جستجو
جدیدترین فرش آشپزخانه

جدیدترین فرش آشپزخانه

تاریخ انتشار: 1401/10/14 نویسنده: سید یونس ساداتی

یکی از اساسی‌ترین قسمت‌های هر خانه آشپزخانه است که از اهمیت زیادی برخوردار است. دکوراسیون محیط آشپزخانه تأثیر مستقیم روی دیگر نقاط خانه می‌گذارد به همین دلیل باید در هماهنگ‌کردن آنها تمام تلاش خود را انجام دهید. فرش جزو وسایلی است که به زیبایی هر چه بیشتر خانه به شما کمک می‌آید در خانه‌های ایرانی فرش جایگاهی ویژه‌ای دارد. به همین منظور شما باید با جدیدترین فرش آشپزخانه آشنا شوید.

آشپزخانه یک محیط پر رفت‌وآمد است که بیشتر در معرض کثیفی قرار دارد از همین رو شما باید فرشی را انتخاب کنید که مقاومت بالایی داشته باشد همچنین از نفوذ رطوبت به ریشه فرش جلوگیری کند؛ زیرا ممکن است رطوبت زیاد باعث پوسیدگی فرش شود. در این مقاله از سایت فرش محتشم قصد داریم به جدیدترین فرش آشپزخانه بپردازیم.

 

جدیدترین فرش آشپزخانه

با آمدن تکنولوژی‌های مختلف در تولید فرش ماشینی امروزه ما شاهد طرح‌های مختلفی هستیم که تمام سلیقه‌ها پوشش می‌دهد. جدیدترین فرش آشپزخانه اکنون با استفاده از دستگاه کلاریس بافته می‌شود و به فرش آشپزخانه کلاریس معروف است.

فرش آشپزخانه کلاریس برای اولین‌بار در ایران توسط شرکت فرش محتشم کاشان تولید و توانست در زمان کوتاه جایگزین گلیم فرش آشپزخانه شود. فرش برای محیط آشپزخانه به جز زیبایی یک وسیله‌ای کاربردی به‌حساب می‌آید که از خطرات احتمالی جلوگیری می‌کند. فرش آشپزخانه جزو اصلی‌ترین موارد دکوراسیون داخلی خانه به‌حساب می‌آید به همین دلیل شما باید در انتخاب این وسیله‌ای خاص دقت زیادی داشته باشید.

برای مشاهده جدیدترین فرش آشپزخانه کلیک کنید.

 

خرید جدیدترین فرش آشپزخانه

 

جنس فرش آشپزخانه

اکثر افراد به زیبایی ظاهری فرش بیشتر از کیفیت آن توجه می‌کنند درصورتی‌که این کار بسیار غلط هست. بهترین فرش آشپزخانه فرشی است که زیبایی و کیفیت را در کنار هم داشته باشد. فرش آشپزخانه به دلیل رفت‌وآمد و فعالیت‌های که در آشپزخانه انجام می‌شود بیشتر در معرض کثیفی و رطوبت قرار دارد. به همین خاطر شما باید فرشی را خریداری کنید که از جنس بهترین کیفیت را داشته باشد. بهترین جنس نخ برای فرش آشپزخانه پلی اوژن هست که از مقاومت بسیاری برخوردار است همچنین این الیاف رطوبت را به خودش جذب نمی‌کند و باعث پوسیدگی فرش نمی‌شود. نخ پلی اوژن اکنون در جدیدترین فرش آشپزخانه مورداستفاده قرار می‌گیرد. در چند سال اخیر بهترین فرش آشپزخانه فرش کلاریس بوده است.

 

فرش آشپزخانه جهیزیه عروس

معمولاً اکثر مردم در انتخاب فرش آشپزخانه بیشتر به رنگ‌های تیره توجه می‌کنند؛ زیرا این دسته از رنگ‌ها جزو رنگ‌های چرک‌تاب هستند و کثیفی فرش را نمایان نمی‌کنند. اما بیشتر خانواده‌ها برای خرید فرش آشپزخانه جهیزیه عروس به سراغ رنگ‌های روشن و شاد می‌روند. کارخانه‌های مختلف برای اینکه بتوانند نیاز مشتریان را برطرف کنند هر روز طرح‌های خود را به‌روز می‌کنند و امروزه جدیدترین فرش آشپزخانه جزو زیباترین فرش‌های ماشینی به‌حساب می‌آید. اگر قصد خرید فرش جهیزیه عروس دارید می‌توانید از طرح‌های متنوع ما دیدن کنید.

