جستجو
فرش نسکافه ای با چه مبل و پرده ای ست می شود؟

فرش نسکافه ای با چه مبل و پرده ای ست می شود؟

تاریخ انتشار: 1399/03/31 نویسنده: محمدحسین کریمی

فرش نسکافه‌ای در دکوراسیون بسیار محبوب است. رنگ نسکافه‌ای طیف خاصی از رنگ قهوه‌ای است و اگر تمایل داشتید از این رنگ خاص در طراحی داخلی منزل‌تان بهره ببرید، بهتر است آن را با رنگ‌های مناسب و مکمل ترکیب کنید. روانشناسی رنگ‌ها به شما کمک می‌کند که بهترین‌ها را برای دکوراسیون و محیط اطراف خود انتخاب کنید و با استفاده از تأثیر رنگ‌ها به آرامش و حس‌های دلخواه خود دست پیدا کنید.

رنگ نسکافه‌ای، از دسته رنگ‌های گرم و خنثی هست. این رنگ احساس آرامش، راحتی و امنیت را القا می‌کند. رنگ نسکافه‌ای همچنین محرک حس قدرت و اطمینان پذیری است. رنگ نسکافه‌ای برای به کار رفتن در محیط کار نیز مناسب است؛ جالب است بدانید که وجود این رنگ در محیط کار باعث افزایش تمایل کارمندان به انجام وظایفشان می‌شود و قدرت تفکر منطقی را افزایش خواهد داد. در ادامه در مورد فرش نسکافه‌ای در دکوراسیون و راهکارهای ست کردن وسایل با آن صحبت می‌کنیم.

 

انواع طرح و نقش فرش نسکافه ای

 

Types of Nescafé carpet designs and patterns

انتخاب درست رنگ‌ها برای دکوراسیون خانه بسیار اهمیت دارد. گاهی یک خانه معمولی با انتخاب رنگ درست فرش و مبلمان چنان جلوه و شکوه بی‌نظیری پیدا می‌کند که شاید در خانه‌ای بزرگ‌تر مشابه آن را نبینید! بنابراین همه چیز برمی‌گردد به انتخاب درست رنگ و البته نوع سلیقه شما.

از لحاظ روان‌شناسی رنگ‌ها، رنگ نسکافه‌ای و به طور کلی طیف رنگ قهوه‌ای، جزء رنگ‌های گرم و طبیعی است که ثبات و اعتماد به نفس را تقویت می‌کند، با طبیعت ارتباط دارد و تمرکز را تقویت می‌کند.

برای انتخاب انواع طرح و نقش فرش نسکافه ای و فرش نسکافه ای افشان می‌توانید به وب‌سایت رسمی فرش محتشم مراجعه کنید و انواع فرش ماشینی کاشان را ببینید.

 

مکمل رنگ فرش نسکافه ای برای مبلمان

برای چیدمان فرش نسکافه ای در خانه، بهتر است با رنگ‌های مکمل رنگ نسکافه ای آشنا باشیم تا بر اساس آن بتوانیم دکوراسیونی زیباتر داشته باشیم. اگر یکی از فرش های نسکافه ای زیبا و اصیل چشم شما را گرفته و قصد دارید فضای منزلتان را با داشتن آن دگرگون کنید، پیشنهاد ما برای انتخاب رنگ مبلمان، آبی است. ترکیب رنگ آبی و نسکافه ای، فضایی آرامش‌بخش و زیبا را خلق می‌کند. به‌خصوص برای اتاق نشیمن و اتاق خواب. همچنین می‌توانید پرده‌ها یا رنگ دیوار را هم با طیف آبی انتخاب کنید.

 

Nescafé carpet color complement for furniture

یکی از راه‌های ست کردن مبل و فرش در دکوراسیون منزل، این است که این دو وسیله را کاملا هم‌رنگ انتخاب کنیم. این کار ظاهری ساده و یکدست اما شیک در منزل شما ایجاد می‌کند. مثلا برای ست کردن مبلمان با فرش نسکافه‌ای در دکوراسیون، انتخاب مبلمان نسکافه‌ای یک درجه تیره‌تر یا یک درجه روشن تر از رنگ فرش، انتخاب مناسبی است. مشروط بر آن‌که سایر وسایل دکوراسیون منزلتان را به رنگ دیگری انتخاب کنید تا از بی روح شدن فضا جلوگیری کرده باشید.

