جستجو
ست کردن فرش سبز در دکوراسیون

ست کردن فرش سبز در دکوراسیون

تاریخ انتشار: 1403/01/29 نویسنده: سید یونس ساداتی

رنگ سبز یکی از رنگ‌های پر‌طرفدار و جذاب برای طراحی دکوراسیون داخلی به‌شمار می‌رود. اگر به دنبال داشتن یک خانه زیبا، دلنشین و با انرژی مثبت هستید، استفاده از فرش رنگ سبز به شما پیشنهاد می‌شود. این فرش در کنار المان‌های جذاب می‌تواند فضای منحصر‌به‌فرد را در منزل شما ایجاد کند.

نکته قابل‌توجه، نحوه ست کردن فرش سبز در دکوراسیون است. در‌صورتی که بتوانید رنگ‌های مکمل و مبلمان را به‌صورت اصولی در منزل خود بچینید، بدون‌شک از نتیجه راضی خواهید بود.

 

فرش سبز با چه مبلی ست میشه؟

 

What kind of sofa goes the green carpet

شما می‌توانید با خرید اینترنتی فرش سبز، تنوع قابل‌توجهی را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید ایده‌های جذابی را برای ست کردن فرش سبز در دکوراسیون پیدا کنید. با‌توجه به اینکه استفاده از رنگ سبز برای دکوراسیون خیلی رایج نیست، خیلی از افراد از خود می‌پرسند که فرش سبز با چه مبلی ست میشه؟ برای پاسخ به این سوال تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

ترکیب سبز و نارنجی

یکی از ترکیب‌های رنگی جذاب و پر‌طرفدار، ترکیب نارنجی و سبز است. این ترکیب اغلب توسط افراد جوان‌تر مورد‌استفاده قرار می‌گیرد؛ اما امروزه هیچ محدودیتی برای طراحی دکوراسیون وجود ندارد. شما می‌توانید این دکوراسیون فوق‌العاده را برای منزل خود طراحی کنید.

با استفاده از رنگ نارنجی، کج‌خلقی و زود‌رنجی در افراد کاهش می‌یابد. البته توجه داشته باشید که باید میانه را برای استفاده از آن رعایت کنید. توصیه می‌شود تنها چند کوسن از مبلمان یا تمام مبلمان، یک گلدان یا یک دیوار را با این رنگ مزین کنید. انواع فرش زمینه روشن خلوت، با این ترکیب رنگی در بازار دیده می‌شود.

سبز و سرمه ای

رنگ‌های سبز و سرمه‌ای از رنگ‌های با‌اصالت و با‌شکوه محسوب می‌شوند. این 2 رنگ در کنار یک‌دیگر می‌توانند دکوراسیونی فوق‌العاده زیبا و خیره‌کننده ایجاد کنند. اگر به فضا‌هایی آرامش‌بخش با حس اصالت علاقه دارید، این رنگ‌ها به شما توصیه می‌شود. در حال حاضر، تنوع بالایی در انواع فرش فانتزی مدرن سرمه‌ای رنگ دیده می‌شود؛ از‌این‌رو، دست شما برای انتخاب باز خواهد بود.

برای ست کردن فرش سبز در دکوراسیون، مبلمان را با رنگ سرمه‌ای تهیه کنید، برخی از کوسن‌ها را با ترکیب سفید ایجاد کنید. همچنین می‌توانید برخی از کوسن‌ها را با رنگ سبز سفارش دهید.

رنگ‌های سبز و سفید

سفید، رنگی است که می‌تواند برای تمام رنگ‌ها، نقش مکمل را ایفا کند. این رنگ در کنار رنگ سبز می‌تواند خستگی را برطرف کند. برای ست کردن فرش سبز در دکوراسیون با رنگ سفید، هیچ محدودیتی نخواهید داشت.

امروزه تنوع بالایی در فرش‌های مدرن و همچنین فرش های ترکی، دیده می‌شود. شما می‌توانید به‌صورت مکرر از رنگ سفید در کنار رنگ سبز استفاده کنید.

ترکیب سبز و طوسی

فرش سبز، با تمام طیف‌های رنگی طوسی ترکیب می‌شود. شما می‌توانید به‌راحتی، یک مدل فرش طوسی را با ترکیب‌هایی با رنگ سبز پیدا کنید. نکته‌ای که درباره این ترکیب وجود دارد، احساس سرد بودن رنگ سبز در کنار احساس آرامش رنگ طوسی است. این احساسات می‌توانند در طولانی‌مدت، حالت افسردگی را در شما تشدید کنند.

برای برطرف کردن این مشکل، روش‌های مختلفی وجود دارد. می‌توانید از رنگ‌های گرم و متناسب با رنگ‌های طوسی و سبز استفاده کنید. برای مثال، رنگ کرم به شما پیشنهاد می‌شود. ست کردن فرش سبز در دکوراسیون داخلی، با مبلمان طوسی و لوازم کرم رنگ، بسیار فوق‌العاده خواهد بود.

