جستجو
بهترین ترکیب های رنگی مبلمان با فرش کرم

بهترین ترکیب های رنگی مبلمان با فرش کرم

تاریخ انتشار: 1402/11/25 نویسنده: سید یونس ساداتی

در میان دنیای پر زرق و برق دکوراسیون و این همه رنگ و طرح و نقش، انتخاب رنگی که با دکوراسیون خانه هماهنگ باشد، تأثیر بسیار زیادی در ایجاد فضایی خوشایند و دلپذیر دارد. این انتخاب‌ها، زمانی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که صحبت از ست کردن فرش با مبلمان پیش بیاید.

یکی از رنگ‌های پر طرف‌دار برای فرش و مبل، رنگ کرم است. فرش‌های کرم، به دلیل زیبایی و داشتن انعطاف بالا، از جمله رنگ‌های محبوب و پر طرف‌دار در میان افراد هستند. قدرت تطبیق‌پذیری رنگ کرم با انواع دکوراسیون‌ها باعث شده که بتوان فرش کرم را با بسیاری از رنگ‌های دیگر هماهنگ کرد.

اما چطور می‌توانیم بهترین رنگ مبل مناسب با فرش کرم را انتخاب کنیم تا در نهایت دکوراسیونی خاص و زیبا داشته باشیم؟

آیا ست مبل با فرش کرم برای تمام دکوراسیون‌ها (سنتی و مدرن) مناسب است؟

در ادامه به بررسی بعضی از بهترین ترکیب‌های رنگی با فرش کرم می‌پردازیم تا با دانستن آنها بتوانید فضای دکوراسیونتان را متحول کرده و ست مبلمان با فرش کرم را به‌راحتی انجام دهید.

 

ویژگی فرش کرم رنگ

 

 

به طور کلی فرش روشن جدید و یا فرش تیره هر کدام ویژگی‌های خاص خودشان را دارند و هر فردی با توجه به سلیقه و نوع چیدمان فضایی که دارد، می‌تواند رنگ دلخواه خود را برای چیدمان انتخاب کند.

  • بزرگ نشان دادن فضا: یکی از رنگ‌های روشن بسیار پرطرف‌دار، «رنگ کرم» است. رنگ کرم بسیار انتخاب خوبی برای خانه‌های کوچک یا آپارتمان‌های نقلی است. چرا که فضای خانه را بسیار وسیع‌تر و بزرگ‌تر نشان می‌دهد. با استفاده از رنگ کرم، خانه شما دلبازتر به نظر می‌رسد.
  • انطباق با انواع رنگ‌ها: ویژگی دیگر رنگ کرم، قابلیت تطبیق و هماهنگی با انواع رنگ‌ها و چیدمان‌هاست؛ بنابراین با انتخاب رنگ کرم، دست شما برای انتخاب سایر عناصر دکوراسیون و اکسسوری‌های منزل باز خواهد بود.
  • انعطاف در انواع دکوراسیون: جالب است که رنگ کرم هم قابلیت ست‌شدن با دکوراسیون‌های کلاسیک و سنتی را دارد و هم دکوراسیون مدرن. محتشم مجموعه‌ای غنی از فرش ماشینی مدرن نیز را وب‌سایت خود دارد که می‌توانید تمامی آنها را ببینید.

 

مکمل رنگ کرم

رنگ کرم، از ترکیب رنگ‌های سفید با زرد به وجود آمده است. خوب است بدانید اگر میزان رنگ سفید در آن بیشتر باشد، در دسته رنگ‌های خنثی قرار می‌گیرد و اگر رنگ زرد آن بیشتر باشد در گروه رنگ‌های گرم جای می‌گیرد. در هر صورت کرم رنگی است که با اکثر دکوراسیون‌ها ست می‌شود و دکوراسیونی روشن و جذاب خلق می‌کند.

اما ست مبل با فرش کرم با چه رنگ هایی بهتر است؟

  • کرم و زرد: ترکیب رنگ زرد و کرم در کنار هم فضایی گرم و صمیمانه ایجاد می‌کند. این ترکیب رنگی خانه را بزرگ، روشن و دلباز نشان می‌دهد. رنگ زرد نشاط بخش است و چیدمان زرد در کنار کرم، به فضا انرژی می‌بخشد. ست مبل با فرش کرم و استفاده از رنگ زرد در کنار آن ترکیبی است بسیار خاص و زیبا.
  • کرم و بنفش: بنفش رنگی است سلطنتی و ترکیب آن با کرم، فضایی لوکس و شیک ایجاد می‌کند. اما هنگام چیدمان با این دو رنگ، دقت داشته باشید که رنگ بنفش را زیاد از حد استفاده نکنید، چرا که فضا را از سادگی و خلوتی دور کرده و شلوغ می‌کند.
  • کرم و قهوه‌ای: رنگ قهوه ای در همان طیف کرم است و پر رنگ شده آن است. اما اگر چیدمانی با این دو رنگ دارید، بهتر است از ترکیب رنگ‌های دیگر نیز استفاده کنید تا فضا از حالت یکنواختی بیرون آمده و دارای شور و انرژی باشد.
  • کرم و طوسی: ترکیب رنگ‌های کرم و طوسی در چیدمان خانه می‌تواند بسیار زیبا بوده و فضا را متعادل کند. البته لازم است اکسسوری‌های رنگی مثل کوسن، پرده، آباژور و عناصر دیگر را نیز به خانه اضافه کنید تا روحی تازه به خانه ببخشد. برای دیدن مدل فرش طوسی نیز محتشم میزبان شماست.
  • کرم و آبی: آبی رنگی است آرامش‌بخش که قرار گرفتن آن در کنار رنگ کرم بسیار خاص و زیباست. اما خوب است از المان‌هایی با رنگ بنفش یا سرمه‌ای نیز استفاده کنید تا کنار هم قرار گرفتن تناژهای رنگی متناسب، دکوراسیونی زیبا را برایتان خلق کند.
  • کرم و صورتی: رنگ صورتی، رنگی است آرامش‌بخش که حس جوانی، نشاط و شادابی را به فضا می‌بخشد و با ترکیب رنگ کرم، هماهنگی بسیار خوبی دارد.
  • کرم و نارنجی: استفاده از رنگ کرم همراه با نارنجی، محیط را گرم خواهد کرد. شما می‌توانید دیوار و فرش را کرم انتخاب کنید و مبل‌ها را نارنجی. یا برای پرده اتاق می‌توانید از رنگ نارنجی استفاده کنید تا در ترکیب با رنگ کرم، به محیط خانه شما جان ببخشد.
  • کرم و سفید: ترکیب رنگ‌های سفید و کرم، برای افرادی مناسب است به رنگ‌های بسیار در فضا علاقه‌مند نیستند. ترکیب رنگ سفید و کرم، دکوراسیونی شیک، ساده و مینیمال به شما می‌دهد.

