جستجو
جستجو
ابعاد و طول و عرض فرش 6 متری

ابعاد و طول و عرض فرش 6 متری

تاریخ انتشار: 1403/06/13 نویسنده: سید یونس ساداتی

ابعاد فرش 6 متری چند در چند است؟ آیا ابعاد دقیق فرش 6 متری قابل تغییر است؟ ابعاد استاندارد فرش 6 متری را چه مواردی تعیین می‌کنند؟ آیا ابعاد فرش بر روی بهترین قیمت فرش کودک موثر است؟ ابعاد فرش 6متری بر‌خلاف ابعاد فرش 9 متری قابل تغییرنیست. این فرش به‌ شکل مستطیل بافته می‌شود.

مستطیل بهترین شکل برای یک فرش محسوب می‌شود. این موضوع باعث یکسان بودن طول و عرض فرش 6 متری در حالت استاندارد شده است؛ در ‌واقع ابعاد این فرش هیچ تغییری ندارد. اگر دوست دارید انتخاب و خرید فرش 6 متری را در بهترین شرایط انجام دهید، بهتر است ابعاد فرش 6متری ماشینی و جزئیات مربوط به آن را بشناسید. در ‌ادامه به این موضوع پر‌اهمیت خواهیم پرداخت.

 

فرش 6 متری چند در چند است؟

فرش 6 متری یکی از پر‌مصرف‌ترین فرش‌های موجود در بازار است. شاید در گذشته لازم بود که تمام قسمت‌های یک اتاق، فرش شود؛ اما هم‌اکنون زندگی پیشرفته انسانی این موضوع را به‌ کلی دگرگون کرده است. فرش جدید مدرن در منازل امروزی، یک فرش کوچک است. این فرش اغلب در قسمت‌هایی خاص از اتاق قرار می‌گیرد. این کار زیبایی منزل را چند برابر می‌کند؛ بنابراین فرش 6 متری می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب شود.

ابعاد فرش 6متری یکسان و استاندارد است. طرح این فرش مستطیل است و شکل دیگری ندارد. این فرش در قسمت طول، 3 متر و در قسمت عرض 2 متر است. ابعاد فرش شش متری را نمی‌توانید تغییر دهید. این فرش در تمام جهان با ابعاد 3 در 2 ساخته می‌شود. بهتر است قبل از خرید فرش، ابعاد اتاق‌تان را بررسی کنید و در صورتی که طول و عرض اتاق با فرش هم‌خوانی داشت، آن را خریداری کنید.

حتما بخوانید:

صفر تا صد چیدمان فرش در هر قسمت منزل

 

ابعاد فرش 6 متری ماشینی

خرید فرش ماشینی یک انتخاب مطمئن است. این فرش به‌وسیله دستگاه‌های مخصوصی بافته می‌شود؛ بنابراین کیفیت و استاندارد برای آن در بالاترین میزان ممکن قرار دارد. ابعاد استاندارد فرش 6 متری، 2 در 3 اس. این ابعاد برای فرش‌هایی با طرح‌های متنوع، یکسان بوده و هیچ تغییری نمی‌کند. اگر به‌دنبال خرید فرش ساده و مینیمال هستید، بهتر است یک فرش 6 متری کوچک را انتخاب کنید تا زیبایی خانه شما به‌ شدت افزایش یابد.

The dimensions of the 6-meter machine-made carpet

 

ابعاد فرش 6 متری دستباف

اگر شما هم نمی‌دانید که ابعاد فرش 6 متری چند در چند است، باید این مطلب را دنبال کنید. ابعاد فرش شش متری استاندارد است؛ بنابراین این اعداد در ‌طی زمان یا برای فرش‌های مختلف تغییری نمی‌کند. شاید فکر کنید فرش دستباف در زمینه بافت فرش و ابعاد فرش 6متری، دقت بالایی ندارد؛ اما لازم است بدانید که این فرش نیز مانند فرش ماشینی، از استاندارد‌ها پیروی می‌کند و ابعاد فرش 6متری ماشینی و دستباف، 2 در 3 است.

