جستجو
بهترین فرش فروشی تبریز

بهترین فرش فروشی تبریز

تاریخ انتشار: 1402/12/09 نویسنده: سید یونس ساداتی

فرش تبریز به‌عنوان یکی از اصیل‌ترین فرش‌ها در ایران و جهان شناخته می‌شود. نقشه تبریز شهرتی جهانی داشته و بسیار محبوب و پرطرف‌دار است. این فرش‌ها، صرفاً کف‌پوش نیستند، بلکه تلفیقی هنرمندانه هستند از هنر، فرهنگ و صنعت که با دقت و ظرافت توسط طراحان خوش‌ذوق نقش زده شده‌اند و توسط صنعتگران تولید شده‌اند.

فرش محتشم نیز تلاش کرده تا هنر تبریز را زنده نگه داشته و آن را روی فرش‌های ماشینی نفیس اجرا کند.

اگر به دنبال بهترین فرش فروشی تبریز هستید، پیشنهاد ما بازدید از نمایندگی فرش محتشم در تبریز است.

آدرس نمایندگی:

خیابان 22 بهمن(راه آهن) -روبروی دانشگاه نبی اکرم- نبش کوی آریا

شماره تماس:

04134484020 – 09142552878

همچنین شما می‌توانید از طریق صفحه اینستاگرام mohtasham.tabriz با مشاورین و تیم فروش نمایندگی فرش محتشم در تبریز ارتباط بگیرید.

فرش‌های محتشم با هر طرح و گره‌شان، شاهکاری را به شما نمایش می‌دهند که چشمانتان را مسحور می‌کند. با این مقدمه دعوتتان می‌کنیم تا به دنیای فرش تبریز قدم بگذارید و با آن بیشتر آشنا شوید.

 

فرش تبریز

شهرت تبریز بیشتر به فرش دستبافت آن است. طرح‌هایی که از دوره صفویه به بعد دیده شدند و طرف‌دار پیدا کردند. تا جای که توسط شورای جهانی صنایع‌دستی به‌عنوان شهر جهانی بافت فرش انتخاب شد.

از میان انواع زیاد نقشه‌های فرش تبریز، دو طرح متداول و رایج که شهرت بیشتری هم دارند، نقشه ماهی و طرح مرجانی هستند.

این نقشه‌ها روی فرش ماشینی نیز اجرا می‌شوند. فرش لاکی و یا فرش سرمه ای با نقشه تبریز هم تولید می‌شود که

 

فرش تبریز ماشینی

 

Machine-made Tabriz carpet

 

از آنجا که فرش دستبافت تبریز بسیار به نام و شناخته شده بود، هنرمندان این خطه به صنعت فرش ماشینی نیز ورود کردند. گرچه تعداد کارخانه‌های تولید فرش ماشینی در تبریز بسیار انگشت‌شمار هستند، اما فرش‌هایی نفیس و خاص که با نقشه تبریز بافته شده‌اند، از کاشان به تبریز ارسال می‌شوند و در نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های بزرگ فرش بر روی دارها و تخته‌ها، خودنمایی می‌کنند.

فرش تبریز ماشینی را می‌توانید در تمامی این فروشگاه‌ها ببینید و با مقایسه آنها بهترینشان را انتخاب کنید. در نمایندگی فرش تبریز محتشم، می‌توانید کلکسیونی از انواع فرش‌های کلاسیک، قالیچه اتاق کودک، فرش سنتی، مدرن و وینتیج را ببینید و با توجه به سبک دکوراسیون و نوع سلیقه‌تان انتخاب کنید.

 

لیست فرش فروشی های تبریز

  • فرش محتشم کاشان (خیابان 22 بهمن - روبروی دانشگاه نبی اکرم - نبش کوی آریا)
  • آذر فرش تبریز ماشینی: (تبریز - خیابان امام - بالاتر از چهارراه منصور - روبروی مسجد حاج احمد)
  • فرش تشریفات تبریز: (تبریز - خیابان آزادی - روبروی جهاد کشاورزی)
  • فرش باتیک: (تبریز - چهارراه حافظ - به‌طرف چهارراه مارالان - جنب نمایشگاه برادری)
  • نمایشگاه فرش شفقی تبریز: (سردرود - خیابان امام خمینی - خیابان شهید مطهری - روبروی مدرسه شهید رجایی - ساختمان فرش شفقی تبریز)
  • فرش عتیق: (تبریز - بازار صادقیه - سرای ملک - کاشی 13)

