جستجو
بهترین فرش فروشی بوشهر

بهترین فرش فروشی بوشهر

تاریخ انتشار: 1403/02/03 نویسنده: سید یونس ساداتی

 با کمی گشت‌زدن در بازار بوشهر و یا مراکز خرید آن می‌توانید فروشگاه‌های مختلف فرش را ببینید که به فروش فرش بوشهر مشغولند. اما آیا از هر فروشگاهی می‌توانید فرش بخرید؟ آیا می‌توانید به هر برندی اعتماد کنید؟ کیفیت الیاف، نخ، رنگ و مواد اولیه تا چه حد در انتخاب شما مؤثر است؟

 باتوجه‌به تمام این موارد، پیشنهاد ما این است که فرش ماشینی را از برندی تهیه کنید که معتبر و اصیل باشد، و از میان برندهای مختلف فرش ماشینی چه فرشی بهتر از فرش محتشم کاشان؟

 آدرس شعبه بوشهر محتشم واقع در خیابان سبزآباد، بلوار یاسینی، نبش مهر 16 است. شماره تماس زیر نیز راه ارتباطی شما با این شعبه است:

 0773230 – 09137016300، آدرس پیج اینستاگرام فرش محتشم بوشهر: @mohtasham.bushehr

 درصورتی‌که به هر دلیل از بوشهر دور هستید و امکان خرید حضوری از این شعبه را ندارید، می‌توانید به صورت آنلاین از وب‌سایت رسمی فرش محتشم خرید کنید و بهترین فرش 700 شانه را داشته باشید.

 ویترینی آنلاین از فرش‌هایی که شما دوست دارید پیش روی‌تان است!

 

فرش فروشی بوشهر

 

Bushehr carpet shop

 از آنجا که بوشهر کارخانه‌ای برای تولید فرش ماشینی ندارد، برای خرید فرش در بوشهر می‌توانید به فروشگاه‌های مختلف در بوشهر که فرش کاشان را عرضه می‌کنند مراجعه کنید.

 در ادامه آدرس فروشگاه های فرش بوشهر را برایتان قرار می‌دهیم تا بتوانید انتخابی بهتر داشته باشید:

 · فرش محتشم بوشهر: خیابان سبزآباد، بلوار یاسینی، نبش مهر 16

 · فرش قصر بوشهر: میدان امام، ابتدای خیابان فرودگاه، فرش فروشی بوشهر

 · فروشگاه فرش و موکت انسان بوشهر: خیابان نادر، چهارراه حافظ، فروش فرش در بوشهر

 · شهر فرش بوشهر: خیابان فرودگاه، خرید فرش دربوشهر

 · فرش دوستان بوشهر: خیابان امام، جنب مسجد توحید، فروشگاه فرش در بوشهر

 · فروشگاه فرش پارسیان بوشهر: خیابان شهید ماهینی، میدان رفاه، روبروی فروشگاه رفاه

 

فرش بوشهر

 بوشهر منطقه‌ای است که بیشتر آن را با ماهی، مروارید، میگو، صدف، خرما و یا آب‌های نیلگون خلیج فارس و آهنگ‌ها و ترانه‌های ماندگارش می‌شناسیم. سراسر ایران پر از هنر و صنایع مختلف است و هر شهری می‌تواند با منابع غنی که دارد، تمام نقاط کشور را پوشش بدهد. کاشان از بوشهر ماهی و محصولات دریایی می‌گیرد و فرش خود را به بوشهر می‌دهد، و این‌چنین ایران از تولید داخلی غنی و خودکفا می‌شود و چرخ تولید می‌چرخد. خوب است بدانید،  قیمت فرش 1200 شانه چه در بوشهر و چه درب کارخانه محتشم، یکسان است.

 

خرید فرش دربوشهر

 

Buying carpets in Bushehr

 باتوجه‌به اینکه بوشهر، شهری است که در آن کارخانه فرش مشغول به فعالیت نیست و بیشتر در حوزه نفت و گاز فعالیت دارد، کارخانه‌های فرش کاشان این شهر را از فرش خوش‌رنگ و نقش کاشان سیراب کرده و به صورت مستقیم ارسال بار به این شهر دارند. شما می‌توانید خرید انواع فرش 1500 شانه در بوشهر را از نمایندگی فرش محتشم در بوشهر داشته باشید.

 برای خرید فرش در بوشهر، نوع فرش، بودجه، کیفیت الیاف، اصالت فرش و همچنین خدمات پس از فروش را حتماً در نظر بگیرید.

 

قیمت فرش دربوشهر

 قیمت فرش دربوشهر، مانند سایر نقاط ایران تابعی از عوامل مختلف است که با در نظر گرفتن تمامی این موارد، قیمت مشخص می‌شود. مواردی چون جنس الیاف و مواد اولیه قالی طرح سنتی ، میزان شانه و تراکم، ابعاد و اندازه فرش، برند انتخابی، ماشین‌آلاتی که فرش با آن بافته می‌شود و نوع طراحی فرش در قیمت آن تأثیرگذار هستند.

 

فروشگاه فرش در بوشهر

 

Carpet store in Bushehr

اگر در بوشهر زندگی می‌کنید، به‌محض آنکه اراده کنید می‌توانید انواع ماهی‌های مختلف را بخرید! یا مثلاً خرما و یا صنایع‌دستی حصیری! اما برای خرید فرش در بوشهر ممکن است با چالش مواجه شوید، چرا که بوشهر و به‌طورکلی جنوب ایران منطقه‌ای نیست که به‌راحتی بتوان در آن فرش خرید.

