جستجو
بهترین فروشگاه فرش ماشینی در کرمانشاه

بهترین فروشگاه فرش ماشینی در کرمانشاه

تاریخ انتشار: 1403/02/02 نویسنده: سید یونس ساداتی

وقتی صحبت از خانه های زیبای ایرانی به میان می آید، نمی شود از فرش ها و بافته های پر نقش و نگار این خانه ها نگفت!

کرمانشاه، شهری باستانی و فرهنگی است که هر خانه اش با فرش ایرانی زینت داده شده است. چه فرش ماشینی باشد و چه دستبافت، می توانید ردپای هنر و ذوق ایرانی را روی گره به گره آن ببینید.

کرمانشاه، نه تنها به کیفیت بالای محصولاتش معروف است که به خدمات پس از فروش و برخوردی که با مشتریانش نیز دارد شناخته می شود.

شما برای خرید فرش با کیفیت در کرمانشاه، ممکن است فروشگاه های مختلفی را ببینید و بررسی کنید، اما یکی از بهترین فضاهایی که با تنوعی بالا، بهترین و متنوع ترین فرش ها را به شما عرضه می کند، مجموعه فرش محتشم است.

آدرس هایپر فرش محتشم کرمانشاه واقع در خیابان شریعتی نرسیده به کوچه ثبت است. شماره تماس آن

( 08331330000 09182661744 ) است و آدرس پیج اینستاگرام آن نیز  @mohtasham.kermanshah  است.

فرش محتشم با دنیایی از طرح و رنگ و انواع فرش ماشینی مدرن در فروشگاه فرش کرمانشاه میزبان قدم های شماست.

 

فرش کرمانشاه

از قدیم الایام فرش های کاشان از جمله معروف ترین و اصیل ترین بافته ها نه تنها در ایران که در سرتاسر جهان شناخته شده اند. این فرش های خوش بافت و زیبا، این روزها به سراسر کشور ارسال می شوند و در هر فروشگاه و فضایی که نام فرش های اصیل در میان باشد، حتما نگین نام محتشم نیز خواهد درخشید.

 

خرید فرش کرمانشاه

 

Buying Kermanshah carpets

برای خرید فرش کرمانشاه نه تنها می توانید به هایپر فرش محتشم واقع در خیابان شریعتی نرسیده به کوچه ثبت مراجعه کنید، بلکه به صورت آنلاین از طریق وبسایت رسمی فرش محتشم نیز می توانید تمامی طرح ها را دیده و ثبت سفارش کنید.

اگر به هر دلیل مراجعه حضوری به هایپر کرمانشاه برای شما سخت است و یکی از نقشه های فرش محتشم را دیده اید و همان را می خواهید، این امکان برای شما فراهم است که به صورت تلفنی و یا اینترنتی با هایپر فرش محتشم ارتباط بگیرید و فرشتان را درب منزل تحویل بگیرید، چه فرش های مدرن و چه فرش سنتی ایرانی.

اگر به هر علتی فرش دلخواهتان در شعبه کرمانشاه موجود نبود، به راحتی می توانید از طریق وبسایت رسمی فرش محتشم آن را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

 

قیمت فرش کرمانشاه

Kermanshah carpet price

 

قیمت فرش ماشینی کرمانشاه مانند دیگر فرش های ماشینی بر اساس عوامل مختلفی تعیین می شود.

  • کیفیت مواد اولیه: الیافی چون اکریلیک قیمت بالاتری نسبت به سایر الیاف مصنوعی دارند و این مورد می تواند در قیمت تاثیرگذار باشد حتی در مورد قیمت فرش اتاق کودک نیز چنین است.
  • شانه و تراکم فرش: فرش هایی که شانه و تراکم بیشتری دارند، وزن بالاتری داشته و در نهایت قیمتشان نیز بیشتر است.
  • ابعاد فرش: طبیعتا فرش های بزرگتر که مواد اولیه و نخ بیشتری صرف تولید آنها شده قیمتشان بالاتر است.
  • برند فرش: فرش هایی که توسط تولیدکنندگان اصیل، معتبر و شناخته شده تولید می شوند طبیعتا به دلیل اعتباری که دارند قیمتشان نیز بالاتر است. قیمت فرش ماشینی در کرمانشاه با برند محتشم همان قیمت درب کارخانه است که می توانید از آنجا انواع فرش طوسی رنگ را تهیه کنید.

