‌های ماشینی، همان‌طور که از نامشان پیداست، با استفاده از ماشین‌های خودکار تولید می‌شوند. به همین دلیل است که از فرش دستبامت مناسب‌تری دارند. این نوع فرش‌ها در طرح و الگوهای متنوعی تولید می‌شوند و می‌توانند به تزیین فضاهای مختلف، از جمله خانه‌ها، دفاتر کاری و فضاهای تجاری مناسب باشند.

یکی از ویژگی‌های برجسته فرش‌های ماشینی، مقرون‌به‌صرفه بودن آن‌ها است. به همین دلیل، این نوع فرش‌ها محبوبیت زیادی در بین خریداران پیدا کرده‌اند. به همین منظور شما می‌توانید برای مشاهده انواع فرش ماشینی به صفحه فرش در سایت فرش محتشم مراجعه کنید و از دنیای طرح و رنگ پیش روی خودتان لذت ببرید.

 

انواع جنس فرش ماشینی

طبیعتاً هنگام خرید فرش ماشینی با تنوع بسیار زیادی از محصول روبرو خواهید شد. هر یک از انواع فرش ماشینی دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد خودشان هستند همچنین هر کدام دارای معایب و مزایای مختص به خودشان را خواهند داشت. در ادامه به انواع فرش ماشینی از نظر جنس خواهیم پرداخت:

 

خرید فرش ماشینی اکریلیک

 

فرش ماشینی اکریلیک، بهترین کیفیت همراه با طول عمر بالا

اگر به‌صورت کلی بخواهیم در مورد فرش اکریلیک صحبت کنیم باید بگوییم که این محصول در انواع فرش‌های ماشینی بیشتر موردتوجه قرار گرفته است و به‌عنوان پرفروش‌ترین محصولات بازار هم به‌حساب می‌آید. نخ اکریلیک شباهت بسیار زیادی به پشم طبیعی دارد همین نکته هم باعث شده که فرش اکریلیک از لطافت و نرمی خوبی برخوردار باشد.

فرش ماشینی اکریلیک در بین انواع فرش ماشینی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد که یکی از آنها مقاومت و طول عمر بالای این محصول است. پس اگر می‌خواهید از یک فرش برای مدت طولانی استفاده کنید حتماً به سراغ فرش اکریلیک بروید.

حتما بخوانید:

فرش اکریلیک چیست ؟ آشنایی با فرش اکرلیک و ویژگی های آن

 

فرش ماشینی پلی استر، به درخشندگی ابریشم طبیعی

فرش پلی استر به دلیل درخشندگی بالایی که دارد، به نام ابریشم مصنوعی نیز شناخته می‌شود. فرش‌های پلی‌استر با وجود جذابیت ظاهری بیشتر نسبت به فرش اکریلیک قیمت کمتری دارند. یکی از مزایای جذاب فرش‌های پلی‌استر عدم پرزدهی و حساسیت است که می‌تواند از آلرژی‌های پوستی و موارد این شکلی جلوگیری کنید. البته این مورد بیشتر در فرش‌های پلی اوژن دیده می‌شود. پلی اوژن یک مدل فراوری شده از نخ پلی استر که ویژگی‌های بهتری نسبت به پلی استر دارد.

فرش‌های پلی استر به دلیل عدم حساسیت و پرزدهی گزینه مناسبی برای اتاق کودک شما خواهد بود. زیرا با استفاده از این محصولات کودکان شما دچار حساسیت‌های این شکلی نخواهند شد. برای مشاهده فرش پلی استر مناسب اتاق کودک کافیه وارد صفحه فرش کودک شوید و از دیدن انواع فرش کودک لذت ببرید.

Polyester machine carpet

 

عواملی که قبل از خرید فرش ماشینی باید در نظر گرفته شوند

قبل از خرید هر فرش ماشینی، مهم است که برخی عوامل را مورد بررسی قرار دهید. این عوامل شامل کیفیت و مقاومت، طرح و الگو، اندازه و ابعاد، و جنس و بافت فرش می‌شوند. بیایید هر یک از این عوامل را به‌صورت دقیق بررسی کنیم.

