جستجو
چهاردهمین دوره نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی تهران 1401

چهاردهمین دوره نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی تهران 1401

تاریخ انتشار: 1401/06/17 نویسنده: سید یونس ساداتی

نمایشگاه بین‌المللی فرش ماشینی از تاریخ 12 تا 15 شهریور در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برای چهاردهمین بار برگزار شد. این نمایشگاه به عنوان بزرگ‌ترین رویداد داخلی در صنعت فرش ماشینی به حساب می‌آید که هر سال در شهریور ماه با حضور حدود 140 شرکت داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

این رویداد بهترین فرصت برای کارخانه‌های تولید فرش ماشینی به حساب می‌آید؛ زیرا می‌توانند جدیدترین محصولات خودشان را در معرض دید بازدیدکنندگان و دست‌اندرکاران و متخصصان این حرفه قرار دهند. همچنین به دلیل پیشرفت این صنعت در سال‌های اخیر شاهد فضای رقابتی در حوزه فرش ماشینی هستیم که توانسته رونق بسیاری به بازار داخلی و صادرات این محصول به خارج از کشور دهد.

در کنار این موارد، می‌توان با سلیقه و نیاز بازار بیشتر آشنا شد و برای چشم انداز پیش رو و توسعه محصولات، نیازهای آنها را در نظر گرفت.

قطعاً چهاردهمین نمایشگاه فرش ماشینی جزو پر قدرت‌ترین رویدادها در منطقه خاورمیانه بود که با استقبال بسیاری خوبی روبرو شد. در این نمایشگاه جدیدترین فرش‌های ماشینی تولید شده با متنوع‌ترین طرح و رنگ به نمایش گذاشته شد. این محصولات با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های بافت فرش ماشینی تولید شده بود که هرکدام از الیاف متفاوتی استفاده کرده بودند.

 

 

(غرفه فرش محتشم در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی فرش ماشینی تهران)

 

 

(استقبال بی‌نظیر بازدیدکنندگان از غرفه فرش محتشم در نمایشگاه فرش ماشینی تهران)

 

هدف نمایشگاه فرش ماشینی

اهداف حضور در نمایشگاه بین‌المللی فرش ماشینی بسته به افق پیش رو و برنامه‌های هر تولیدکننده، متفاوت است. اما آشنایی با خریداران عمده، افزایش راندمان تولید شرکت‌ها، توجه به توسعه‌ی صنعت فرش ماشینی، ورود به بازارهای جهانی، آشنایی با جدیدترین محصولات موجود در بازار و همچنین نمایش دادن آن به بازدیدکنندگان از جمله بزرگترین اهداف نمایشگاه فرش ماشینی است.

 

 

(مصاحبه مردمی فرش محتشم در نمایشگاه فرش ماشینی تهران)

 

نمایشگاه بین‌المللی فرش ماشینی تهران

 

حضور فرش محتشم در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی

شرکت فرش محتشم بعد از 8 سال دوباره در نمایشگاه فرش ماشینی تهران حاضر شد و توانست بازخورد بسیاری خوبی از بازدیدکنندگان این رویداد بگیرد. فرش محتشم با استفاده از نوآوری و خلاقیت توانست از محصولات متنوع و جدیدی رونمایی کند که برای اولین بار توسط فرش محتشم در نمایشگاه رونمایی شد. همین موضوع توانست مخاطبان زیادی را به غرفه محتشم بکشاند.

توجه داشته باشید که فرش محتشم در چند سال اخیر در رویدادهای بزرگ خارجی مانند دموتکس ترکیه و نمایشگاه هانوفر آلمان حضور پر رنگی داشته است و توانسته در خارج از مرز های ایران زیبایی محصولات خودش را به جهانیان نشان دهد و به عنوان پدیده‌ای در صنعت فرش شناخته شود.

 در روز آخر نمایشگاه فرش ماشینی تهران آقای تولایی مدیر اتاق بازرگانی کاشان به‌پاس زحمات جناب مهندس رحیمی (مدیرعامل شرکت فرش محتشم)، لوح تقدیری به ایشان اهدا کرد.

 

مهندس رحیمی مدیر عامل شرکت فرش محتشم

 

 

(مصاحبه فرش محتشم با آقای توماس در نمایشگاه بین‌المللی فرش ماشینی تهران)

 

جمع بندی نمایشگاه فرش ماشینی تهران

فرش محتشم با بازگشت دوباره خود به نمایشگاه فرش ماشینی توانست محصولات جدید و متنوعی را به معرض نمایش بگذارد و همچنین با استفاده از نوآوری و خلاقیت نشان داد که در صنعت فرش ماشینی جهان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. رونمایی از فرش‌هایی که با ابریشم مصنوعی بافته شده اند، از جمله اقدامات این مجموعه در نمایشگاه بین‌المللی فرش ماشینی به حساب می آید.

در ادامه می‌توانید گزارش تصویری از حضور فرش محتشم در نمایشگاه بین الملی تهران مشاهده کنید.

 

 

(مصاحبه با کارمندان شرکت فرش محتشم در نمایشگاه فرش ماشینی)

 

 

(لحظات فان غرفه فرش محتشم در نمایشگاه فرش ماشینی تهران)

 

 

 

 

(پذیرایی فرش محتشم از میهمانان در چهاردهمین نمایشگاه فرش ماشینی تهران)

 

فرش محتشم

 

شرکت فرش محتشم

 

غرفه فرش محتشم در نمایشگاه بین المللی تهران

 

نمایشگاه فرش تهران

 

فرش محتشم

 

اگر شما هم در نمایشگاه بین‌المللی فرش ماشینی تهران شرکت کردید، خوشحال میشویم تجربه خودتان را با ما در میان بگذارید.

 

0 / 5

نظرات

نظر شما پس از بررسی توسط مدیریت در سایت نمایش داده خواهد شد!

امتیاز دهی

لطفا امتیاز خود را نسبت به این مقاله ثبت بفرمایید.

برداشت از کیف پول

دوست عزیز! لطفا مبلغ مورد نظرتان را برای برداشت از کیف پول محتشم وارد کنید.

مبلغ واریز به ریال
مقدار مبلغ درخواستی از مقدار موجودی کیف پول بیشتر است