 

فروشگاه فرش کرمانشاه

در کرمانشاه، بیشتری تنوع طرح فرش را می توانید در هایپر فرش محتشم واقع در  خیابان شریعتی نرسیده به کوچه ثبت ببینید. همچنین شما می توانید از سایر فروشگاه های فرش در کرمانشاه نیز بازدید نمایید:

  • کرمانشاه، عباسیه، بلوار مطهری، فرش و موکت روح الله شکری
  • کرمانشاه،گلها، جاده قدیم تهران، خ طالقانی، بلوار گلها فروشگاه فرش و گلیم الهیاری
  • کرمانشاه، شهرک دادگستری، بلوار رجایی، بلوار رضایی فرش رضایی
  • کرمانشاه،کسری، میدان جمهوری اسلامی، خ. سعدی فرش فروشی زنگنه، فروش فرش ماشینی کرمانشاه

 

قیمت فرش ماشینی در کرمانشاه

این روزها فروشگاه های فرش را می توانید در نقاط مختلف شهرتان ببینید. اما چند تا از این فروشگاه ها فرش با کیفیت به شما می دهند؟ کدامیک از این فروشگاه ها بدون واسطه و مستقیم از کارخانه فرش را گرفته و به شما تحویل می دهند؟ از بین این فروشگاه ها و یا مغازه ها، کدامشان با برندهای اصیل و معتبر در ارتباط هستند و فقط از همان کارخانه های تولیدکننده فرش برای فروش دارند؟

پس مهم است که چه فرشی می خرید و از کجا!

قیمت فرش کرمانشاه با برند محتشم، همان قیمت درب کارخانه است، البته اگر از هایپر اصلی کرمانشاه خرید فرش ورساچ  محتشم را انجام دهید. در غیر این صورت تضمینی برای قیمت نخواهیم داشت!

 

نمایندگی فرش کرمانشاه

Kermanshah carpet agency

 

کاشان، شهر فرش است و هنر1 این شهر با داشتن بیش از 700 کارخانه تولید فرش و صنایع وابسته، حالا به قطب صنعت فرش ماشینی در ایران تبدیل شده است.

برندهای معروف و معتبری در این شهر مشغول به فعالیت هستند و سعی دارند که در بیشتر شهرهای بزرگ نمایندگی فرش داشته باشند.

فرش محتشم نیز نمایندگی فرش کرمانشاه را در خیابان شریعتی، نرسیده به کوچه ثبت دارد که می توانید با بازدید از این هایپر بزرگ، تنوعی از طرح و رنگ را دیده و فرش کرمانشاه یا فرش ریز ماهی قرمز خرید کنید.

 

نمایندگی فرش محتشم در کرمانشاه

فرش محتشم یکی از برندهای معتبر و شناخته شده در صنعت فرش است که به تنوع طرح های خاص و رنگ بندی های زیبایش شناخته می شود. کیفیت بالای الیاف و مواد اولیه نیز از دیگر دلایل شهرت این برند است.

از آنجا که محتشم علاقمند بود تا خریدارانش بتوانند با راحتی و بدون دغدغه تجربه خریدی لذتبخش را داشته باشند، در صدد برآمد تا نمایندگی فرش محتشم در کرمانشاه را نیز داشته باشد.

شما می توانید با مراجعه به خیابان شریعتی، نرسیده به کوچه ثبت، به نمایندگی فرش محتشم در کرمانشاه مراجعه کرده و از فروشگاه فرش کرمانشاه فرش آشپزخانه کاشان را تهیه کنید.

 

جمع بندی

برای خرید فرش کرمانشاه، می توانید به فروشگاه هایی که در این مقاله معرفی شدند مراجعه کنید. فقط دقت داشته باشید که خرید از برندهای معتبر می تواند خیال شما را از هر جهت راحت کند. با خرید از یک تولیدکننده معتبر و خوشنام، هم از لحاظ کیفیت و هم خدمات پس از فروش و گارانتی محصول دیگر جای هیچ نگرانی نخواهد بود.

برای خرید فرش محتشم و خرید فرش کرمانشاه می توانید به نمایندگی فرش محتشم در کرمانشاه مراجعه کنید تا فضای منزلتان را خاص و متفاوت کرده و جذابیت و زیبایی را مهمان خانه تان کنید.

سوالات متداول


بله، شما می توانید فرش محتشم را به صورت اقساطی از شعب و نمایندگی های سراسر کشور تهیه کنید.

با توجه به محلی که ساکن هستید می توانید نزدیک ترین نمایندگی به خودتان را پیدا کرده و یا به صورت آنلاین از وبسایت رسمی محتشم خرید کنید.

محتشم فرش های دستبافت گونه با ابریشم مصنوعی تولید می کند که نزدیک ترین شباهت را با فرش دستبافت دارند. این نمونه محصولات را هم به صورت حضوری و هم به شکل خرید اینترنتی فرش ماشینی می توانید تهیه کنید.
0 / 5

نظرات

نظر شما پس از بررسی توسط مدیریت در سایت نمایش داده خواهد شد!

امتیاز دهی

لطفا امتیاز خود را نسبت به این مقاله ثبت بفرمایید.

برداشت از کیف پول

دوست عزیز! لطفا مبلغ مورد نظرتان را برای برداشت از کیف پول محتشم وارد کنید.

مبلغ واریز به ریال
مقدار مبلغ درخواستی از مقدار موجودی کیف پول بیشتر است