 

کیفیت و مقاومت

یکی از عوامل اصلی در خرید فرش ماشینی، کیفیت و مقاومت آن است. برای مطمئن شدن از کیفیت فرش، باید به عواملی مانند جنس مواد استفاده شده، روش بافت و استحکام نخ‌ها توجه کنید. فرش‌های باکیفیت بالا معمولاً مقاومت بیشتری دارند و می‌توانند در برابر سایش و استفاده روزمره تحمل کنند.

 

طرح و الگو

طرح و الگوی فرش ماشینی می‌تواند ظاهر و احساس کلی فضا را تحت‌تأثیر قرار دهد. در انتخاب فرش ماشینی، بر اساس سلیقه شخصی خود و هماهنگی با دکوراسیون محیط، طرح و الگوی موردنظر خود را انتخاب کنید. از طرح‌های ساده و کلاسیک تا طرح‌های هنری و مدرن، انتخاب طرح‌ها بستگی به سلیقه شما دارد. 

 

خرید انواع فرش ماشینی

 

اندازه و ابعاد

برای خرید فرش ماشینی، لازم است ابعاد و اندازه محل قرارگیری فرش را در نظر بگیرید. پیش از خرید، اندازه دقیق فضای موردنظر را اندازه‌گیری کنید تا بتوانید فرش مناسبی با ابعاد صحیح انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که فرش باید در فضای مورداستفاده جا بیفتد و نه بزرگ‌تر یا کوچک‌تر از اندازه باشد.

حتما بخوانید:

ابعاد فرش های مختلف چقدر است؟

 

جنس و بافت

جنس و بافت فرش ماشینی نیز برای انتخاب مناسب بسیار مهم است. برخی از جنس‌های معمول استفاده شده در فرش‌های ماشینی شامل پشم، پنبه، پلی‌استر و نخ‌های مصنوعی هستند. هر جنسی ویژگی‌ها و خصوصیات خاص خود را دارد. همچنین، بافت فرش نیز می‌تواند تأثیر زیادی در ظاهر و کیفیت آن داشته باشد. برخی از بافت‌های رایج شامل تراکم بالای پشم و نخ‌ها و بافت ماشینی دقیق است. یکی از محبوب‌ترین نوع بافت‌های فرش ماشینی، گل برجسته است. برای آگاهی کامل در مورد فرش گل برجسته کافیه به مقاله فرش گل برجسته مراجعه کنید. این نکته را بدانید که با استفاده از این نوع فرش ماشینی زیبایی خانه خود را دوچندان می‌کند.

 

ابعاد فرش ماشینی

خرید فرش یکی از پر‌اهمیت‌ترین موضوعات در دکوراسیون منازل است. انواع وسایل جانبی از ‌جمله فرش، زیبایی ظاهری خانه شما را چند برابر خواهند کرد؛ بنابراین یک انتخاب درست در این زمینه می‌تواند بسیار حیاتی باشد. اگر در انتخاب فرش ماشینی دچار تردیده شده‌اید یا خرید فرش برای شما چالش‌بر‌انگیز شده، لازم است از راهنمای خرید فرش استفاده کنید.

یکی از موضوعات مهم در زمینه انتخاب فرش، ابعاد مناسب است. فرش‌ها بعد از تولید، قابلیت تغییر سایز را نخواهند داشت؛ بنابراین ابعاد فرش باید طبق جزئیات منزل شما، با‌دقت انتخاب شود. اگر فرش شما کوچک باشد، ممکن است فضا را دل‌گیر‌تر نشان دهد؛ همچنین اگر فرش انتخابی شما بسیار بزرگ باشد، زیبایی منزل‌تان به‌چشم نخواهد آمد.

Machine carpet dimensions

انواع طرح فرش ماشینی

اگر قصد دارید فرش بخرید، باید به نکات مهم در خرید فرش ماشینی دقت کنید. یکی از مهم‌ترین موضوعات در این زمینه، طرح فرش است. انتخاب طرح فرش باید با‌توجه به سبک دکوراسیون و چیدمان منزل شما انجام شود. در این زمینه استفاده از راهنمای خرید فرش می‌تواند بسیار موثر و کاربردی باشد. در ‌ادامه چند نمونه از طرح فرش‌های معروف را معرفی خواهیم کرد.

