جستجو
بهترین فرش اتاق کودک

بهترین فرش اتاق کودک

تاریخ انتشار: 1401/09/20 نویسنده: سید یونس ساداتی

هر خانه دارای قسمت‌های مختلفی است که برای چیدمان آن شما نیاز به فرش دارید. اتاق کودک جزو مهم‌ترین قسمت‌های منزل شما است از همین رو استفاده از فرش اتاق کودک امنیت و آرامش را به اتاق فرزند شما هدیه می‌دهد. برای اکثر خانواده‌ها یافتن بهترین فرش اتاق کودک کار بسیاری سختی است و معمولاً در انتخاب آن دچار سردرگمی می‌شوند.

بهترین فرش اتاق کودک فرشی است که از لطافت و نرمی خوبی برخوردار باشد. در کنار لطافت و نرمی فرش این قسمت از خانه باید وزن کمی داشته باشید؛ زیرا ممکن است بیشتر از قسمت‌های دیگر خانه در معرض کثیفی قرار بگیرد. همچنین برای اینکه پوست کودکان بسیار حساس است باید فرشی را خریداری کنید تا خدایی نکرده فرزند شما دچار مشکلات پوستی نشود.

برای اینکه بتوانید بهترین فرش اتاق کودک را انتخاب کنید کافی است تا انتهای این مطلب همراه سایت فرش محتشم باشید.

 

بهترین فرش اتاق کودک

برای اینکه بهترین فرش اتاق کودک را خریداری کنید باید بر این موضوع واقف باشید که هر قسمت از خانه نیاز به فرشی دارد که تکمیل‌کننده آن باشید. برای مثال فرشی که برای سالن پذیرایی خود خریداری می‌کنید باید چیدمان و دکوراسیون خانه شما را کامل کند و باعث به‌وجودآمدن تناقض نشود.

این موضوع برای فرش کودک هم صدق می‌کند؛ اما در خرید فرش نکات اساسی‌تری وجود دارد که باید به آنها توجه بیشتری شود. اتاق کودک حساس‌ترین نقطه خانه شما به‌حساب می‌آید و سلامت فرزند شما از هر چیزی بالاتر است به همین خاطر شما نباید با خرید فرش نامناسب سلامت کودکتان را به خطر بیندازید.

بهترین فرش کودک باید پارامترهای مختلفی داشته باشد تا بتوان آن را بهترین فرش خطاب کرد. در ادامه به ویژگی‌های بهترین فرش کودک خواهیم پرداخت.

 

خرید بهترین فرش اتاق کودک

 

ویژگی های بهترین فرش کودک

مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی یک فرش کودک خوب این است که برای سلامتی فرزند مشکلی به وجود نیاورد. پوست نوزادها بسیار حساس است و اگر متریال استفاده شده در فرش از مواد مرغوبی نباشد ممکن است حساسیت‌های پوستی برای فرزند شما به وجود بیاورد.

همچنین فرش اتاق کودک نباید پرز دهد. پرز فرش کودک می‌تواند به دستگاه تنفسی و ریه‌های آن آسیب بزند و موجب مشکلات تنفسی مانند آسم در کودک شود. شرکت‌هایی که از نخ پلی اوژن برای تولید فرش خود استفاده می‌کنند، این مشکلات را ندارند.

بهترین فرش اتاق کودک باید بسیار لطیف و نرم باشد تا اگر کودک بر روی زمین افتاد فرش از آن محافظت کند. همچنین این موضوع باعث می‌شود کودک احساس آرامش بیشتری داشته باشد؛ زیرا بچه‌ها بیشتر اوقات خودشان را روی زمین می‌گذرانند.

فرش اتاق کودک باید تمام بخش اتاق را بپوشاند و فضای خالی روی زمین باقی نگذارد. ممکن است این موضوع از زیبایی اتاق کمی بکاهد؛ اما باعث می‌شود امنیت اتاق افزایش پیدا کند.

در مرحله آخر و تکمیل‌کننده بهترین اتاق کودک طرح و رنگ آن است. شما هنگام خرید فرش کودک پس از اطمینان کامل از کیفیت محصول باید انتخاب نهایی را به کودک خود بسپارید تا طرح موردعلاقه خود را انتخاب کند.

تمام ویژگی‌های گفته شده را شما می‌توانید در فرش کودک کلاریس پیدا کنید این محصول اکنون در بازار به‌عنوان بهترین فرش اتاق کودک شناخته می‌شود؛ زیرا تمام ویژگی‌های بهترین بودن را دارد و شما با دیدن آن نمی‌توانید چشم خود را از آن بردارید.

 

فرش فانتزی اتاق کودک

شما باید در انتخاب رنگ فرش فانتزی اتاق کودک توجه زیادی به جنسیت و روحیات فرزند خود داشته باشید. فرش فانتزی کودک برای دختران می‌توانید از فرش‌های دخترانه با رنگ‌های صورتی، بنفش، قرمز، نارنجی استفاده کنید. شخصیت‌های موردعلاقه دختران شما در این رنگ‌های جذاب، دکوراسیون اتاق کودک شما را زیبا جلوه می‌دهد.

