جستجو
فرش کلاریس چیست؟ بررسی انواع فرش کلاریس

فرش کلاریس چیست؟ بررسی انواع فرش کلاریس

تاریخ انتشار: 1402/03/10 نویسنده: سید یونس ساداتی

شاید تاکنون اسم فرش کلاریس به گوش شما نخورده باشد؛ اما باید بدانید که این مدل از فرش ماشینی، جهانی بی‌پایان از رنگ و طرح است. رنگ‌هایی با شفافیت بالا که هرچقدر هم پا بخورد درخشندگی خودش را از دست نمی‌دهد. فرش کلاریس برای اولین‌بار در ایران توسط شرکت فرش محتشم تولید شد. همچنین این مجموعه برای نخستین‌بار از این محصولات در نمایشگاه بین‌المللی دموتکس ترکیه سال 2018 رونمایی کردند.

به دلیل اینکه فرش کلاریس به‌عنوان یک محصول جدید در بازار فرش ماشینی شناخته می‌شود، اطلاعاتی زیادی از آن در اختیار افراد جامعه قرار نگرفته است. به همین دلیل ما در این مقاله تصمیم داریم به‌صورت کامل در مورد فرش کلاریس محتشم صحبت کنیم تا هنگام خرید بتوانید با خیال راحت محصول موردنظر خود را انتخاب کنید.

 

فرش کلاریس چیست؟

محصولات کلاریس در چهارباغ فرش محتشم قرار دارند و به‌عنوان باغ دوم شناخته می‌شوند. گردش در باغ کلاریس محتشم مواجهه انسان با جهان بی‌پایان رنگ‌ها است. محصولات کلاریس، 700 شانه با تراکم 3300 هستند که یک مزیت ویژه به‌حساب می‌آید؛ زیرا فرش‌هایی که شانه پایین‌تری دارند باعث می‌شود ضخامت بیشتری داشته باشند. همین نکته می‌تواند خیال شما راحت کند که این فرش انتخاب مناسبی برای فضاهای شلوغ است.برای مشاهده دنیایی از نقشه‌های کلاریس می‌توانید وارد پیج فرش 700 شانه شوید.

فرش کلاریس به دلیل جنس پلی اوژنّّ آن از لطافت و نرمی بیشتری نسبت به اکریلیک برخوردار است. علاوه بر این موضوع شما می‌توانید فرش کلاریس با هر نوع دکوراسیونی ست کنید. فرش کلاریس کاشان ضد حساسیت است و به همین دلیل فرش مناسبی برای کودکان و کسانی است که به پرز فرش‌های ماشینی حساسیت دارند.

فرش محتشم کلاریس در برابر چین‌خوردگی و حرارت مقاوم است و رونمایی‌اش در نمایشگاه ترکیه باعث شد تحولی عظیمی در صنعت فرش ماشینی به وجود بیاید. با این توصیفات مشکل است بتوان از لذت قدم‌زدن در میان گل‌های باغ کلاریس با پای برهنه صرف‌نظر کرد.

 

مقایسه فرش کلاریس با فرش اکریلیک

 

مقایسه فرش کلاریس با فرش اکریلیک

در بافت فرش کلاریس شما هیچ‌گونه محدودیت رنگی ندارید و می‌توانید هر طرحی را که بخواهید با این دستگاه تولید کنید. درصورتی‌که شما در فرش اکریلیک هم محدودیت طرحی دارید هم محدودیت رنگ و نمی‌توانید بیشتر از 10 رنگ استفاده کنید.

در فرش کلاسیک ما شاهد طرح‌های سنتی و اصیل ایرانی هستیم و نمی‌توانیم از طرح‌های مدرن در بافت این محصولات استفاده کنیم. اما در فرش کلاریس شما شاهد این موضوع نیستید؛ زیرا می‌توانید انواع طرح فرش‌های ماشینی را از مدرن تا سنتی را با این دستگاه تولید کنید. یکی از محبوب‌ترین طرح‌هایی که با دستگاه فرش کلاریس تولید می‌شود، فرش وینتیج یا کهنه نما است. به دلیل طراحی خاص و متنوع که دارد توانسته محبوبیت خوبی در بازار نصیب خود کند. برای آشنایی با سبک وینتیج و مشاهده طرح‌های مختلف آن وارد صفحه فرش ماشینی طرح کهنه شوید.