شما می‌توانید با مراجعه به هر کدام از این فروشگاه‌ها فرش‌های مختلف را روی دار ببینید و از بین بهترین فرش فروشی های تبریز انتخاب کنید. در صورتی که طرح یا رنگ دلخواهتان در این فروشگاه‌ها نبود، وب‌سایت رسمی فرش محتشم با تنوعی از کلکسیون‌های مختلف پیش روی شماست تا بتوانید صدها طرح و نقش را ببینید و انتخابی درست داشته باشید. حتی اگر به دنبال فرش بژ هم باشید محتشم کنار شماست تا خریدی خاص را تجربه کنید.

 

فرش فروشی ماشینی در تبریز

تبریز علاوه بر فرش دستبافت در حوزه فروش فرش ماشینی نیز فعال است. فرش ماشینی از تمام نقاط کشور وارد تبریز می‌شود و خریداران با هر نوع سلیقه‌ای که داشته باشند می‌توانند طبق نیازشان خرید کنند.

فرش فروشی ماشینی در تبریز با برند محتشم نیز در نمایندگی این مجموعه هست که با مراجعه به نمایندگی حتماً دست پر بر خواهید گشت.

فرش‌هایی که روی دار در نمایشگاه محتشم می‌بینید، امکان تولید در تمامی ابعاد استاندارد را دارند، از پادری و قالیچه گرفته تا فرش‌های 9 و 12 متری.

 

خرید فرش تبریز

 

Buying Tabriz carpets

 

برای خرید فرش تبریز، هم می‌توانید به صورت حضوری به نمایندگی فرش محتشم در تبریز مراجعه کنید و هم به صورت آنلاین و بدون واسطه، از کارخانه فرشتان را سفارش دهید.

اما چگونه؟

اگر در تبریز ساکن هستید و می‌خواهید فرش منزلتان را نو کنید، به نمایندگی فرش محتشم در خیابان 22 بهمن(راه آهن) -روبروی دانشگاه نبی اکرم- نبش کوی آریا مراجعه کنید و گلچینی از بهترین طرح و ن قش های محتشم را دیده و سفارش دهید.

اما اگر برایتان طی مسیر و رفت و آمد در شهر سخت است، با پیج اینستاگرام فرش محتشم تبریز ارتباط بگیرید و با کمک پشتیبان سفارشتان را نهایی کنید.

ممکن است کد طرح را از قبل بدانید و بخواهید تلفنی ثبت سفارش کنید که این امکان نیز وجود دارد.

اما اگر راهتان دور است و امکان مراجعه حضوری ندارید، اصلاً نگران نباشید! چرا که امکان ثبت سفارش آنلاین برای شما فراهم است و می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت رسمی فرش محتشم بیش از 1800 طرح و نقش را با تنوعی از رنگ دیده و در اندازه دلخواه آن را سفارش دهید. انواع فرش طوسی، فرش مشکی و دیگر رنگها را می توانید در سایت ببینید.

 

قیمت فرش تبریز

 

Tabriz carpet price

 

قیمت فرش تبریز ماشینی نیز مانند تمامی فرش‌ها بسته به عوامل مختلف فرق دارد. اینکه شما فرش دستبافت بخواهید یا ماشینی مهم است. فرش دستبافت تبریز به دلیل گران‌بها بودن و ارزش چشمگیرش، قیمت بسیار بالایی نسبت به فرش ماشینی تبریز دارد.

اما برای اینکه برای فرش تبریز قیمت را بدانید، عوامل بسیاری دخیل هستند. اما ممکن است بپرسید چه عواملی در تعیین قیمت فرش تبریز ماشینی مهم هستند؟

در پاسخ باید گفت: الیاف، نخ و مواد اولیه، برند رنگ، تعداد رنگ، ماشین‌آلات بافندگی، تعداد شانه و تراکم و همچنین نوع برند انتخابی در فرش تبریز قیمت مهم‌اند.

قیمت فرش تبریز ماشینی و لیست قیمت فرش آشپزخانه را می‌توانید به‌صورت آنلاین یا حضوری از محتشم استعلام بگیرید.