علاوه بر رنگ‌های بالا، شما می‌توانید فرش کرم را با رنگ‌های لاکی، قرمز و سرمه‌ای نیز هماهنگ کنید.

خرید فرش نئوکلاسیک نیز ممکن است انتخاب شما باشد که محتشم این امکان را به شما می‌دهد تا تمامی طرح‌های نئوکلاسیک را ببینید و از میان آنها طرح دلخواهتان را انتخاب کنید.

 

بهترین رنگ برای ست کردن مبل با فرش کرم

 

The best color to set a sofa or cream carpet

 

فرش کرم با چه رنگ مبلی ست می‌شود؟ برای ست مبل با فرش کرم می‌توانید از تنوعی از رنگ‌ها استفاده کنید. از طیف رنگ‌های خنثی گرفته تا رنگ‌های جسورانه و گرم. به طور کلی رنگ کرم مکمل خوبی برای بیشتر رنگ‌هاست.

رنگ‌هایی چون خاکستری، آبی، قهوه‌ای، سفید، سرمه‌ای و فیلی جزء رنگ‌هایی هستند که می‌توانید رنگ مبلمان خود را در طیفی از این رنگ‌ها انتخاب کنید تا ست مبلمان با فرش کرم انجام شود.

 

فرش کرم با چه مبلی ست میشه

این سؤال که فرش کرم با چه مبلی ست میشه؟ یا فرش زمینه کرم با چه مبلی ست میشه؟ شاید برای شما هم پیش آمده باشد. فرش کرم به دلیل رنگی که دارد، می‌تواند با انعطاف خاص و منحصر به فرد خود با طیف بسیاری از رنگ‌ها هماهنگ شود.

بهترین رنگ‌ها برای ست مبل با فرش کرم عبارت‌اند از:

مبلمان خاکستری، مبلمان طوسی، مبلمان قهوه‌ای، مبلمان آبی و مبلمان سفید، رنگ‌های مناسبی برای چیدمان و هماهنگی با فرش کرم هستند.

ست مبلمان با فرش کرم همراه با این رنگ‌ها، بسیار زیبا و خاص خواهد بود.

 

ست مبلمان با فرش کرم

همان‌طور که گفتیم، کرم به دلیل اینکه رنگی است خنثی، می‌تواند به‌راحتی با انواع رنگ مبلمان ست شود. اما بهتر است با رنگ‌هایی آن را هماهنگ کنید که از لحاظ بصری زیبا بوده و به فضای منزل شما جانی تازه ببخشد.

در کنار هماهنگ کردم مبلمان با فرش کرم، می‌توانید از اکسسوری‌های مختلف جهت جلوه دادن به فضا استفاده کنید.

 

جمع بندی

انتخاب مبلمانی زیبا می‌تواند به ایجاد فضایی خاص و آرام کمک کند. فرش‌های کرم قابلیت ست شدن با انواع رنگ‌ها را دارند. اما هنگام ست کردن مبلمان با فرش کردم، دقت کنید که تعادل در فضا ایجاد شود و چیدمان رنگ‌ها در کنار هم از لحاظ بصری زیبا بوده و برای بیننده حس خوشایندی به همراه داشته باشد. برای خرید اینترنتی فرش ماشینی می‌توانید از طریق وب‌سایت رسمی فرش محتشم اقدام کنید.

 

سوالات متداول


بله، رنگ کرم قابلیت هماهنگی با انواع فضاها را دارد.

از آنجا که رنگ کرم، چرک‌تاب نیست، پیشنهاد ما این است که برای آشپزخانه یا زیر میز ناهارخوری از فرش کرم استفاده نکنید. شما می‌توانید میز و صندلی را کرم انتخاب کنید و فرش را از رنگی چرک‌تاب.

شما می‌توانید یک سری عناصر و اکسسوری‌ها را از رنگ‌های گرم انتخاب کنید تا قرار گرفتن این جزئیات در کنار دکوراسیون کرم، فضا را گرم و پرانرژی کند.
0 / 5

نظرات

نظر شما پس از بررسی توسط مدیریت در سایت نمایش داده خواهد شد!

امتیاز دهی

لطفا امتیاز خود را نسبت به این مقاله ثبت بفرمایید.

برداشت از کیف پول

دوست عزیز! لطفا مبلغ مورد نظرتان را برای برداشت از کیف پول محتشم وارد کنید.

مبلغ واریز به ریال
مقدار مبلغ درخواستی از مقدار موجودی کیف پول بیشتر است