استفاده از نخ پلی اوژن و شانه کم در محصولات فرش کلاریس محتشم باعث شده این محصولات نسبت به فرش اکریلیک لطافت و نرمی بیشتری داشته باشند. البته که محصولات اکریلیک با شانه بالا دارای ظرافت بی‌نظیری هستند و شباهت بسیار زیادی با فرش‌های دستبافت دارند. اما بدانید که هرچقدر شانه فرش بالاتر برود ضخامت آن کمتر می‌شود. برای مشاهده جدیدترین طرح‌های محصولات اکریلیک، وارد صفحه فرش کلاسیک شوید و از دیدن کامل‌ترین طرح‌های این سبک لذت ببرید.

 

ویژگی های فرش کلاریس کاشان

فرش ماشینی کلاریس همانطور که در بالا گفته شد دارای ویژگی‌های متفاوتی نسبت به دیگر محصولات موجود در بازار است. همین قابلیت‌ها باعث شده که از فرش کلاریس محتشم در بازارهای داخلی و خارجی استقبال بی‌نظیری شود. در ادامه به قسمتی از ویژگی‌های این محصول خواهیم پرداخت:

  1. لطافت و نرمی فوق‌العاده
  2. ضد حساسیت و پرزدهی
  3. مقاومت بالا در برابر اکثر مواد شیمیایی
  4. کیفیت بالای بافت
  5. شست‌وشوی آسان
  6. مقاوم در برابر سایش و چین‌خوردگی
  7. درخشندگی زیاد
  8. طرح‌های متنوع

 

 

کلاریس اولین رنگرزی دیجیتال

کلاریس اولین رنگرزی دیجیتال در دنیا است که شرکت فرش محتشم برای اولین بار این دستگاه را وارد ایران کرد. تولید فرش کلاریس توانست دنیای جدیدی از طرح و رنگ را وارد صنعت فرش ماشینی کند و امروز این محصول در ایران از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. رنگرزی فرش کلاریس نسبت به تمام محصولات ماشینی دیگر متفاوت است. در تولید فرش کلاریس در زمان بافت، رنگ به فرش منتقل می‌شود در صورتی که در فرش اکریلیک نخ‌ها با رنگ‌های مختلف در دستگاه قرار می‌گیرد و فرش با آنها بافته می‌شود.

 

مراحل تولید و رنگرزی دیجیتال فرش کلاریس

  • در مرحله اول تولید فرش کلاریس، فرش خام یا فرش سفید وارد خط تولید کلاریس می‌شود. در این قسمت طرح و مقدار رنگ فرش محاسبه و مشخص می‌شود.
  • قسمت بعدی مرحله ساخت رنگ است. در این قسمت رنگ‌های مختلف فرش در دستگاه کلاریس تولید می‌شود.
  • در مرحله بعد ما شاهد رنگرزی دیجیتال هستیم. دستگاه کلاریس طرح و رنگ انتخابی را به فرش منتقل می‌کند و فرش از حالت سفید بودن خارج می‌شود.
  • در ادامه پس از رنگرزی دیجتال فرش وارد محفظه‌ای می‌شود که فرش را در دما 170 درجه تثبیت می‌کند.
  • بعد از تثبیت رنگ، فرش وارد مرحله‌ای شست و شو می‌شود. شستشوی فرش خودش دارای سه مرحله است. در مرحله‌ای اول فرش در آب نرم با دمای 25 درجه شسته می‌شود. مرحله دوم شستشو مواد شوینده و کاهنده به آب اضافه می‌شود و فرش در دمای 70 درجه شستشو می‌شود. مرحله سوم فرش فقط در آب نرم 30 درجه شسته می‌شود.
  • در ادامه فرایند تولید فرش کلاریس، فرش وارد قسمت خشک کن می‌شود.
  • در مرحله پایانی فرش‌های تولید از نظر کیفی مورد بررسی قرار می‌گیرد و پس تایید نهایی برای تکمیل کار وارد بخش آهار می‌شود.

