جستجو
جستجو
بهترین فرش اتاق کودک

بهترین فرش اتاق کودک

هر خانه دارای قسمت‌های مختلفی است که برای چیدمان آن شما نیاز به فرش دارید. اتاق کودک جزو مهم‌ترین قسمت‌های منزل شما است از همین رو استفاده از فرش اتاق کودک امنیت و آرامش را به اتاق فرزند شما هدیه می‌دهد. برای اکثر خانواده‌ها یافتن بهترین فرش اتاق کودک کار بسیاری سختی است و معمولاً در انتخاب آن دچار سردرگمی می‌شوند.

فرش کودک در کنار اینکه به ایجاد حس و حال کودکانه و تزیین اتاق کودک کمک می‌کند، برای سلامتی و ایمنی کودک نیز بسیار مهم است؛ بنابراین در انتخاب فرش اتاق کودک، مواردی چون جنس فرش، طرح و نقش آن، رنگ، روش شست‌وشو و نگهداری نیز باید در نظر گرفته شود.

بهترین فرش اتاق کودک فرشی است که از لطافت و نرمی خوبی برخوردار باشد. در کنار لطافت و نرمی فرش این قسمت از خانه باید وزن کمی داشته باشید؛ زیرا ممکن است بیشتر از قسمت‌های دیگر خانه در معرض کثیفی قرار بگیرد. همچنین برای اینکه پوست کودکان بسیار حساس است باید فرشی را خریداری کنید تا خدایی نکرده فرزند شما دچار مشکلات پوستی نشود.

برای اینکه بتوانید بهترین فرش اتاق کودک را انتخاب کنید کافی است تا انتهای این مطلب همراه سایت فرش محتشم باشید.

 

بهترین فرش اتاق کودک

برای اینکه بهترین فرش اتاق کودک را خریداری کنید باید بر این موضوع واقف باشید که هر قسمت از خانه نیاز به فرشی دارد که تکمیل‌کننده آن باشید. برای مثال فرشی که برای سالن پذیرایی خود خریداری می‌کنید باید چیدمان و دکوراسیون خانه شما را کامل کند و باعث به‌وجودآمدن تناقض نشود.

این موضوع برای فرش کودک هم صدق می‌کند؛ اما در خرید فرش نکات اساسی‌تری وجود دارد که باید به آنها توجه بیشتری شود. اتاق کودک حساس‌ترین نقطه خانه شما به‌حساب می‌آید و سلامت فرزند شما از هر چیزی بالاتر است به همین خاطر شما نباید با خرید فرش نامناسب سلامت کودکتان را به خطر بیندازید.

بهترین فرش کودک باید پارامترهای مختلفی داشته باشد تا بتوان آن را بهترین فرش خطاب کرد. در ادامه به ویژگی‌های بهترین فرش کودک خواهیم پرداخت.

فرش ماشینی کودک طرح پرنسس کوچولو کد 101229 صورتی 700 شانه

6,540,000 تومانمشاهده محصول

 

5 ویژگی بهترین فرش اتاق کودک

Features-best-children-room-rugs 

خرید فرش برای خانه، به خودی خود دارای چالش‌هایی است و نیاز به دقت و توجه دارد، اما زمانی که یک بخش از ماجرا کودکان باشند، داستان فرق دارد! سیستم تنفسی کودک، پوست حساس او و سلیقه و ترجیحات شخصی‌اش،  لازم است مورد توجه قرار بگیرد. برای انتخاب بهترین فرش مناسب اتاق کودک توجه به چند نکته بسیار راهگشا خواهد بود.

اما مهم‌ترین ویژگی‌های فرش اتاق کودک چیست؟

1-    شست و شوی آسان

2-    بدون پرز بودن

3-    آنتی‌باکتریال بودن فرش

4-    بدون ایجاد حساسیت

5-    طرح مطابق با سلیقه کودک

 

انواع فرش قرمز را با تنوعی از طرح‌های مختلف در وب‌سایت محتشم ببینید.

 

بهترین جنس فرش اتاق کودک

فرش اتاق کودک بهتر است با الیافی تولید شود که در برابر لکه‌ها مقاوم باشد، نرم و لطیف بوده و نگهداری و تمیز کردن آن آسان باشد.

از میان الیاف مختلف، پلی‌استر فراوری شده یا پلی اوژن، نخی بسیار نرم و لطیف و مقاوم در برابر رطوبت و لکه است که حسی از آرامش و راحتی به کودک شما می‌بخشد.

