جستجو
دموتکس محل عرضه محصولات رقابت پذیر دربازارهای بین‌المللی

دموتکس محل عرضه محصولات رقابت پذیر دربازارهای بین‌المللی

تاریخ انتشار: 1397/02/28 نویسنده: خانم کاشانی

مسعود برهمن، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صنعت فرش ایران (عصرفرش)، خروجی حضور این شرکت در نمایشگاه دموتکس ترکیه 2018 را رضایت بخش دانست و گفت: دموتکس محل عرضه محصولات باکیفیت، دارای طرح، نقش و رنگ مشتری پسند و قابل رقابتی از نظر قیمت در بازارهای بین‌المللی است.

وی، افزود: فرش محتشم در این راستا اولین محصول جدید تولید شده خود در دنیا را در این دوره از نمایشگاه رونمایی کرد. به گفته وی، این محصول امکانی نو با قابلیت های متنوع در صنعت فرش ماشینی را برای مشتریان فراهم می آورد. به عبارت دیگر ما امکان این را داریم که هر آنچه مشتری از ما درخواست کند، تولید نماییم.

برهمن، وجود بالاترین استانداردهای دنیا و تکنولوژی تولید این محصول را تأکید کرد و گفت: خاصیت بازیافت بودن این فرش و قابل برگشت مجدد به چرخه تولید به عنوان دوستدار محیط زیست از دیگر ویژگی‌های اصلی این نوع فرش است. وی، این نوع فرش محتشم را کاملاً صادراتی دانست و گفت: این فرش در قالب کلاسیک، فانتزی، عروسکی، کهنه نما و تابلوفرش با طراحی و نقشه های بسیار متنوع تولید می شود.

مدیر بازرگانی فرش محتشم کاشان، در مورد مشکلات موجود اقتصادی و دغدغه های متعدد تولیدکنندگان از جمله مباحث تبدیل ارز وعدم ثبات قیمت آن بویژه دلار در بازار برای معاملات و صادرات تولیدکنندگان در خصوص صنعت فرش گفت: تصمیمات و مصوبات مدبرانه و بخردانه در بعضی امور می تواند حتی اگر حمایتی هم برای ما نباشد، مسیر تولید و صادرات را برایمان سهل و هموار کند.

برهمن در پایان اظهارداشت: همه تولیدکنندگان شاید انتظار حمایت و مساعدت های مختلف را نداشته باشند، اما تمامی آنها خواستار گرفتن تصمیماتی توسط مدیران اجرایی هستند که بدون مشکلات و سنگ اندازی، راهگشا و عامل ایجاد روحیه مضاعف در سرمایه گذاری و کارآفرینی آنها در مسیر تولید و صادرات وگردش چرخ اقتصاد کشور شود.

منبع: عصر فرش

سوالات متداول


برای خرید تابلو فرش سفارشی کافیست هر عکسی که دلتان میخواهد را برای پشتیبان سایت ارسال کنید

خیر، به دلیل اینکه تابلو فرش ها با باربری ارسال میشود ممکن است قاب آن دچار آسیب شود به همین دلیل بدون قاب هستند.
0 / 5

نظرات

نظر شما پس از بررسی توسط مدیریت در سایت نمایش داده خواهد شد!

امتیاز دهی

لطفا امتیاز خود را نسبت به این مقاله ثبت بفرمایید.

برداشت از کیف پول

دوست عزیز! لطفا مبلغ مورد نظرتان را برای برداشت از کیف پول محتشم وارد کنید.

مبلغ واریز به ریال
مقدار مبلغ درخواستی از مقدار موجودی کیف پول بیشتر است