 

فرش کلاریس دیجی کالا

احتمالاً تاکنون فرش‌های چاپی زیادی را در دیجی کالا دیده باشید و تصمیم به خرید آن گرفته باشید. اما باید بدانید که شرکت فرش محتشم اولین تولیدکننده فرش کلاریس در ایران و جهان است و شما می‌توانید بهترین فرش کلاریس را از سایت فرش محتشم به‌صورت مستقیم از کارخانه خریداری کنید. فرش کلاریس دیجی کالا عموماً توسط افراد مختلف از شرکت فرش محتشم خریداری شده است تا بتواند در سایت دیجی کالا به فرش برسانند.

 

فرش کلاریس آشپزخانه

 

بهترین فرش کلاریس

از دیگر ویژگی‌های فرش کلاریس محتشم نسبت به فرش‌های چاپی داخلبازار نفوذ رنگ به عمق فرش است به شکلی که شما طرح فرش را از پشت آن به‌خوبی می‌توانید مشاهده کنید. اما این نکته در فرش‌های چاپی دیگر قابل‌مشاهده نیست؛ زیرا فقط سطح محصولات رنگ شده است.

بنابراین، فرش کلاریس از نظر رنگ هیچ تفاوتی با فرش غیر چاپی ندارد و شما می‌توانید بدون هیچ دغدغه‌ای فرش کلاریس برای خانه خود خریداری کنید. اما اگر به دنبال بهترین فرش کلاریس هستید حتما یه سر به صفحه فرش 1200 شانه بزنید و در آنجا بهترین محصولات کلاریس را مشاهده کنید.

 

جنس فرش کلاریس چیست؟

نخ خاب فرش کلاریس محتشم از جنس پلی اوژن است که باعث شده بتوانید از این فرش در قسمت‌های مختلف خانه استفاده کنید. پلی اوژن باعث می‌شود فرش ماشینی از لطافت و نرمی بیشتری برخوردار باشد. همچنین این جنس نخ ضد حساسیت و پرزدهی است که می‌تواند گزینه‌ای خوبی برای فرش اتاق کودک باشد؛ زیرا سلامتی کودکان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. همچنین نخ پلی اوژن رطوبت بسیاری کمی را به خودش می‌گیرد و به همین دلیل هم این محصول می‌تواند گزینه مناسبی برای فرش آشپزخانه باشد.

 

تابلو فرش کلاریس

برای زیباتر کردن دکوراسیون خانه اکثر اوقات ما از تابلو فرش‌های مختلف استفاده می‌کنیم؛ اما به دلیل اینکه تابلو فرش‌ها دارای تراکم و شانه بالایی نیستند کیفیت ظاهری مطلوبی نداشتند. اما تابلو فرش کلاریس به دلیل اینکه با تکنولوژی رنگرزی دیجیتال تولید می‌شود از کیفیت ظاهری بسیار خوبی برخوردار است و شما وضوح تصویر خوبی خواهید داشت.
همچنین شما می‌توانید تصویر خود را با این تکنولوژی روی تابلو فرش کلاریس چاپ کنید. برای سفارش این مورد کافیه با پشتیبانی سایت فرش محتشم تماس بگیرید.

معایب فرش کلاریس

فرش کلاریس در حالت عادی به دلیل فنّاوری جدید که دارد تقریباً بدون عیب‌ونقص هست. البته این نکته به دستگاه تولیدکننده و مواد اولیه مورداستفاده شرکت‌ها نیز بستگی دارد. فرش محتشم برای تولید فرش کلاریس از بهترین دستگاه و متریال استفاده می‌کند به همین دلیل شما شاهد هیچ عیب و نقصی نخواهید. همچنین فرش کلاریس محتشم دارای گارانتی سه سال هست که نشان از کیفیت محصول می‌دهد.
اما تمام تولیدکننده‌ها از بهترین متریال استفاده نمی‌کنند و ما شاهد رنگ‌دهی در این محصولات هستیم. همچنین گاهی اوقات بعد از شستشوی فرش امکان دارد رنگ محصول کمتر شود.