فرش ‌های بختیاری، اصالت در کنار زیبایی

طرح‌ های فرش بختیاری برای افرادی که زمینه شلوغ را دوست دارند، مناسب است. اغلب رنگ‌های موجود در این طرح، روشن هستند؛ برای مثال قرمز و نارنجی در زمینه این فرش به‌صورت مکرر دیده خواهند شد. این فرش بسیار اصیل است و اگر دوست دارید به منزل خودتان اعتبار دهید، می‌توانید از فرش بختیاری استفاده کنید.

فرش ماشینی سنتی طرح 100333 لاکی 1000 شانه

8,250,000 تومانمشاهده محصول

 

طرح افشان، ماندگار و چشم‌ نواز

افرادی که به ظاهر جدید و ساده علاقه‌مند هستند، می‌توانند فرش ماشینی طرح افشان را انتخاب کنند. این فرش در ‌کنار سادگی، بسیار زیبا خواهد بود. ترکیب رنگ این طرح اغلب روشن و ملیح است. رنگ سفید یا آبی از پر‌تکرار‌ترین رنگ‌ها در زمینه این طرح محسوب می‌شوند. برای انتخاب فرش مناسب، بهتر است از راهنمای خرید فرش استفاده کرده و تمام جزئیات را در ‌نظر داشته باشید.

فرش ماشینی سنتی طرح 100352 آجری 1000 شانه

8,250,000 تومانمشاهده محصول

 

فرش ‌هایی با طرح گرد یا بیضی

اگر دوست دارید برای خرید فرش تنوع به‌ خرج دهید، می‌توانید برای قسمت‌های خاصی از منزل‌تان، فرش گرد و بیضی را انتخاب کنید. این طرح از فرش، برای تمام قسمت‌ها مناسب نیست؛ در ‌واقع استفاده از این فرش در مکان‌های خاص بسیار مناسب‌تر خواهد بود. فرش گرد با انواع مختلفی از طرح‌ها بافته می‌شود؛ بنابراین در این زمینه می‌توانید به‌ کمک راهنمای خرید فرش یک انتخاب اصولی داشته باشید.

Round and oval carpet

انواع رنگ فرش ماشینی

زیبایی ظاهری فرش به ‌شدت به رنگ آن مربوط است. تفاوت رنگ در فرش‌ها یک موضوع پر‌اهمیت است. اگر ترکیب رنگ فرش مناسب باشد، میزان فروش فرش نیز افزایش خواهد یافت؛ همچنین اگر رنگ‌ها متفاوت نباشند، امکان استفاده از آن‌ها در محیط‌های مختلف فراهم نمی‌شود. در این قسمت بهتر است با چند رنگ رایج در فرش‌ها آشنا شوید.

فرش‌ هایی با زمینه تیره رنگ

رنگ تیره یکی از پر‌طرفدار‌ترین رنگ‌ها برای یک فرش محسوب می‌شود. اگر زمینه فرش شما پر‌رنگ باشد، تمیز‌تر خواهد ماند؛ همچنین رنگ فرش تیره‌تر به‌راحتی با اغلب رنگ‌ها در ساختار داخلی منزل شما، هماهنگ می‌شود. اگر تمام رنگ‌های تیره را مقایسه کنید، فرش سرمه‌ای می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های ممکن برای شما محسوب شود.

فرش‌ هایی با ترکیب رنگ روشن و جیغ

رنگ‌های جیغ برای اغلب افراد دوست‌داشتنی نیستند؛ اما تعدادی از افراد که سلیقه خاصی دارند، این رنگ‌ها را بسیار دوست خواهند داشت. مراقبت از فرش‌هایی با رنگ جیغ کار آسانی است. اگر از راهنمای خرید فرش کمک بگیرید، می‌توانید بهترین رنگ فرش را انتخاب کنید. در این زمینه فراموش نکنید که فرش لاکی می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما محسوب شود‌.

حتما بخوانید:

ست کردن فرش لاکی با دکوراسیون

فرش ‌هایی با رنگ خاص و مدرن

خرید فرش یک مسیر زمان‌بر است. به‌خصوص اگر سخت‌پسند باشید، انتخاب‌های شما بسیار محدود‌تر خواهند شد. اگر طرفدار ظاهر و رنگ‌های ساده و مدرن هستید، از فرش ترکیه‌ای طوسی غافل نشوید. این فرش دارای رنگ‌های بسیار زیبا بوده و محیط خانه شما را شاداب‌تر خواهد کرد. هر چند ترکیب رنگ این فرش به‌طور کلی روشن است؛ اما خوشبختانه این محصول در مدت زمان طولانی، تمیز باقی خواهد ماند.