این فرش‌ها ضد الکتریسیته و بدون پرز و ایجاد حساسیت بوده و با پوست کودک سازگار هستند. انواع فرش 700 شانه ارزان قیمت را نیز می توانید در ویترین آنلاین محتشم ببینید.

فرش ماشینی کودک طرح پرنسس و یونیکورن کد 101210 تمام رنگ 700 شانه

6,540,000 تومانمشاهده محصول

 

بهترین طرح فرش مناسب اتاق کودک

  • شکوفا کردن خلاقیت و تخیل کودک: استفاده از رنگ‌های شاد و شخصیت‌های خیالی و داستانی محبوب کودکان باعث ایجاد خلاقیت کودک شده و ذهن او را فعال می‌کند. انواع فرش گرد مدرن نیز می‌تواند انتخاب مناسبی برای اتاق کودک باشد.
  • ایجاد حس امنیت و راحتی: نرم بودن سطح فرش برای کودک ایجاد امنیت می‌کند. همچنین ضخیم بودن فرش آسیب‌های ناشی از افتادن کودکان را کمتر می‌کند.
  • آموزشی و مفید بودن: فرش‌های کودک که دارای اعداد، حروف الفبا، تصاویر آموزشی یا بازی‌های خلاقانه هستند بسیار برای کودکان مناسب‌اند.
  • نگهداری و نظافت آسان: فرش‌هایی که رنگ چرک‌تاب دارند و آلودگی اتاق کودک را کمتر نمایش می‌دهند و نگهداری و تمیز کردن آنها آسان انجام می‌شود، بهترین فرش اتاق کودک هستند.
  • دوام و استحکام: از آنجا که فرش اتاق کودک به دلیلی کثیف بودن نیاز به شست‌وشوی مداوم دارد، جنس فرش باید به صورتی باشد که با شست‌وشو آسیب ندیده و همچنان دوام داشته باشد.
  • مطابق با سلیقه کودک: به یاد داشته باشید که فرش برای اتاق کودک تهیه می‌شود و این فرزند شماست که می‌خواهد روزانه با فرش سر و کار داشته باشد، بنابراین نظر و سلیقه او اولویت دارد. برای مثال فرش طرح سنتی جدید نمی‌تواند انتخاب مناسبی برای اتاق کودک باشد.
  • رنگ‌بندی جذاب و شاد: رنگ‌های روشن و شاد به کودکان انرژی می‌بخشد و حس خوبی به آنها می‌دهد. در کنار رنگ‌هایی چون آبی، سبز، صورتی، زرد، نارنجی، ممکن است فرش طوسی طلایی جدید نیز برای اتاق کودک زیبا باشد.
  • هماهنگ بودن با دکوراسیون اتاق کودک: طرح و رنگ فرش کودک باید با رنگ دیوارها، مبلمان، پرده‌ها و سایر عناصر دکوراسیون هماهنگ باشد تا هارمونی و هماهنگی در فضا ایجاد کند.

 

best-children-room-carpet-design

فرش فانتزی اتاق کودک

شما باید در انتخاب رنگ فرش فانتزی اتاق کودک توجه زیادی به جنسیت و روحیات فرزند خود داشته باشید. فرش فانتزی کودک برای دختران می‌توانید از فرش‌های دخترانه با رنگ‌های صورتی، بنفش، قرمز، نارنجی استفاده کنید. شخصیت‌های موردعلاقه دختران شما در این رنگ‌های جذاب، دکوراسیون اتاق کودک شما را زیبا جلوه می‌دهد.

فرش اتاق کودک برای پسران را می‌توانید از رنگ‌های سبز، آبی، طوسی، سرمه‌ای، قهوه‌ای استفاده کنید. برای اتاق پسران از رنگ‌های سرد و برای اتاق دختران از رنگ‌های گرم استفاده می‌شود؛ البته برخی از رنگ‌ها برای فرش فانتزی کودک مشترک است از قبیل لیمویی، طوسی و فسفری. انتخاب رنگ فرش کودک و ست‌کردنش با دیگر وسیله‌ها از امور مهم در چیدمان است.

طرح‌های فرش نوزاد و سیسمونی بیشتر به‌صورت فرش اتاق کودک رنگ طوسی است و در این طرح‌ها از رنگ‌های روشن و خنثی بیشتر استفاده شده است.

 

رنگ‌بندی بهترین فرش کودک

انتخاب رنگ فرش کودک کاملاً به سلیقه‌ای شما بستگی دارد؛ اما از نظر روان‌شناسی توصیه می‌شود که شما از رنگ‌های خنثی و شاد استفاده کنید. همچنین انتخاب طرح فرش هم مانند رنگ‌بندی آن به سلیقه شما بستگی دارد؛ اما بهتر است که انتخاب آن را به کودک خود بسپارید؛ زیرا فرزند شما زمان زیادی از عمر خودش را در اتاقش می‌گذراند.