 

فرش کلاریس؛ فرش نسل نو برای سلایق نو و خاص

هزاران سلیقه مختلف وجود دارد که فرش ماشینی نمی‌تواند همه آنها را برطرف کند. اما این قدرت و توانایی در فرش نسل نو با نام فرش کلاریس بسیار مشهود است. این تکنولوژی می‌تواند پاسخگوی تمام سلایق موجود در بازار باشد.

فرش ماشینی کلاریس با انواع مختلفی شامل فرش کلاریس کودک، فرش کلاریس فانتزی، فرش کلاریس کودک، فرش کلاریس آشپزخانه، فرش کلاریس کهنه نما و فرش کلاریس سنتی به‌راحتی می‌تواند جای خود را در دل افراد، با سلیقه‌های خاص و سخت‌پسند باز کند. اگر به دنبال خاص‌ترین فرش کلاریس هستید بهترین گزینه برای شما فرش ابریشم ماشینی هست. برای اینکه اطلاعات بیشتری در مورد این محصول خاص به دست بیارید کفیه وارد مقاله راهمای خرید فرش ابریشمی شوید.

 

فرش کلاریس سنتی

 

خرید فرش کلاریس

اگر تصمیم به خرید فرش کلاریس دارید و حوصله رفتن به فروشگاهی رو ندارید کافیه گوشی خودتان رو بردارید یک سر به سایت فرش محتشم بزنید محصول موردنظر خود را انتخاب کنید. با خرید اینترنتی فرش کلاریس هزینه ارسال برای شما تا درب منزل رایگان خواهد بود. همچنین با مراجعه به سایت شما نی توانید از بین 1300 طرح، فرشی را که دوست دارید انتخاب کنید. اگر به دنبال پرطرفدارترین رنگ سال هستید حتما به صفحه فرش طوسی سر بزنید.

 

 

قیمت فرش کلاریس

 

فرش کلاریس نسبت به فرش‌های اکریلیک قیمت کمتری دارند و این مورد از جمله دلایلی است که باعث شده فرش کلاریس محتشم طرفداران بسیار زیادی پیدا کند. فرش کلاریس با استفاده از جدیدترین دستگاه تولید فرش ماشینی بافته می‌شود و از تکنولوژی رنگرزی دیجتال در نولید این فرش استفاده می‌شود.

 

جمع بندی

امروزه همه چیز در حال پیشرفت ترقی است و این نکته در صنعت فرش ماشینی هم خودش را نشان داده و با آمدن تکنولوژی‌های جدید، شاهد استقبال بی‌نظیر افراد جامعه بوده‌ایم.

فرش کلاریس محتشم فصلی نو در صنعت فرش ماشینی ایران و جهان است که می‌تواند بدون هیچ حد و مرزی تمام سلیقه‌ها را پوشش دهد. فرش کلاریس با ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارد می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. برای مشاهده انواع فرش کلاریس کاشان کاقیه به صفحه خرید فرش مراجعه کنید.

 

سوالات متداول


فرش کلاریس محصولی متفاوت از شرکت فرش محتشم هست که در تولید آن شما هیچگونه محدودیت در طرح و رنگ ندارید و این فرش با فرایند رنگرزی دیجیتال تولید می‌شود.

لطافت و نرمی فوق‌العاده/ ضدحساسیت و پرزدهی/ مقاومت بالا/ شستشوی آسان از جمله ویژگی های فرش کلاریس است.

فرش کلاریس نسبت به فرش‌های اکریلیک قیمت کمتری دارند و همین موضوع باعث محبوبیت آن شده است.

فرش کلاریس در حالت عادی به دلیل فنّاوری جدید که دارد تقریباً بدون عیب‌ونقص هست و دارای ضمانت 3 سال است.
0 / 5

نظرات

نظر شما پس از بررسی توسط مدیریت در سایت نمایش داده خواهد شد!

امتیاز دهی

لطفا امتیاز خود را نسبت به این مقاله ثبت بفرمایید.

برداشت از کیف پول

دوست عزیز! لطفا مبلغ مورد نظرتان را برای برداشت از کیف پول محتشم وارد کنید.

مبلغ واریز به ریال
مقدار مبلغ درخواستی از مقدار موجودی کیف پول بیشتر است