اگر ابعاد فرش 6 متری دستباف دقیق و استاندارد باشد، کار بافنده‌های آن یک نمونه به حساب می‌آید. بافتن یک فرش در ابعاد دقیق کاری سخت و زمان‌بر است؛ اما همانطور که گفته شد ابعاد این فرش نیز مانند نوع ماشینی‌اش، 2 در 3 بوده و هیچ تفاوتی با آن ندارد؛ ناگفته نماند که فرش 6 متری دستباف یکی از بهترین انتخاب‌ها در زمینه فرش برای آشپزخانه محسوب می‌شود.

فرش ماشینی طرح گلدیس متالیک 1500 شانه گل برجسته

11,274,960 تومانمشاهده محصول

 

طول و عرض فرش 6 متری

بر‌خلاف ابعاد فرش 9 متری، ابعاد فرش 6متری هیچ تغییری ندارد و یکسان است. فرش‌های 9 متری را می‌توانیم در شکل‌های مختلف خرید کنیم؛ اما ابعاد فرش 6متری و شکل آن، همیشه ثابت است. طول این فرش 3 و عرض آن 2 متر است. ابعاد استاندارد فرش 6 متری هیچ زمانی تغییر نمی‌کند. این فرش اغلب به شکل مستطیل بافته شده و روانه بازار می‌شود. انواع فرش طوسی که در سایز کوچک بافته شدند، ظاهری عالی دارند و استاندارد بالای آن‌ها برای تمام افراد زبان‌زد است.

The length and width of the carpet is 6 meters

انواع تراکم فرش 6 متری

انتخاب میزان تراکم فرش توسط مشتری انجام می‌شود. فرش‌ها اغلب در تراکم‌های مختلفی بافته می‌شوند تا هر فردی بتواند فرش مناسب خودش را پیدا کند. میزان شانه نیز در تراکم فرش موثر است. فرش‌های 700 شانه تراکم پایینی دارند. در این زمینه هر چقدر میزان شانه فرش بیشتر شود، تراکم فرش نیز افزایش می‌یابد. اگر از نظر قیمت نگرانی خاصی ندارید، انتخاب فرش ماشینی طرح سنتی 1500 شانه برای منزل شما می‌تواند بسیار عالی باشد.

فرش ماشینی طرح باغ جان متالیک 1500 شانه گل برجسته

11,274,960 تومانمشاهده محصول

اگر فرش مورد‌نظر‌تان در مکان‌های شلوغ استفاده می‌شود، لازم است تراکم فرش پایین‌تر باشد. تراکم پایین فرش، ظرافت آن را کم‌تر می‌کند؛ بنابراین برای مکان‌های پر رفت‌و‌آمد فرش سخت‌تر، انتخابی کاربردی‌ محسوب می‌شود. تراکم بالا در فرش، کیفیت آن را نیز افزایش می‌دهد. اگر فرش شما در قسمت‌های خاصی از منزل قرار می‌گیرد که در ظاهر اتاق نقش مهمی دارد، لازم است تراکم آن نیز بیشتر باشد. ابعاد فرش 6متری در این زمینه نیز می‌تواند یک موضوع مهم و اثر‌گذار محسوب شود.

حتما بخوانید:

فرش 9 متری بهتره یا 12 متری؟

 

کیفیت فرش 6 متری

موارد متعددی بر روی کیفیت و ابعاد دقیق فرش 6 متری موثر هستند؛ برای مثال تراکم بالا‌تر می‌تواند کیفیت فرش را افزایش دهد. اگر برای خرید فرش افزون بر ابعاد، به کیفیت آن نیز فکر می‌کنید، ممکن است هزینه خرید قالی برای شما بیشتر شود. ابعاد استاندارد فرش 6 متری و فرآیند ساخت‌ اصولی باعث می‌شود که کیفیت فرش در یک سطح مناسبی قرار بگیرد؛ همچنین فرش 6 متری به‌دلیل محبوبیت بالایی که دارد، می‌تواند یک گزینه مناسب محسوب شود.