برای فرش سیسمونی کودک بهتر است از رنگ‌های روشن مانند آبی، سفید یا حتی صورتی استفاده کنید.

best-carpet-color-child-room

 

فرش اتاق کودک سه بعدی

فرش‌های سه بعدی ممکن است برای کودکان خردسال و یا بچه‌هایی با سن پایین کمی گیج کننده باشند یا از لحاظ حسی بیش از حد آنها را تحریک کند. ممکن است دیدن مداوم فرش سه‌بعدی برای بچه‌ها آنها را دچار چالش کرده و در تعامل درست آنها با محیط ایجاد اختلال کند.

برای فرش اتاق نوزاد بهتر است از طرح‌های ساده استفاده شود و یا طرح‌هایی که المان‌هایی کمتر پیچیده و ساده داشته باشند. در واقع بهترین فرش مناسب اتاق کودک، فرشی با طرح‌های ساده است.

فرش‌های سه بعدی یا فرش مدرن کلاسیک می‌توانند برای نوجوانان انتخاب‌های خوبی باشند. جلوه‌های ویژه این فرش‌ها در کنار رنگ‌های جذاب زمینه فرش، محیطی خلاقانه و شاد را برای فرزند شما ایجاد می‌کند.

فرش ماشینی کودک طرح یونیکورن و ماه کد 101232 صورتی 700 شانه

6,540,000 تومانمشاهده محصول

 

بهترین مارک فرش اتاق کودک

بهترین برند تولید کننده فرش اتاق کودک، فرش محتشم کاشان است. فرش محتشم، از برندهای خوشنام، سابقه‌دار و اصیل کاشان است که بیشترین تنوع تولید فرش‌های کودک را داراست.

شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت رسمی فرش محتشم، بیش از 250 طرح مختلف را با تنوعی از رنگ ببینید و با توجه به نیازتان، فرشی مناسب در ابعاد دلخواه سفارش دهید.

انواع طرح‌های کارتونی، شخصیت‌های مورد علاقه کودکان، حیوانات، عروسک‌ها، حروف الفبا، بازی‌ها و... را با بهترین قیمت فرش کودک می‌توانید یکجا ببینید و با دیدن این همه زیبایی و تنوع شگفت‌زده شوید.

 

best-brand-children-room-carpet

قیمت بهترین فرش اتاق کودک

خانواده‌های عزیز باید بدانید که قیمت بهترین فرش کودک به عوامل مختلفی بستگی دارد مانند، جنس نخ، متراژ، شانه و تراکم. باتوجه‌به نکاتی که گفته شد شما نباید برای اتاق فرزند خود به دنبال یک فرش ارزان و بی‌کیفیت باشید.

معمولاً فرش‌هایی که با استفاده از نخ اکریلیک بافته می‌شوند از قیمت بالاتری برخوردار هستند؛ اما در فرش کودک نخ پلی اوژن بسیار بهتر است؛ زیرا نخ‌های اکریلیک دارای پرز بیشتری نسبت به دیگر فرش‌های هستند.

فرش جدید اتاق کودک امروزه بیشتر در طرح‌های فانتزی بافته می‌شود. همچنین در فرش کودک کلاریس از 22 رنگ مختلف استفاده می‌شود همین نکته باعث شده که فرش‌ها بسیار زنده و جذاب به نظر بیایند.

قیمت دلار هم تأثیر بسزایی بر روی قیمت فرش کودک دارد؛ زیرا شرکت‌های تولید برای بافت این محصولات از الیاف خارجی استفاده می‌کنند و به همین خاطر است که قیمت دلار هرچقدر افزایش پیدا کند قیمت فرش نیز افزایش پیدا می‌کند.

فرش ماشینی کودک طرح شهر ماشین ها کد 101221 تمام رنگ 700 شانه

6,540,000 تومانمشاهده محصول

 

فرش اتاق کودک از کجا بخریم

از بین کارخانه‌های مختلف فرش ماشینی و تولیدکننده‌های مختلف، هستند برندهایی که تولید فرش کودک را نیز در سبد محصولات خود قرار داده‌اند. از بین تنوعی از طرح‌های مختلف، خوب است قبل از هر چیز به کیفیت فرش، جنس نخ و الیاف و خدمات پس از فروش دقت داشته باشید.

