جستجو
بهترین فروشگاه خرید انواع فرش و قالی در شاهرود

بهترین فروشگاه خرید انواع فرش و قالی در شاهرود

تاریخ انتشار: 1402/12/08 نویسنده: سید یونس ساداتی

این روزها که خرید هر محصولی، به‌خصوص کالاهای هنری، فرصتی برای برقراری ارتباطی عمیق با فرهنگ و سنت‌های ریشه‌دار هر جغرافیاست، فروشگاه‌های فرش شاهرود در قلب بازار، چراغشان را روشن نگه داشته‌اند تا نوری باشند برای کسانی که به دنبال کیفیت، اصالت و زیبایی هستند.

در آن سوی شهر شاهرود، نمایندگی فرش محتشم و فرش شاهرود به این آدرس  و شماره در دسترس شماست:

ابتدای چهارباغ باغ زندان - به طرف چنار سوخته

شماره تماس:

023-32242295 – 09132640482

همچنین آدرس صفحه اینستاگرام محتشم نیز به آدرس mohtasham.shahrood فعال است.

در این نمایشگاه شما تنها فرش‌ها را روی دار نمی‌بینید، بلکه محصولاتی را شاهدید که هر یک روایتگر داستان و قصه‌ای هستند که با هنر طراحان و تخصص صنعتگران آمیخته شده است.

فرش محتشم با نگاهی متفاوت نسبت به طراحی و تولید فرش ماشینی و داشتن سیستم تولیدی جدید و به‌روز، از سبک‌های کلاسیک و سنتی گرفته تا جدید و مدرن را به مشتریان خوش‌سلیقه خود عرضه می‌کند. فروش فرش شاهرود در این شهر با نگاهی نو و با توجه به سلیقه مردم این خطه انجام می‌شود.

داشتن فرش‌هایی با نقش و رنگ خاص و متفاوت در کنار ضمانت کیفیت، نمایندگی فرش محتشم در شاهرود را تبدیل به مقصدی برای کسانی تبدیل کرده است که به دنبال تجربه‌ای اصیل و ماندگار از خرید فرش ماشینی کاشان هستند.

در ادامه با ما همراه باشید تا به شاهرود برویم و فرش شاهرود را در فروشگاه‌های فرش این شهر با هم ببینیم.

 

فرش شاهرود

با توجه به تنوع فروشگاه‌های فرش در شاهرود و شاهرود فرش فروشی، شاید ابتدا خرید فرش برای مردم شاهرود کاری سخت به نظر برسد، اما با کمی اطلاعات و شناخت از فرش و ویژگی‌هایش، می‌توانید به‌راحتی خریدی خوب داشته باشید.

اگر دوستدار فرش دستبافت هستید، می‌توانید در شاهرود فرش‌های دستبافت نفیسی را پیدا کنید. اما اگر بودجه شما محدود است و فضای منزل شما پاخور بسیار بالایی دارد، پیشنهاد ما خرید فرش ماشینی نفیس و با کیفیت است.

فرش شاهرود را می‌توانید در تمامی فروشگاه‌های فرش این شهر ببینید. اکثر طرح‌های زیبایی که در این نمایشگاه‌ها می‌بینید، تولید شده توسط متخصصین و هنرمندان کاشانی است. در کنار فرش‌های کلاسیک و مدرن، انواع فرش شگی نیز توسط محتشم عرضه می‌شود.

 

خرید انواع فرش در شاهرود

 

Buying all kinds of carpets in Shahrood

 

اگر نوع معماری خانه شما سنتی و کلاسیک است، فرش متناسب با خانه شما، می‌تواند طرح‌های خشتی، افشان یا لچک ترنج باشد که از نقشه‌های اصیل و قدیمی ایران هستند. همچنین اگر خانه شما با سبکی مدرن و به روز ساخته شده، فرش‌های مدرن، چهل تکه، نئوکلاسیک و حتی وینتیج هم مناسب است. در کنار فرش انواع تابلو فرش فرانسوی را نیز می‌توانید ببینید.

بیش از 1800 طرح متنوع با رنگ بندی های خاص و متفاوت را می توانید در وبسایت رسمی فرش محتشم ببینید و بعد از انتخاب، به نمایندگی فرش محتشم در شاهرود مراجعه کنید.

برای خرید انواع فرش در شاهرود می‌توانید روی محتشم حساب کنید!

 

فروش فرش شاهرود

  • نمایندگی فرش محتشم در شاهرود (ابتدای چهارباغ باغ زندان - به طرف چنار سوخته)
  • فرش فروشی شاهکویی (شهید قدوسی، روبروی تعزیرات)
  • مجموعه فروشگاه‌های فرش ولیان
  • گالری فرش پایتخت (فروش فرش شاهرود)
  • فرش مشهد شاهرود (خیابان فردوسی روبرو کوچه ٢١)
  • فروشگاه فرش گلی
  • فرش و موکت هرمس جلالی (بیدآباد، خیابان تهران)

اگر قصد خرید فرش شاهرود را دارید، می‌توانید به تمامی این فروشگاه‌ها مراجعه کنید و در نهایت با مقایسه قیمت تمامی این طرح‌ها، بهترین و مناسب‌ترین انتخاب را داشته باشید.

کلکسیون‌های محتشم شامل فرش سنتی، فرش وینتیج، فرش نئوکلاسیک، انواع فرش کلاسیک، فرش چهل تکه، فرش فرانسه، فرش ورساچه، گلیم فرش کودک و آشپزخانه است که با تنوعی بیش از 1800 طرح در وب‌سایت محتشم موجود است. تمامی این طرح‌ها در ابعاد استاندارد قابل سفارش هستند.