فرش اتاق کودک برای پسران را می‌توانید از رنگ‌های سبز، آبی، طوسی، سرمه‌ای، قهوه‌ای استفاده کنید. برای اتاق پسران از رنگ‌های سرد و برای اتاق دختران از رنگ‌های گرم استفاده می‌شود؛ البته برخی از رنگ‌ها برای فرش فانتزی کودک مشترک است از قبیل لیمویی، طوسی و فسفری. انتخاب رنگ فرش کودک و ست‌کردنش با دیگر وسیله‌ها از امور مهم در چیدمان است.

طرح‌های فرش نوزاد و سیسمونی بیشتر به‌صورت فرش اتاق کودک رنگ طوسی است و در این طرح‌ها از رنگ‌های روشن و خنثی بیشتر استفاده شده است.

 

رنگ‌بندی بهترین فرش کودک

انتخاب رنگ فرش کودک کاملاً به سلیقه‌ای شما بستگی دارد؛ اما از نظر روان‌شناسی توصیه می‌شود که شما از رنگ‌های خنثی و شاد استفاده کنید. همچنین انتخاب طرح فرش هم مانند رنگ‌بندی آن به سلیقه شما بستگی دارد؛ اما بهتر است که انتخاب آن را به کودک خود بسپارید؛ زیرا فرزند شما زمان زیادی از عمر خودش را در اتاقش می‌گذراند.

برای فرش سیسمونی کودک بهتر است از رنگ‌های روشن مانند آبی، سفید یا حتی صورتی استفاده کنید.

 

قیمت بهترین فرش اتاق کودک

خانواده‌های عزیز باید بدانید که قیمت بهترین فرش کودک به عوامل مختلفی بستگی دارد مانند، جنس نخ، متراژ، شانه و تراکم. باتوجه‌به نکاتی که گفته شد شما نباید برای اتاق فرزند خود به دنبال یک فرش ارزان و بی‌کیفیت باشید.

معمولاً فرش‌هایی که با استفاده از نخ اکریلیک بافته می‌شوند از قیمت بالاتری برخوردار هستند؛ اما در فرش کودک نخ پلی اوژن بسیار بهتر است؛ زیرا نخ‌های اکریلیک دارای پرز بیشتری نسبت به دیگر فرش‌های هستند.

فرش جدید اتاق کودک امروزه بیشتر در طرح‌های فانتزی بافته می‌شود. همچنین در فرش کودک کلاریس از 22 رنگ مختلف استفاده می‌شود همین نکته باعث شده که فرش‌ها بسیار زنده و جذاب به نظر بیایند.

قیمت دلار هم تأثیر بسزایی بر روی قیمت فرش کودک دارد؛ زیرا شرکت‌های تولید برای بافت این محصولات از الیاف خارجی استفاده می‌کنند و به همین خاطر است که قیمت دلار هرچقدر افزایش پیدا کند قیمت فرش نیز افزایش پیدا می‌کند.

 

بهترین فرش اتاق کودک

 

خرید بهترین فرش اتاق کودک

شما می‌توانید برای خرید فرش کودک به فروشگاه‌های مختلفی مراجعه کنید یا به‌صورت اینترنتی از سایت‌های مختلف محصول خود را خریداری کنید. اما شما برای خرید بهترین فرش اتاق کودک نیاز دارید که اول بهترین فرش را تشخیص دهید.

خرید فرش کودک از فروشگاه‌ها و سایت‌های نامعتبر ممکن است ارزان‌تر باشد؛ اما می‌توانید سلامت جسمی فرزندتان را به خطر بیندازد. امروز فرش محتشم با تولید بهترین فرش اتاق کودک در میان برندهای مختلف حرف اول را می‌زند؛ زیرا این مجموعه اولین تولیدکننده فرش کلاریس در ایران و جهان است. فرش کودک کلاریس را همه مردم به عنوان بهترین فرش کودک می‌شناسند که تمام ویژگی‌های یک فرش خوب را دارد.

 

سخن پایانی

در این مطلب به‌صورت کامل راجع به بهترین فرش اتاق کودک صحبت کردیم و توضیح دادیم که یک فرش کودک خوب چه ویژگی‌هایی دارد. بهترین فرش کودک باید آرامش و امنیت فرزند شما را تأمین کند و همچنین نگرانی‌های موجود را از بین ببرد.

فرش کودک کلاریس توانسته علاوه بر بازار ایران در بازارهای خارجی نیز ورود کند این فرش به‌عنوان بهترین فرش اتاق کودک نیز شناخته شده است. شما می‌توانید برای خرید بهترین فرش اتاق کودک به سایت فرش محتشم مراجعه کنید و به‌صورت اینترنتی خرید خود را در کمتر از 5 دقیقه نهایی کنید. امیدوارم که این مقاله برای شما مفید بوده باشید.

فرش محتشم آفرینش در تاروپود ماست ...

0 / 5

نظرات

نظر شما پس از بررسی توسط مدیریت در سایت نمایش داده خواهد شد!

امتیاز دهی

لطفا امتیاز خود را نسبت به این مقاله ثبت بفرمایید.

برداشت از کیف پول

دوست عزیز! لطفا مبلغ مورد نظرتان را برای برداشت از کیف پول محتشم وارد کنید.

مبلغ واریز به ریال
مقدار مبلغ درخواستی از مقدار موجودی کیف پول بیشتر است