قبل از خرید فرش اتاق بچه این موارد را در نظر بگیرید:

  • نیاز کودک و شما چیست؟
  • فرش با چه اندازه‌ای برایتان مناسب است؟
  • میزان بودجه شما چه اندازه است؟
  • سبک دکوراسیونتان را مشخص کنید.
  • قیمت‌های مختلف را در فروشگاه‌های آنلاین بررسی نمایید.
  • بهتر است رنگ و طرح انتخابی‌تان هم زیبا باشد و هم محرک خلاقیت کودک.
  • از برندهای اصیل و خوشنام خرید آنلاین فرش کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که فرش، خدمات پس از فروش داشته باشد.

پس از بررسی این جزئیات، می‌توانید فرشی زیبا و کاربردی برای کودکتان تهیه کنید.

فرش ماشینی کودک طرح شهروندان کوچولو کد 101270 طوسی 700 شانه

6,540,000 تومانمشاهده محصول

 

خرید بهترین فرش اتاق کودک

شما می‌توانید برای خرید فرش کودک به فروشگاه‌های مختلفی مراجعه کنید یا به‌صورت اینترنتی از سایت‌های مختلف محصول خود را خریداری کنید. اما شما برای خرید بهترین فرش اتاق کودک نیاز دارید که اول بهترین فرش را تشخیص دهید.

خرید فرش کودک از فروشگاه‌ها و سایت‌های نامعتبر ممکن است ارزان‌تر باشد؛ اما می‌توانید سلامت جسمی فرزندتان را به خطر بیندازد. امروز فرش محتشم با تولید بهترین فرش اتاق کودک در میان برندهای مختلف حرف اول را می‌زند؛ زیرا این مجموعه اولین تولیدکننده فرش کلاریس در ایران و جهان است. فرش کودک کلاریس را همه مردم به عنوان بهترین فرش کودک می‌شناسند که تمام ویژگی‌های یک فرش خوب را دارد.

 

سخن پایانی

در این مطلب به‌صورت کامل راجع به بهترین فرش اتاق کودک صحبت کردیم و توضیح دادیم که یک فرش کودک خوب چه ویژگی‌هایی دارد. بهترین فرش کودک باید آرامش و امنیت فرزند شما را تأمین کند و همچنین نگرانی‌های موجود را از بین ببرد.

فرش کودک کلاریس توانسته علاوه بر بازار ایران در بازارهای خارجی نیز ورود کند این فرش به‌عنوان بهترین فرش اتاق کودک نیز شناخته شده است. شما می‌توانید برای خرید بهترین فرش اتاق کودک به سایت فرش محتشم مراجعه کنید و به‌صورت اینترنتی خرید خود را در کمتر از 5 دقیقه نهایی کنید. امیدوارم که این مقاله برای شما مفید بوده باشید.

مقالات مرتبط

5 رنگ فرش که هیچوقت از مد نمی افتد!
فرش به عنوان یک عنصر جدانشدنی از دکوراسیون های ایر...
ابعاد فرش های مختلف چقدر است؟
در این مطلب سعی کردیم به شکل کامل در مورد ابعاد فر...
فرش اشپزخانه چی بخرم؟ بهترین فرش مناسب آشپزخانه
آشپزخانه محیطی با اهمیت بالا برای بانوان است به هم...
انواع گلیم فرش آشپزخانه
اگر تصمیم خرید فرش آشپزخانه دارید و نمیدانید کدام ...
بهترین برند فرش ماشینی
بهترین برند فرش ماشینی در ایران باید بتواند فرش با...
بهترین رنگ فرش برای مبل کرم
بهترین رنگ فرش برای مبل کرم میتواند رنگ های متفاوت...
نکات کلیدی خرید فرش ماشینی
هنگام خرید فرش ماشینی باید به نکات زیادی توجه کنید...
مزایای خرید اینترنتی فرش
مزایای خرید اینترنتی انقدر زیاد است که در چند دقیق...
قبل از خرید فرش 1500 شانه باید این موارد را بدانید!
فرش 1500 شانه در دسته بندی فرش های لاکچری بازار قر...
فرش نازک بهتره یا ضخیم
فرش نازک بهتره یا ضخیم این سوال ممکنه برای خیلی ا...
0 / 5

نظرات

نظر شما پس از بررسی توسط مدیریت در سایت نمایش داده خواهد شد!

امتیاز دهی

لطفا امتیاز خود را نسبت به این مقاله ثبت بفرمایید.

برداشت از کیف پول

دوست عزیز! لطفا مبلغ مورد نظرتان را برای برداشت از کیف پول محتشم وارد کنید.

مبلغ واریز به ریال
مقدار مبلغ درخواستی از مقدار موجودی کیف پول بیشتر است