البته به خاطر داشته باشید که اگر از فرش نسکافه‌ای در دکوراسیون استفاده می‌کنید، الزامی برای استفاده از مبل نسکافه‌ای وجود ندارد و می‌توانید از دو رنگ متفاوت که از دو طیف کاملا مختلف هستند نیز استفاده کنید. البته باید به هماهنگی میان رنگ‌هایی که انتخاب می‌کنید، توجه داشته باشید فرش نسکافه‌ای در دکوراسیون را می‌توان با مبلمان به رنگ‌های کرم، سفید، مشکی، زرد، نارنجی و طلایی ست کرد.

ترکیب رنگ کرم و نسکافه‌ای موجب روشن شدن فضا می‌شود. ترکیب رنگ سفید و نسکافه‌ای در دکوراسیون به علت تضاد میان این دو رنگ از جلوه جذابی به دکوراسیون می‌دهد. مبلمان رنگ مشکی فضا را اندکی تاریک می‌کند و بیشتر برای فضا‌های اداری مناسب است؛ همچنین اگر از این ترکیب در خانه‌های کوچک استفاده کنید، فضا محدودتر به نظر می‌رسد.

 

Matching a Nescafe carpet with a sofa

رنگ زرد فضا را شاد می‌کند اما باید توجه کنید که مبلمان به صورت یک دست زرد رنگ نباشند؛ زیرا استفاده بیش از حد از این رنگ باعث بچه‌گانه به نظر رسیدن دکوراسیون منزل می‌شود. ترکیب رنگ طلایی و نسکافه‌ای فضا را به شکل کلاسیک و سلطنتی زیبا می‌کند. رنگ نارنجی و نسکافه‌ای به علت ویژگی‌های مشترک و تشابهی که دارند، ترکیب زیبایی خواهند داشت و حس صمیمیت را به مخاطب القا می‌کنند. با توجه به این نکات می‌توانید رنگ هماهنگ با فرش نسکافه‌ای در دکوراسیون را انتخاب کنید.

برای انتخاب طرح مبل، باید به این نکته توجه کرد که اگر فرش انتخابی شما طرح و نقش شلوغی دارد، پارچه مبلمان ساده باشد؛ اما اگر فرش نسکافه‌ای در دکوراسیون استفاده می‌کنید که طرح و نقش ساده‌ای دارد، انتخاب مبلمان با پارچه طرح‌دار مناسب خواهد بود.

در طراحی دکوراسیون داخلی اصلی وجود دارد که بیان می‌کند دو طرح شلوغ در کنار هم جالب به نظر نمی‌رسند و دو طرح خلوت نیز بیش از اندازه ساده است. بهترین انتخاب استفاده از یک طرح خلوت و یک طرح شلوغ در دکور است تا ظاهری جذاب برای منزل ایجاد کند.

سِت کردن فرش نسکافه‌ای در دکوراسیون با کوسن‌های مبل نیز انتخاب مناسبی است. برای این انتخاب بهتر است جنس بدنه و رنگ پارچه مبل از طیف رنگی متفاوت با نسکافه‌ای باشند و رنگ کوسن‌ها هم‌رنگ فرش و به رنگ نسکافه‌ای انتخاب شود.

همچنین ترکیب رنگ نارنجی با نسکافه ای، رنگ سبز با نسکافه ای، رنگ سفید با نسکافه ای و ترکیب رنگ خاکستری با نسکافه ای نیز بسیار اصولی و زیباست.

اگر به دنبال فرش زمینه لاکی هستید، محتشم کنار شماست تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

مکمل رنگ فرش نسکافه ای برای پرده

از آنجا که نسکافه‌ای رنگی گرم است، استفاده از عناصر و المان‌هایی که رنگ‌های خنثی یا سرد داشته باشند، تعادل را در فضا ایجاد کرده و حسی از ثبات و آرامش به خانه می‌دهد. در ادامه از مکمل رنگ نسکافه‌ای در دکوراسیون با شما صحبت خواهیم کرد.

اما در کنار فرش نسکافه‌ای، از چه رنگ پرده‌ای استفاده کنیم بهتر است؟

متخصصان طراحی داخلی، رنگ‌های بژ، طوسی، زرد، آبی ملایم، سبز، خاکستری و نارنجی را توصیه می‌کنند. با کنار هم قرار گرفتن این رنگ‌ها در کنار فرش نسکافه‌ای، چیدمانی خاص و متفاوت خواهید داشت.