Types of car carpet colors

 

انتخاب بهترین فرش ماشینی برای فضای شما

پس از درک مفاهیم اساسی فرش ماشینی، حالا باید فرشی را که بهترین انتخاب برای فضای شماست، انتخاب کنید. در اینجا چند نکته مهم را برای انتخاب فرش ماشینی مناسب برای فضای شما بررسی می‌کنیم:
 

درنظرگرفتن مقصد فضا

قبل از خرید فرش ماشینی، باید در نظر داشته باشید که فضای مورداستفاده کدام مقصد را دارد. آیا فرش برای یک اتاق پذیرایی، اتاق‌خواب، دفتر کار یا فضای تجاری است؟ با درنظرگرفتن مقصد فضا، می‌توانید فرش مناسبی را با طرح و رنگی که با مقصد سازگاری دارد، انتخاب کنید. اگر می‌خواهید جدیدترین طرح‌های فرش ماشینی را مشاهده کنید، حتما از صفحه فرش جدید دیدن کنید.
 

انتخاب سبک مناسب

بسته به سلیقه شخصی و دکوراسیون موجود در فضا، سبک فرش ماشینی را انتخاب کنید. آیا به سبک کلاسیک و سنتی علاقه دارید یا به سمت طراحی‌های مدرن و هنری روی می‌آورید؟ باتوجه‌به سبک دکوراسیون فضا و سلیقه خود، فرشی را انتخاب کنید که با آن سازگار است. البته که شما نمی‌توانید از سبک کلاسیک و سنتی برای محیط آشپزخانه استفاده کنید. اگر نیازمند فرش آشپزخانه هستید، حتما با مرجعه به صفحه فرش آشپزخانه از طرح های مختلف دیدن کنید و در صورت پسند به صورت اینترنتی فرش خود را سفارش دهید. 

حتما بخوانید:

فرش نئوکلاسیک چیست و تأثیر آن در دکوراسیون چگونه است؟

 

خرید فرش سبک جدید

 

هماهنگی رنگ‌ها و الگوها

برای حصول از تناسب و تعادل بین فرش و دیگر عناصر دکوراسیون، به هماهنگی رنگ‌ها و الگوها توجه کنید. انتخاب رنگی که با رنگ دیوارها، مبلمان و سایر عناصر دکوراسیون همخوانی داشته باشد، می‌تواند ظاهری هماهنگ و زیبا را برای فضا به ارمغان بیاورد. به طور مثال اگر در دکوراسیون خود از رنگ‌های خنثی استفاده کردید، حتما به صفحه فرش ماشینی مدرن مراجعه کنید. زیرا این نوع از فرش ماشینی به بهترین شکل با فضای مدرن با رنگ‌بندی خنثی هماهنگ می‌شود.

حتما بخوانید:

تاثیر فرش طوسی بر دکوراسیون منزل

 

اندازه و مقیاس مناسب

باتوجه‌به ابعاد و مساحت فضا، اندازه و مقیاس مناسب فرش را انتخاب کنید. فرش باید به‌اندازه کافی بزرگ باشد تا تمامی قسمت‌های فضا را پوشش دهد، اما بیش از حد بزرگ هم نباشد تا از تناسب و تعادل ظاهری خارج نشود.

 

بررسی کیفیت و قیمت

قبل از خرید هر فرش ماشینی، توصیه می‌شود که کیفیت و قیمت را به‌دقت بررسی کنید. مطمئن شوید که فرش انتخابی دارای کیفیت بالا و مقرون‌به‌صرفه است. بهتر است قیمت را باکیفیت و سایر ویژگی‌های فرش مقایسه کنید تا تصمیم به خرید بهتری بگیرید. اگر به دنبال فرشی هستید که هم از نظر زیبایی خاص باشد و هم از نظر کیفیت درجه یک باشد، حتما به صفحه فرش وینتیج مراجعه کنید. این نوع فرش ماشینی به دلیل طرح خاصی که دارد می‌تواند در دکوراسیون‌های کلاسیک، سنتی و مدرن مورد استفاده قرار بگیرید. همچنین به دلیل استفاده از نخ پلی اوژن کیفیت بسیار بالایی دارد.