 مجموعه فرش محتشم به همین دلیل فروشگاه فرشی را با تنوع بسیار طرح و رنگ در بوشهر برای تمام مردم هنردوست و اصیل این شهر قرار داده است که به راحتی در فروشگاه فرش بوشهر خرید فرش طوسی ساده را انجام دهند. آدرس این فروشگاه واقع در خیابان سبزآباد، بلوار یاسینی، نبش مهر 16 است.

 

فرش محتشم بوشهر

 کارخانه اصلی فرش محتشم در کاشان است و فرش‌های تولیدی این کارخانه به سراسر کشور از جمله بوشهر نیز ارسال می‌شوند تا تمام کسانی که اهل این شهر هستند و برایشان مراجعه حضوری به کاشان و دیدن فرش‌ها از نزدیک سخت و زمان بر هست، به راحتی بتوانند خرید کنند.

 ویژگی‌های فرش محتشم بوشهر شامل کیفیت بافت بالا، تنوع طرح و نقش، استفاده از مواد اولیه مرغوب و رنگ‌بندی غنی و جذاب است.

 

نمایندگی فرش کاشان در بوشهر

 

Kashan carpet agency in Bushehr

فرش کاشان با داشتن سابقه‌ای طولانی و اصالتی زبان زد در تولید انواع فرش دستبافت و ماشینی، نه‌تنها در بوشهر که در بسیاری از شهرهای سراسر کشور نمایندگی فعال دارد.

 از جمله شهرهایی که می‌توانید در آن فرش کاشان را پیدا کنید و بدون دغدغه خریدتان را انجام دهید، بوشهر است.

 نمایندگی فرش کاشان در بوشهر واقع در خیابان سبزآباد، بلوار یاسینی، نبش مهر است که می‌توانید با مراجعه حضوری به این شعبه فرش دلخواهتان را تهیه کنید.

 درصورتی‌که مراجعه حضوری به این شهر برایتان سخت و دشوار است، امکان خرید تلفنی، اینترنتی و آنلاین نیز وجود دارد. خرید اینترنتی فرش آشپزخانه را همین حالا می توانید انجام دهید!

 

نمایندگی فرش محتشم در بوشهر

 بوشهر یکی از شهرهایی است که هنرمندان بسیاری در حوزه صنایع دستی در آن مشغول به فعالیت هستند. اما در میان این همه هنر جای فرش‌های نفیس کاشان خالی بود!

 به همین دلیل محتشم بر آن شد تا نمایندگی فعالی در این شهر راه بیندازد. نمایندگی فرش محتشم در بوشهر، به بومیان بوشهر کمک کرد تا بتوانند به صورت حضوری و بدون دغدغه خرید کنند.

برای دریافت لیست قیمت فرش کودک با ما در ارتباط باشید!

 

فرش اقساطی بوشهر

 فرش محتشم این امکان را برای تمامی خریداران خود فراهم کرده است که بتوانند در صورت عدم تمکن مالی، به صورت اقساطی خرید کنند.

 با خرید اقساطی فرش بوشهر، می‌توانید به راحتی فرش منزلتان را نو کنید و با پرداخت اقساط کوتاه‌مدت و بلندمدت حسابتان را تسویه کنید.

 شرایط خرید اقساط در هر یک از شعبات محتشم با هم متفاوت است. برای خرید اقساط از شعبه محتشم بوشهر، لازم است با بخش پشتیبانی در ارتباط باشید و شرایط خرید اقساط را استعلام بگیرید.

 

جمع بندی

 هر نقطه از ایران زیبای ما، پتانسیل تولید و فروش محصولات خاصی را دارد. بوشهر به دلیل نزدیک بودن به آب، ماهی و غذاهای دریایی کشور را تأمین می‌کند و منابع نفت و گاز غنی دارد. سوغات دامغان پسته است و قم هم سوهان دارد. کاشان نیز قطب صنعت فرش ماشینی ایران است و این محصولات در سراسر کشور رد و بدل می‌شوند.

 بنابراین اگر در بوشهر زندگی می‌کنید، می‌توانید فرش کاشان را زیر پایتان داشته باشید؛ فقط کافی است سری به شعبه فرش محتشم در بوشهر بزنید!

سوالات متداول


خیر، شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت رسمی فرش محتشم، به صورت آنلاین فرش محتشم را تهیه کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

بله، شما می‌توانید در بوشهر و تمامی شعبه‌های فرش محتشم در سراسر ایران فرش محتشم را به صورت اقساطی تهیه کنید.

خیر، تمامی شعبه‌های فرش محتشم قیمتشان با قیمت درج شده روی سایت یکسان است.
0 / 5

نظرات

نظر شما پس از بررسی توسط مدیریت در سایت نمایش داده خواهد شد!

امتیاز دهی

لطفا امتیاز خود را نسبت به این مقاله ثبت بفرمایید.

برداشت از کیف پول

دوست عزیز! لطفا مبلغ مورد نظرتان را برای برداشت از کیف پول محتشم وارد کنید.

مبلغ واریز به ریال
مقدار مبلغ درخواستی از مقدار موجودی کیف پول بیشتر است