قیمت فرش 1500 شانه کاشان 9 متری با رنگ نسکافه‌ای در هر کارخانه و با هر برندی متفاوت است. با مقایسه قیمت‌ها می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

انواع ترکیب رنگ فرش نسکافه ای

 

Types of Nescafé carpet color combinations

رنگ نسکافه ای با چه رنگی ست میشه ؟ فرش سنتی ایرانی نسکافه‌ای قابلیت هماهنگی و ست شدن با بسیاری از رنگ‌ها را دارد. شما می‌توانید با توجه به نوع رنگ‌بندی دکوراسیون خانه، رنگ دیوارها، مبل‌ها، پرده‌ها و سایر اکسسوری‌ها را انتخاب کنید.

اما با ما همراه باشید تا با انواع ترکیب رنگ فرش نسکافه‌ای بیشتر آشنا شویم.

فرش نسکافه ای طوسی

در این ترکیب رنگی، رنگ طوسی می‌تواند پس زمینه فرش قرار گیرد و با نقش‌ها و طرح‌های فرش نسکافه‌ای مدرن تلفیق شود. طوسی رنگی است خنثی و با انواع رنگ‌ها هماهنگ است. قرار گرفتن این رنگ در کنار نسکافه ای زیبایی خاصی را به وجود می‌آورد. فرش طوسی کرم نیز از جمله طیف‌های رنگی بسیار محبوب و پرطرف‌دار است.

فرش نسکافه ای طلایی

ترکیب رنگ‌های طلایی و نسکافه ای فضا را روشن می‌کند و ظاهری کلاسیک و سلطنتی به آن می‌دهد. همچنین اگر شما از فرش نسکافه‌ای روشن استفاده می‌کنید، می‌توانید برای سایر اجزا و عناصر دکوراسیون از رنگ‌هایی مثل کرم، طلایی، نارنجی و زرد استفاده کنید.

فرش نسکافه ای آبی

فرش نسکافه ای آبی در عین حال که گرمابخش است، به خانه شما آرامش نیز می‌دهد. برای ست کردن مبلمان با این فرش، می‌توانید از مبلمان آبی با کوسن‌های نسکافه ای استفاده کنید و یا از پرده‌ها و دیوارهای آبی تا حال و هوایی امن و آرام در خانه داشته باشید. برای فرش اشپزخانه نیز می‌توانید از این طیف رنگی بهره بگیرید.

فرش کرم نسکافه ای

رنگ کرم می‌تواند به‌عنوان پس زمینه برای فرش نسکافه ای باشد. با فرش زمینه کرم آرامش و دلنشینی رنگ کرم در کنار گرما و انرژی رنگ نسکافه‌ای، تعادل را در دکوراسیون شما به وجود خواهد آورد. فرش کرم نسکافه ای مدرن یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای مدرن پسندان است. اگر همچنان برایتان سؤال است که رنگ کرم نسکافه ای با چه رنگی ست میشود، خوب است بدانید این رنگ هم می‌تواند با رنگ‌های کرم، قهوه‌ای و نسکافه‌ای هماهنگ باشد و هم رنگ‌های متضاد مثل سبز، نارنجی یا زرد.

فرش قهوه‌ای با طیف رنگ کرم و همچنین فرش کرم نسکافه‌ای، هر دو در چیدمان دکوراسیون حسی از اصالت و ارزش به محیط می‌دهند.

فرش نسکافه ای صورتی

رنگ صورتی در کنار نسکافه‌ای می‌تواند از تناژ روشن تا تیره باشد. فرش نسکافه ای صورتی برای اتاق کودکان و رنگ فرش کودک یا نشیمن، می‌توانند استفاده شوند. رنگ صورتی رنگی است نرم و دلنشین که حسی از آرامش و شادی به محیط اطراف می‌بخشد. این رنگ در کنار نسکافه ای، زیبایی منحصر به فردی دارد.

 

فرش نسکافه ای در دکوراسیون مدرن

 

Nescafé carpet in modern decoration

رنگ نسکافه‌ای یکی از رنگ هایی است که با رنگ های خنثی و طبیعی مثل  فرش بژ، کرم، خاکستری و دیگر رنگ‌های خنثی می‌تواند هماهنگ شود. برای چیدمان دکوراسیون مدرن، ترجیح متخصصین طراحی داخلی این است که از رنگ‌های خنثی و یا طیفی از رنگ‌های خاکستری و طوسی استفاده کنند.