 

قیمت فرش در شاهرود

 

Carpet price in Shahrood

 

برای تعیین قیمت یک فرش، عوامل بسیاری مؤثر هستند. بهتر است برای خرید فرش شاهرود با طرح دلخواهتان، ابتدا مشخص کنید چه فرشی و با چه ویژگی‌هایی می‌خواهید تا بتوانید به‌راحتی استعلام قیمت بگیرید. قیمت فرش در شاهرود باتوجه‌به بعضی فاکتورها متغیر است.

اما چه عواملی بر قیمت فرش در شاهرود تأثیر می‌گذارند؟

  • نوع الیاف و نخ مصرفی در فرش (نخ پلی‌استر، اکریلیک یا ویسکوز)
  • میزان شانه و تراکم (از 700 شانه الی 1500 شانه)
  • نوع دستگاه و ماشین‌آلات بافندگی (ماشین‌آلات به‌روز و یا قدیمی)
  • برند انتخابی (برندهای اصیل و خوشنام یا گمنام و ناشناخته)
  • ابعاد فرش (پادری و قالیچه یا فرش‌های 4،6،9 یا 12 متری و فرش گرد)
  • میزان عرضه و تقاضای فرش در بازار

باتوجه‌به تمامی این فاکتورها قیمت نهایی فرش مشخص می‌شود. برای مثال قیمت یک تخته فرش 12 متری با نخ اکریلیک 700 شانه با تراکم 2100 از برند محتشم با یک تخته فرش عشایری 700 شانه  با نخ پلی‌استر از برندی گمنام متفاوت است؛ بنابراین اگر در جریان مقایسه قیمت‌ها دیدید که قیمت فرشی از یک برند معتبر بالاست، به ویژگی‌ها و مشخصات آن توجه کنید. تفاوت در مشخصات، باعث اختلاف در قیمت فرش در شاهرود می‌شود.

 

نمایندگی فرش در شاهرود

 

Carpet dealership in Shahrood

 

بسیاری از برندهای اصیل و خوشنام در کنار برندهای متفرقه نمایندگی فرش در شاهرود را دارند. هر خریدار می‌تواند باتوجه‌به نیازها و میزان بودجه‌اش، فرش دلخواه خود را انتخاب کند.

نمایندگی فرش محتشم در شاهرود فرش فروشی به شما کمک می‌کند تا بتوانید خاص‌ترین طرح‌ها را برای خانه‌تان انتخاب کرده و خانه خود را به یک فضای خاص تبدیل کنید.

اگر فضای منزلتان مدرن است، محتشم جدیدترین و به‌روزترین طرح‌های مدرن مثل فرش بختیاری را به شما معرفی می‌کند و اگر به فرش‌های لوکس کلاسیک علاقه‌مندید، می‌توانید کلکسیونی از زیباترین طرح‌های 700، 1200 و 1500 شانه را در محتشم ببینید.

 

فرش محتشم شاهرود

فرش محتشم همواره به دنبال این بوده که میزبان قدم‌های مردم ایران در سراسر کشور باشد. به همین دلیل تمام تلاش خود را کرده تا در نقاطی از کشور که از کاشان دور هستند و به خرید فرش کاشان علاقه‌مندند، شعبه فعالی داشته باشد.

به همین دلیل فرش محتشم در شاهرود نیز نمایندگی با نام فرش محتشم شاهرود دارد که مردم هنردوست شاهرود می‌توانند برای خرید فرش شاهرود با طرح‌هایی زیبا به این شعبه مراجعه کنند.

انواع فرش برای پذیرایی، اتاق خواب، اتاق کودک، آشپزخانه و راهروهای خانه با جدیدترین طرح‌ها در نمایندگی فرش در شاهرود با برند محتشم موجود است که می‌توانید آن‌ها را دیده و در ابعاد دلخواه سفارش دهید.

برای خرید اینترنتی فرش آشپزخانه نیز محتشم در کنار شماست.

 

جمع بندی

اگر اهل شاهرود هستید و به دنبال بهترین فروشگاه خرید انواع فرش و قالی در شاهرودید، امیدواریم که خواندن این مقاله به شما کمک کند تا انتخابی صحیح داشته باشید.

یکی از اقداماتی که خوب است قبل از خرید فرش ماشینی برای خانه داشته باشید، مقایسه فروشگاه‌های مختلف فرش در شاهرود است. با بازدید آنلاین و یا مراجعه حضوری به این فروشگاه‌ها می‌توانید فرش دلخواهتان را انتخاب کرده و قیمت‌ها را مقایسه کنید.

نمایندگی فرش محتشم در شاهرود در کنار شماست تا انتخابی درست داشته باشید و فضای خانه‌تان را زیباتر کنید.

 

سوالات متداول


برای خرید فرش از نمایندگی محتشم در شاهرود می‌توانید به آدرس شاهرود، ابتدای چهارباغ باغ زندان، به طرف چنار سوخته مراجعه کرده و از نمایشگاه بازدید کنید.

بله، هم در نمایندگی شاهرود و هم در تمامی شعب فرش محتشم می‌توانید به‌صورت اقساطی خرید کنید.

گلچینی از بهترین و پرفروش‌ترین طرح‌های محتشم را می‌توانید در شعبه شاهرود ببینید. اما امکان این وجود ندارد که 1800 طرح را در یک فضای کوچک به نمایش گذاشت.
0 / 5

نظرات

نظر شما پس از بررسی توسط مدیریت در سایت نمایش داده خواهد شد!

امتیاز دهی

لطفا امتیاز خود را نسبت به این مقاله ثبت بفرمایید.

برداشت از کیف پول

دوست عزیز! لطفا مبلغ مورد نظرتان را برای برداشت از کیف پول محتشم وارد کنید.

مبلغ واریز به ریال
مقدار مبلغ درخواستی از مقدار موجودی کیف پول بیشتر است