 

انتخاب فرش بر اساس سبک دکوراسیون داخلی

توجه به ساختار و دکوراسیون داخلی منزل، یکی از نکات مهم در خرید فرش ماشینی است. اگر دوست دارید یک فرش مناسب انتخاب کنید، باید با دکوراسیون خانه خودتان و فضای آن به‌طور کامل آشنا باشید؛ البته در این زمان راهنمای خرید فرش ماشینی می‌تواند به شما کمک بزرگی بکند. در ‌ادامه چند نمونه ار انتخاب‌های مناسب را بررسی خواهیم کرد.

یک فرش مناسب برای فضا‌های شلوغ

نقاط مختلف منزل از نظر دکوراسیون و ساختار به چند بخش متفاوت تقسیم می‌شوند. قسمت‌هایی مثل آشپز‌خانه بسیار شلوغ هستند. رفت‌و‌آمد‌های زیاد و شلوغی بیش ‌از اندازه، فرش را آسیب‌پذیر خواهد کرد؛ همچنین در این شرایط، کثیف‌شدن فرش در کم‌ترین زمان ممکن می‌تواند یکی از اساسی‌ترین مشکلات شما باشد.

اگر از راهنمای خرید فرش استفاده کنید، می‌توانید مناسب‌ترین فرش برای این مکان را پیدا کنید. گلیم فرش از بهترین فرش‌ها برای آشپزخانه‌ است. وزن سبک و ظاهر پیچیده این نوع از فرش، شستشو را برای شما آسان‌تر می‌کند؛ همچنین احتمال کثیف‌شدن این فرش نیز بسیار کم‌تر خواهد بود.

فرش مناسب برای محیط ‌های آرام

نقاطی از خانه ممکن است بسیار آرام باشد. با‌توجه به این آرامش، سبک دکوراسیون نیز بسیار ساده انتخاب می‌شود؛ بنابراین لازم است که فرش مناسبی، این فضا را زیباتر کند. فرش مراکشی برای این مکان می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن باشد. این فرش آرامش بی‌نظیری دارد و در محیط‌های ساده، می‌تواند کاربردی و زیبا ظاهر شود.

Choosing a carpet based on the style of interior decoration

راهنمای خرید فرش بر اساس قیمت

قیمت یکی از موثر‌ترین فاکتور‌ها در زمینه خرید فرش است. مسائل مختلفی بر روی این قیمت تاثیر می‌گذارند؛ برای مثال هر چقدر فرش انتخابی شما اصیل‌تر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد؛ در‌ مقابل اگر فرش شما کیفیت ساخت قابل قبولی داشته باشد، ارزان‌تر به فروش می‌رسد. با کمک‌گرفتن از راهنمای خرید فرش می‌توانید در این قسمت بهترین انتخاب را انجام دهید. در ادامه 3 نمونه فرش مناسب را معرفی خواهیم کرد.

فرش‌ هایی با ساختار گران قیمت

هر چقدر ساختار و جنس فرش مرغوب‌تر باشد، هزینه خرید آن نیز بیشتر می‌شود. انتخاب مواد اولیه ارزان، استفاده از اجناس بی‌کیفیت یا بافت‌های خارج از استاندارد اصلی، قیمت فرش را به‌شدت کاهش می‌دهد؛ اما اگر یک فرش با‌کیفیت می‌خواهید، باید برای آن هزینه کنید. فرش ابریشم ماشینی یکی از بهترین فرش‌ها است که قیمت بالایی نیز دارد.

فرشی کم تراکم اما ارزان

تراکم فرش می‌تواند حیاتی و مهم باشد. بالابودن تراکم یک فرش خبر از قدرت و استحکام می‌دهد؛ بنابراین قیمت آن نیز بسیار بالا خواهد بود. اگر به‌دنبال یک فرش ارزان‌قیمت و موقتی هستید، بهتر است از فرش‌هایی استفاده کنید که تراکم آن‌ها متوسط یا پایین است. فرش شگی طوسی یکی از فرش‌های ارزان با تراکم متوسط است و برای شما یک انتخاب معقول خواهد بود.