 

ویژگی‌های جدیدترین فرش آشپزخانه

همان‌طور که در بالا هم گفتیم فرش آشپزخانه بیشتر در معرض کثیفی قرار دارد به همین دلیل نسبت به دیگر فرش‌های خانه ممکن است بیشتر نیاز به شستشو داشته باشد از همین رو شما باید  فرشی را انتخاب کنید که وزن بسیار زیادی نداشته باشد تا شما را هنگام شستشو اذیت کند. شما به هیچ نباید از فرش‌های گل برجسته یا پرز بلند برای آشپزخانه خود استفاده کنید؛ زیرا ممکن است کثیفی‌ها به داخل فرش نفوذ کند و شما را در هنگام تمیزکردن فرش اذیت کند.

به همین علت بهتر برای محیط آشپزخانه از فرش صاف استفاده کنید. جدیدترین فرش آشپزخانه باید کاملاً با محیط خانه شما به‌خصوص آشپزخانه هماهنگی داشته باشد تا بتوانید یک فضای یک‌دست به وجود بیاورید.

 

بهترین فرش آشپزخانه کاشان

 

خرید جدیدترین فرش آشپزخانه

اگر قصد خرید جدیدترین فرش آشپزخانه را دارید می‌توانید به صورت اینترنتی و آنلاین از وب سایت رسمی شرکت فرش محتشم خریدتان را انجام دهید. با خرید اینترنتی هزینه ارسال فرش تا درب منزل برای شما رایگان خواهد بود.

 

قیمت جدیدترین فرش آشپزخانه

فرش‌های آشپزخانه نسبت به فرش‌های اکریلیک از قیمت مناسب‌تری برخوردار هستند. البته که باتوجه‌به اوضاع اقتصادی کشور و نوسان زیاد روی قیمت ارز قیمت فرش نیز گاهی اوقات دستخوش تغییراتی می‌شود. برای مشاهده قیمت جدیدترین فرش آشپزخانه کافیه به وب‌سایت ما مراجعه کنید.

 

نتیجه گیری

آشپزخانه قلب خانه شما به حساب می آید و شما باید برای زیباتر کردن خانه خود از جدیدترین فرش آشپزخانه استفاده کنید. فرشی که مناسب دکوراسیون خانه شما باشد و بتواند هارمونی خانه شما را حفظ کند. شرکت فرش محتشم با تولید جدیدترین فرش آشپزخانه یعنی فرش کلاریس توانسته رضایت مشتریان خود را بدست بیاورد شماهم اگر قصد خرید فرش آشپزخانه دارید میتوانید طرح های مختلف آن را در وب سایت مجموعه مشاهده کنید.

آفرینش در تارو پود ماست...

مقالات مرتبط

بهترین رنگ فرش برای پذیرایی
همانطور که همه ما میدانیم سالن پذیرایی مهمترین قسم...
فرش کلاریس چیست؟ بررسی انواع فرش کلاریس
شرکت فرش محتشم اولین تولید کننده فرش کلاریس در جها...
طرح خرید فرش اقساطی محتشم
خرید فرش اقساطی یک گزینه مناسب در شرایط فعلی است. ...
Hero Time محصول دیگر استودیوی محتوای فرش محتشم
هنگام خرید از یک مجموعه یا یک برند، افراد تمایل دا...
چهاردهمین دوره نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی تهران 1401
شرکت فرش محتشم بعد از 8 سال دوباره در نمایشگاه فرش...
حضور فرش محتشم در نمایشگاه Domotex 2018 ترکیه
فرش کلاریس برای اولین بار در دنیا در سال 1397 (201...
حضور فرش محتشم در نمایشگاه Domotex 2019 ترکیه
برای پنجمین سال پیاپی فعالان صنعت فرش ماشینی خاورم...
حضور فرش محتشم در نمایشگاه دموتکس ترکیه 2022
نمایشگاه دموتکس ترکیه بزرگترین رویداد فرش ماشینی ا...
رونمایی از نسخه موبایل وبسایت محتشم
فرش محتشم به منظور سهولت استفاده شما مشتریان عزیز ...
فرش اکریلیک چیست ؟ آشنایی با فرش اکرلیک و ویژگی های آن
فرش اکریلیک چیست؟ قیمت فرش اکریلیک؟ در این مقاله ق...
0 / 5

نظرات

نظر شما پس از بررسی توسط مدیریت در سایت نمایش داده خواهد شد!

امتیاز دهی

لطفا امتیاز خود را نسبت به این مقاله ثبت بفرمایید.

برداشت از کیف پول

دوست عزیز! لطفا مبلغ مورد نظرتان را برای برداشت از کیف پول محتشم وارد کنید.

مبلغ واریز به ریال
مقدار مبلغ درخواستی از مقدار موجودی کیف پول بیشتر است