 

نمایندگی فرش محتشم در تبریز

کاشان از گذشته به داشتن فرش دستبافت شهرت داشته است. از آن به بعد نیز با تولید فرش ماشینی تبدیل به قطب صنعت فرش در ایران شد. فرش محتشم به‌عنوان یکی از برندهای خوشنام و اصیل در حوزه فرش ماشینی، طی سال‌ها کسب تجربه و تخصص در صنعت، موفق شد سهم قابل‌توجهی از بازار فرش ایران و جهان را به خود اختصاص دهد.

فرش محتشم در حال حاضر به سراسر ایران و همچنین تبریز ارسال می‌شود و می‌توان گفت محتشم در هر منطقه یک خانه دارد.

نمایندگی فرش محتشم در تبریز نیز در خیابان 22 بهمن(راه آهن) -روبروی دانشگاه نبی اکرم- نبش کوی آریا واقع شده که با مراجعه به این مجموعه می توانید انتخابی بی نظیر داشته باشید.

امکان انتخاب فرش‌ها با رنگ‌های مختلف از جمله فرش قهوه ای، فرش طوسی، فرش نقره‌ای و دیگر رنگ‌ها وجود دارد.

 

نمایندگی فرش ماشینی کاشان در تبریز

از آنجا که در کاشان بیش از 600 کارخانه تولید فرش ماشینی وجود دارد، فرش ماشینی کاشان از این شهر برای سراسر کشور ارسال می‌شود.

اگر برای خرید فرش تبریز به بازار فرش و یا هایپرها و فروشگاه‌های مختلف فروش فرش در تبریز رفته باشید، حتماً در این فضاها فرش ماشینی کاشان را نیز خواهید دید.

برای خرید فرش ماشینی کاشان در تبریز، علاوه بر مراجعه به نمایندگی‌ها و شعب، می‌توانید به صورت اینترنتی نیز اقدام کنید. انواع فرش با شانه‌ها و تراکم‌های مختلف، از فرش 1000 شانه و  فرش 700 شانه گرفته تا 1200 و 1500 شانه. وب‌سایت محتشم و سایت فرش تبریز به‌صورت مجازی میزبان قدم‌ها و نگاه گرم شما هنردوستان است.

 

جمع بندی

مقاله‌ای که خواندید به شما کمک می‌کند تا بهترین فرش فروشی تبریز را در این شهر پیدا کنید. اگر نمی‌توانید به‌صورت حضوری به آدرس‌هایی که فروش فرش ماشینی را به‌صورت حضوری انجام می‌دهند مراجعه کنید، این امکان برای شما فراهم است که در فضای وب و با سرچ و بررسی، بهترین انتخاب را داشته باشید.

وب‌سایت فرش محتشم نیز به‌عنوان یکی از بسترهای غنی جهت خرید آنلاین فرش ماشینی، تمام قد پشتیبان خرید شماست و از مرحله انتخاب تا خرید گام‌به‌گام با شما همراهی می‌کند. بعد از خرید نیز می‌توانید از خدمات پس از فروش مجموعه محتشم بهره بگیرید، چرا که محتشم تمامی محصولات خود را با ضمانت به مشتریانش عرضه می‌کند.

 

سوالات متداول


بله، شما می‌توانید از تمامی شعب و نمایندگی‌های فرش محتشم به‌صورت اقساطی خرید کنید.

خیر، در وب‌سایت فرش محتشم می‌توانید بیش از 1800 طرح مختلف را ببینید. در صورتی که در نمایندگی ها گلچینی از بهترین طرح ها روی دارها قابل مشاهده هستند.

خیر، در این شعبه تنها می‌توانید فرش‌های ماشینی محتشم را ببینید.
0 / 5

نظرات

نظر شما پس از بررسی توسط مدیریت در سایت نمایش داده خواهد شد!

امتیاز دهی

لطفا امتیاز خود را نسبت به این مقاله ثبت بفرمایید.

برداشت از کیف پول

دوست عزیز! لطفا مبلغ مورد نظرتان را برای برداشت از کیف پول محتشم وارد کنید.

مبلغ واریز به ریال
مقدار مبلغ درخواستی از مقدار موجودی کیف پول بیشتر است