حتما بخوانید:

فرش نازک بهتره یا ضخیم

 

فرش‌ های ماندگار و با اصالت

هنر دست افراد همیشه بسیار ارزشمند بوده است. این مسئله در زمینه فرش نیز بسیار صادق است. اگر فرش انتخابی شما ساخت دستانی هنرمند باشد، هزینه بالایی خواهد داشت. انواع فرش دستباف عشایری در این گروه ویژه قرار خواهند گرفت. ماندگاری این فرش‌ها بسیار بالا است و با چشم‌پوشی از یک هزینه سنگین، ممکن است اعتبار منزل شما را بسیار بیشتر کنند.

 

یک نکته پر اهمیت در مورد خرید فرش

در مطالب فوق خرید فرش را از چند زاویه متفاوت و به کمک راهنمای خرید فرش بررسی کردیم. قیمت، جنس، ابعاد، رنگ و طرح فرش مواردی هستند که بیشترین تاثیر را بر روی ظاهر منزل شما دارند. نکته مهمی که در این زمینه مطرح است، دقت به تمامی این مسائل است. اگر به‌دنبال یک انتخاب کاربردی هستید، باید فرش شما در هر زمینه بهترین باشد.

 

در آخر

به طور کلی آشنایی کامل با انواع فرش ماشینی، می‌تواند کار شما را در زمان خرید فرش بسیار آسان سازد. با توجه به این مطلب اکنون شما می‌دانید که فرش ماشینی با مواد اولیه مختلفی تولید می‌شود. به طور مثال ما توصیه می‌کنیم برای محیط پذیرایی خود از فرش‌های اکریلیک استفاده کنید زیرا به دلیل زیبایی و کیفیتی که دارند، می‌توانند تکمیل کننده دکوراسیون خانه شما باشند.

توجه به محیطی که شما می‌خواهید فرش را در آن پهن بکنید نیز یکی دیگر از مواردی است که هنگام خرید فرش ماشینی باید به آن توجه کنید. با توجه به این نکته ما توصیه میکنیم از فرش‌های کلاریس برای اتاق کودک خود استفاده کنید. زیرا این نوع از فرش ماشینی ویژگی‌های منحصر به فردی دارد. مانند عدم پرزدهی، ضد حساسیت، لطافت و نرمی بالا و... .

در این مطلب سعی کردیم به صورت کامل در مورد راهنمای خرید فرش ماشینی توصیح دهیم. امیدواریم که مطالب موجود در مقاله نیاز شما را برطرف کرده باشد. اگر شماهم نکته‌ای در مورد خرید فرش به ذهنتان می‌رسد، حتما در قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید.

 

مقالات مرتبط

5 رنگ فرش که هیچوقت از مد نمی افتد!
فرش به عنوان یک عنصر جدانشدنی از دکوراسیون های ایر...
ابعاد فرش های مختلف چقدر است؟
در این مطلب سعی کردیم به شکل کامل در مورد ابعاد فر...
فرش اشپزخانه چی بخرم؟ بهترین فرش مناسب آشپزخانه
آشپزخانه محیطی با اهمیت بالا برای بانوان است به هم...
انواع گلیم فرش آشپزخانه
اگر تصمیم خرید فرش آشپزخانه دارید و نمیدانید کدام ...
بهترین برند فرش ماشینی
بهترین برند فرش ماشینی در ایران باید بتواند فرش با...
بهترین رنگ فرش برای مبل کرم
بهترین رنگ فرش برای مبل کرم میتواند رنگ های متفاوت...
بهترین فرش اتاق کودک
انتخاب بهترین فرش اتاق کودک همیشه دارای سختی های ز...
نکات کلیدی خرید فرش ماشینی
هنگام خرید فرش ماشینی باید به نکات زیادی توجه کنید...
مزایای خرید اینترنتی فرش
مزایای خرید اینترنتی انقدر زیاد است که در چند دقیق...
قبل از خرید فرش 1500 شانه باید این موارد را بدانید!
فرش 1500 شانه در دسته بندی فرش های لاکچری بازار قر...
0 / 5

نظرات

نظر شما پس از بررسی توسط مدیریت در سایت نمایش داده خواهد شد!

امتیاز دهی

لطفا امتیاز خود را نسبت به این مقاله ثبت بفرمایید.

برداشت از کیف پول

دوست عزیز! لطفا مبلغ مورد نظرتان را برای برداشت از کیف پول محتشم وارد کنید.

مبلغ واریز به ریال
مقدار مبلغ درخواستی از مقدار موجودی کیف پول بیشتر است