فرش نسکافه ای در دکوراسیون مدرن معمولاً با سایر عناصر و المان‌های داخل فضا قابلیت تلفیق دارد، البته به شرطی که در طیف رنگی یکسانی باشند. به طور کلی فرش نسکافه ای در فضای مدرن می‌تواند به خلق یک فضای شیک، زیبا و خاص و تکمیل زیبایی محیط بسیار کمک کند.

برای پاسخ به این سؤال که فرش نسکافه ای با چه مبلی ست میشه نیز می‌توانید با در نظر گرفتن سلیقه‌تان، رنگ‌های متضاد، مکمل و یا هم تناژ نسکافه ای را در سایت محتشم ببینید و تجربه خرید فرش مدرن را داشته باشید.

 

فرش نسکافه ای در دکوراسیون کلاسیک

انتخاب فرش مناسب با رنگ درست، دکوراسیون شما را کاملاً متحول خواهد کرد. اگر رنگ دکوراسیون شما و اکسسوری‌ها و عناصری که در فضای منزلتان هست، با طیف رنگی قهوه‌ای و نسکافه‌ای هماهنگ است، می‌توانید از فرش نسکافه ای در دکوراسیون کلاسیک استفاده کنید.

فرش نسکافه ای به فضا شکوه و ارزش بسیاری می‌بخشد و حسی سلطنتی به دکوراسیون شما می‌دهد.

برای اطلاع از قیمت فرش 700 شانه 9 متری با رنگ نسکافه ای می توانید با مشاورین فروش محتشم ارتباط بگیرید.

 

فرش نسکافه ای با چه مبلی ست میشه

برای ست کردن فرش 1200 شانه گل برجسته نسکافه ای با مبل چند انتخاب دارید. فرش نسکافه ای با چه مبلی ست میشه؟

  • انتخاب رنگ مشابه: انتخاب فرش نسکافه ای با مبل قهوه ای یا نسکافه ای.
  • انتخاب رنگ متضاد: استفاده از رنگ‌های آبی، سبز، نارنجی یا زرد و مکمل رنگ نسکافه ای در مبل.
  • انتخاب طیف رنگی یکسان: انتخاب رنگ‌های کرم، بژ یا قهوه‌ای ملایم.

بهتر است قبل از خرید فرش و مبل، محیط خانه را به خوبی بررسی کنید و اگر فضای خانه شما بزرگ است، از رنگ‌های تیره (فرش سرمه ای با مبل نسکافه ای) برای مبل و فرش استفاده کنید و اگر فضای خانه کوچک است از فرش زمینه روشن.

در مورد اینکه مبل نسکافه ای با چه فرشی ست میشه نیز می‌توانید از همین ترکیب‌های رنگی کمک بگیرید.

 

 

 

مقالات مرتبط

5 رنگ فرش که هیچوقت از مد نمی افتد!
فرش به عنوان یک عنصر جدانشدنی از دکوراسیون های ایر...
ابعاد فرش های مختلف چقدر است؟
در این مطلب سعی کردیم به شکل کامل در مورد ابعاد فر...
فرش اشپزخانه چی بخرم؟ بهترین فرش مناسب آشپزخانه
آشپزخانه محیطی با اهمیت بالا برای بانوان است به هم...
انواع گلیم فرش آشپزخانه
اگر تصمیم خرید فرش آشپزخانه دارید و نمیدانید کدام ...
بهترین برند فرش ماشینی
بهترین برند فرش ماشینی در ایران باید بتواند فرش با...
بهترین رنگ فرش برای مبل کرم
بهترین رنگ فرش برای مبل کرم میتواند رنگ های متفاوت...
بهترین فرش اتاق کودک
انتخاب بهترین فرش اتاق کودک همیشه دارای سختی های ز...
نکات کلیدی خرید فرش ماشینی
هنگام خرید فرش ماشینی باید به نکات زیادی توجه کنید...
مزایای خرید اینترنتی فرش
مزایای خرید اینترنتی انقدر زیاد است که در چند دقیق...
قبل از خرید فرش 1500 شانه باید این موارد را بدانید!
فرش 1500 شانه در دسته بندی فرش های لاکچری بازار قر...
0 / 5

نظرات

نظر شما پس از بررسی توسط مدیریت در سایت نمایش داده خواهد شد!

امتیاز دهی

لطفا امتیاز خود را نسبت به این مقاله ثبت بفرمایید.

برداشت از کیف پول

دوست عزیز! لطفا مبلغ مورد نظرتان را برای برداشت از کیف پول محتشم وارد کنید.

مبلغ واریز به ریال
مقدار مبلغ درخواستی از مقدار موجودی کیف پول بیشتر است