حتما بخوانید:

نکات کلیدی خرید فرش ماشینی

 

دکوراسیون با فرش 6 متری

استفاده از یک فرش 6 متری در دکوراسیون داخلی منزل می‌تواند انتخابی خوبی محسوب شود. ابعاد فرش 6متری ماشینی کاربردی است؛ به‌همین دلیل شما می‌توانید از این فرش برای اتاق‌های کوچک یا حتی اتاق‌های بزرگ استفاده کنید. اگر ظاهر منزل شما مدرن و جدید است، بهتر است فرش 6 متری را در قسمت وسط اتاق قرار دهید. در این شرایط فرش نقطه اصلی زیبایی دکوراسیون شما محسوب می‌شود.

برای داشتن یک دکوراسیون جذاب لازم است که انتخاب‌های هوشمندانه‌ای داشته باشید؛ برای مثال انتخاب فرش طلاکوب برای آشپرخانه چندان مناسب نیست. شما باید ابعاد فرش 6متری و طرح آن را با فضای اتاق خودتان هماهنگ کنید. فرش 6 متری برای اتاق‌های کوچک بهترین انتخاب است. اگر اتاق شما بزرگ باشد نیز می‌توانید در کنار یک فرش 6 متری، از مبل و وسایل تزئینی استفاده کنید.

Decoration with 6 meter carpet

موضوعی مهم در زمینه ابعاد فرش 6 متری

در مطالب فوق ابتدا ابعاد فرش 6متری را بررسی کردیم و سپس دیدیم که سایز فرش ماشینی و فرش دستباف اغلب یکسان است. در ‌ادامه طول و عرض این فرش را نیز معرفی کردیم. تراکم و کیفیت فرش نیز از دیگر مواردی بود که در مطلب فوق بررسی شد. در آخرین قسمت، دکوراسیون داخلی منازل در کنار فرش 6 متری مورد بررسی قرار گرفت.

برای خرید فرش 6 متری باید به یک موضوع مهم توجه کنید. این فرش با تراکم بالا یا استاندارد‌های دقیق، کیفیت مناسبی دارد؛ بنابراین اگر خرید خودتان را با توجه به جزئیات منزل انجام دهید، این فرش می‌تواند طول عمر بالایی داشته باشد؛ همچنین ابعاد کوچک فرش 6 متری به زیبایی آن کمک شایانی کرده است. با ‌استفاده از این فرش می‌توانید ظاهر منزل خودتان را خاص‌تر از قبل کنید.


 

مقالات مرتبط

5 رنگ فرش که هیچوقت از مد نمی افتد!
فرش به عنوان یک عنصر جدانشدنی از دکوراسیون های ایر...
ابعاد فرش های مختلف چقدر است؟
در این مطلب سعی کردیم به شکل کامل در مورد ابعاد فر...
فرش اشپزخانه چی بخرم؟ بهترین فرش مناسب آشپزخانه
آشپزخانه محیطی با اهمیت بالا برای بانوان است به هم...
انواع گلیم فرش آشپزخانه
اگر تصمیم خرید فرش آشپزخانه دارید و نمیدانید کدام ...
بهترین برند فرش ماشینی
بهترین برند فرش ماشینی در ایران باید بتواند فرش با...
بهترین رنگ فرش برای مبل کرم
بهترین رنگ فرش برای مبل کرم میتواند رنگ های متفاوت...
بهترین فرش اتاق کودک
انتخاب بهترین فرش اتاق کودک همیشه دارای سختی های ز...
نکات کلیدی خرید فرش ماشینی
هنگام خرید فرش ماشینی باید به نکات زیادی توجه کنید...
مزایای خرید اینترنتی فرش
مزایای خرید اینترنتی انقدر زیاد است که در چند دقیق...
قبل از خرید فرش 1500 شانه باید این موارد را بدانید!
فرش 1500 شانه در دسته بندی فرش های لاکچری بازار قر...
0 / 5

نظرات

نظر شما پس از بررسی توسط مدیریت در سایت نمایش داده خواهد شد!

امتیاز دهی

لطفا امتیاز خود را نسبت به این مقاله ثبت بفرمایید.

برداشت از کیف پول

دوست عزیز! لطفا مبلغ مورد نظرتان را برای برداشت از کیف پول محتشم وارد کنید.

مبلغ واریز به ریال
مقدار مبلغ درخواستی از مقدار موجودی کیف پول بیشتر است