 

فرش سبز برای چه دکورهایی مناسب است؟

 

What decors is green carpet suitable for

برای استفاده از فرش سبز در انواع دکوراسیون، محدودیتی نخواهید داشت. در حال حاضر انواع فرش کاشان در طیف رنگی سبز تولید می‌شوند که شما می‌توانید آن‌ها را با دکور‌های مختلف ست کنید.  

استفاده از المان‌های طبیعی

برای ست کردن فرش سبز در دکوراسیون، می‌توانید از مبلمان طبیعی کمک بگیرید. تفاوتی ندارد که به دنبال ایده‌ای برای ست کردن گلیم فرش کودک هستید، یا فرش پذیرایی، در هر صورت می‌توانید از این المان‌ها استفاده کنید.

لوازم و مبلمان چوبی، کفپوش بامبو و گیاهان آپارتمانی بهترین گزینه برای این سبک خواهند بود. حتی می‌توانید از رنگ سبز زیتونی هم استفاده کنید.

دکوراسیون شابی شیک

ست کردن فرش سبز در دکوراسیون شابی شیک بسیار آسان و منحصر‌به‌فرد خواهد بود. در این دکوراسیون از رنگ‌های پاستیلی و شاد بهره می‌گیرند. یکی از گزینه‌هایی که پیش‌روی شما وجود دارد، خرید اینترنتی فرش نئوکلاسیک است. با این کار می‌توانید به‌راحتی یک فرش نئوکلاسیک سبز رنگ را متناسب با سبک شابی شیک پیدا کنید.

فرش سبز با چه پرده ای ست میشه

برای ست کردن فرش سبز در دکوراسیون، در کنار مبلمان، پرده‌ها نیز حائز اهمیت هستند. شما باید پرده را متناسب با فرش و مبلمان منزل خود انتخاب کنید.

اغلب پرده‌هایی که مابین رنگ‌های خیلی تیره یا روشن هستند، انتخاب خوبی برای این فرش‌ها به‌شمار می‌روند. البته باید به چند مورد توجه داشته باشید. به‌عنوان مثال، این موارد شامل روشنایی و نور فضا، مدل و طرح فرش، رنگ دقیق و ترکیبات فرش می‌شوند.

با انتخاب یک فرش آشپزخانه کاشان یا فرش پذیرایی سبز، می‌توانید از پرده‌های خاکی رنگ و خنثی استفاده کنید. با این کار، فرش سبز آشپزخانه یا پذیرایی، به‌عنوان نقطه کانونی دیده می‌شود.

همچنین می‌توانید از پرده‌هایی با رنگ سفید کمک بگیرید. این ترکیب حس مدرنیته و ظرافت را منتقل می‌کند. پرده‌های مکمل، پاستلی و طرحدار به‌ترتیب از دیگر انتخاب‌های کاربردی محسوب می‌شوند.

 

استفاده از فرش سبز در دکوراسیون

 

Use of green carpet in decoration

برای ست کردن فرش سبز در دکوراسیون، نیاز است تا به نکات مهم توجه شود. در ادامه مهم‌ترین نکات را شرح می‌دهیم.

  • مبلمان و لوازم حصیری می‌تواند جذابیت را در دکوراسیون ایجاد کند.
  • از انواع فرش‌های پیشنهادی، می‌توان به فرش مریم گلی یا فرش طرح کلاسیک اشاره کرد. این فرش‌ها با اغلب سبک‌ها و لوازم ست می‌شوند که نقطه قوت آن‌ها است.
  • تمام الگو‌های هندسی با رنگ سبز هارمونی چشم‌نوازی را ایجاد می‌کنند. می‌توانید فرش‌هایی با الگو‌های هندسی تهیه کنید.
  • ترکیب رنگ‌های دریایی با رنگ سبز، فضایی خارق‌العاده را ایجاد می‌کند.
  • برای تکمیل دکوراسیون با فرش سبز، از رنگ‌هایی کمک بگیرید که در یک گروه قرار دارند. در غیر‌این‌صورت، ممکن است تا فضایی شلخته و نا‌خوشایند رو‌به‌رو شوید.
  • اگر اتاق شما نور کافی دریافت نمی‌کند، باید یک چاره بیاندیشید. برای این کار بهتر است از رنگ سبز و آبی کم‌رنگ استفاده کنید. ترکیب این رنگ‌ها، موجب بزرگ‌تر و دلباز‌تر نشان دادن اتاق می‌شود.
  • رنگ‌های سبز زیتونی، سبز یشمی، سبز پسته‌ای، فرش سبز آبی تنها بخشی از تنوع بالای انواع فرش سبز هستند. برای ست کردن فرش سبز در دکوراسیون، توصیه می‌شود ابتدا رنگ مورد‌نظر خود را مشخص کنید.
0 / 5

نظرات

نظر شما پس از بررسی توسط مدیریت در سایت نمایش داده خواهد شد!

امتیاز دهی

لطفا امتیاز خود را نسبت به این مقاله ثبت بفرمایید.

برداشت از کیف پول

دوست عزیز! لطفا مبلغ مورد نظرتان را برای برداشت از کیف پول محتشم وارد کنید.

مبلغ واریز به ریال
مقدار مبلغ درخواستی از مقدار موجودی کیف پول بیشتر است