جستجو
بهترین فرش فروشی در نیشابور

بهترین فرش فروشی در نیشابور

تاریخ انتشار: 1402/12/07 نویسنده: سید یونس ساداتی

در ایرانی که نقطه به نقطه‌اش رنگی از هنر و فرهنگ دارد، شهر نیشابور نیز به‌عنوان گنجینه‌ای از هنر و صنعت فرش بافی شناخته می‌شود. فرش دستبافت نیشابور بسیار به نام و زبانزد است و بازار فرش نیشابور، پر است از شاهکارهایی که هر کدام روایتی هستند از ظرافت و زیبایی و اصالت.

فرش ماشینی در نیشابور نیز رفته‌رفته جایگاه خود را پیدا کرد. تا جایی که فرش‌های کاشان را می‌توانید در نیشابور به‌راحتی پیدا کنید. فرش محتشم کاشان و فرش ابریشم ماشینی محتشم نیز در نیشابور نمایندگی دارد که با مراجعه به آنجا می‌توانید خرید فرش نیشابور را داشته و فرش دلخواهتان را انتخاب و تهیه کنید.

آدرس فرش محتشم نیشابور، نبش امیرکبیر 11 است. همچنین شماره تماس های زیر آماده پاسخگویی به سوالات شماست:

05143217032-09151740510

آدرس پیج رسمی نمایندگی فرش محتشم در نیشابور mohtasham.neyshabour است و در صورت درخواست مشاوره یا راهنمایی می‌توانید با این پیج در ارتباط باشید.

 

خرید فرش نیشابور

 

Buying carpets in Neyshabur

 

درست است که تنوع فروشگاه‌های فرش در نیشابور زیاد است، اما انتخاب فرش دلخواه برای نیشابوری‌ها کمی سخت است. با کمی بررسی و داشتن اطلاعات، این روند می‌تواند بسیار آسان و بدون دغدغه باشد.

برای خرید و فروش فرش نیشابور، توجه به کیفیت الیاف و مواد اولیه فرش، میزان شانه و تراکم و همچنین نوع برند انتخابی شما بسیار مهم است.

برای خرید فرش نیشابور، به بازار فرش که وارد می‌شوید، با تنوعی از طرح و نقش و رنگ روبرو هستید؛ داشتن اطلاعات کافی به شما کمک می‌کند که بتوانید با لمس هر فرش و دیدن اطلاعات لیبل پشت محصول، فرش را بشناسید و برای خرید و انتخاب بهتر تصمیم بگیرید.

داشتن اطلاعات راجع به شانه، تراکم، رنگ، انواع نقشه‌های فرش و همچنین رنگ‌بندی متناسب با دکوراسیون خانه، برای انتخاب بهترین فرش که خانه شما را خاص و زیبا کند به شما کمک می‌کند.

داشتن اطلاعات تخصصی در کنار ذوق و سلیقه و شناخت رنگ‌های مکمل و دانش دکوراسیون، بدون شک خانه شما را به منزلی بی نظیر و چشم نواز تبدیل خواهد کرد.

همچنین برای خرید فرش آشپزخانه نیز می‌توانید اقدام کرده و طرح‌های مختلف فرش را در نمایندگی ببینید.


نمایندگی فرش در نیشابور

فروشگاه‌های زیادی در نیشابور، فرش‌ها و گلیم فرش های کاشان را عرضه می‌کنند که با مراجعه به این فروشگاه‌ها می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. در ادامه شما را با چند فروشگاه فرش در نیشابور آشنا می‌کنیم:

  • نمایندگی فرش محتشم در نیشابور (نبش امیرکبیر 11، نمایندگی فروش فرش نیشابور)
  • گالری فرش و تابلو فرش فهیم (مرتضی آباد، بلوار بعثت، خیابان مدرس جنوبی، نمایندگی فرش در نیشابور)
  • فروشگاه فرش مشهد نیشابور (دهنو خالصه، بلوار امیرکبیر، خیابان پانزده خرداد)
  • فروشگاه فرش و موکت نصراللهی (نمایندگی فرش در نیشابور)
  • فرش ترنج (خیابان امام، چهارراه ارگ، فروش فرش نیشابور)

با مراجعه به نمایشگاه فرش محتشم در نیشابور، می‌توانید انواع طرح‌ها را دیده و انتخاب خوبی داشته باشید. قبل از آن نیز می‌توانید قیمت فرش نیشابور را در فروشگاه‌های مختلف مقایسه کرده و با خیالی راحت و مطمئن خرید کنید. انواع فرش 9 متری، 12 متری و شش متری در این شعبه موجود است.

 

نمایندگی فرش محتشم در نیشابور

نمایندگی فرش محتشم در نیشابور، نبش امیرکبیر 11 است. با مراجعه به این فروشگاه، گلچینی از طرح های تولید شده توسط محتشم را خواهید دید و دستتان در انتخاب باز خواهد بود.

فرش‌های محتشم که در نمایندگی می‌بینید، تولید شده با نخ اکریلیک، پلی اوژن یا ویسکوز و در شانه‌ها و تراکم‌های مختلف هستند و شما با توجه به فضای منزل و نوع کاربردی که دارید، می‌توانید انتخابی متناسب داشته باشید. امکان تولید انواع فرش راه پله، فرش گرد، بیضی و مربع نیز وجود دارد.

فرش‌هایی که در نمایندگی فرش در نیشابور می‌بینید، همه به‌صورت مستقیم در کارخانه محتشم تولید شده و به‌صورت مستقیم و بی‌واسطه برای نمایشگاه ارسال می‌شوند. به این شکل، خیال شما از نظر اصل بودن جنس و کیفیت فرش و همچنین ضمانت و خدمات پس از فروش می‌تواند کاملاً راحت باشد.

 

نمایندگی فرش کاشان در نیشابور

 

Kashan carpet agency in Neishabur

 

این روزها با توجه به پیشرفت صنعت حمل‌ونقل و طی شدن آسان مسیرهای رفت‌وآمد، امکان ارسال فرش کاشان به تمامی نقاط ایران و جهان وجود دارد.

فرش کاشان نیز برای فروش به شمالی‌ترین نقاط کشور نیز می‌رود و شما با مراجعه به فروشگاه‌های مختلف فرش در نیشابور، نقشه‌های اصیل و چشم‌نواز فرش کاشان را خواهید دید. درخشش و خاص بودن این نقشه‌ها، در نگاه اول، یادآور شکوه و اصالت فرش ایرانی بوده و حسی از آرامش و زیبایی را به شما خواهد داد.

برای مراجعه به نمایندگی فرش کاشان در نیشابور با برند محتشم، می‌توانید به آدرس نیشابور، نبش امیرکبیر 11 مراجعه کنید.

 

خرید اینترنتی فرش در نیشابور

در فصل‌های سرما به دلیل بارش باران و برف و در فصول گرما به دلیل تابش آفتاب و گرما و کلافگی، ممکن است برای بعضی از مردم رفت و آمد سخت باشد و ترجیح بدهند خریدهای خود را به صورت آنلاین و اینترنتی انجام دهند.

به همین دلیل محتشم برای شما امکان خرید اینترنتی فرش در نیشابور را فراهم کرده است.

چگونه خرید اینترنتی فرش در نیشابور داشته باشیم؟

  • از طریق پیج نمایندگی فرش محتشم در نیشابور
  • مراجعه به وب‌سایت رسمی فرش محتشم

اگر در نیشابور یا شهرک‌ها و شهرهای اطراف آن حضور دارید و می‌خواهید به‌صورت غیرحضوری خرید اینترنتی فرش داشته باشید، با پیام دادن به دایرکت پیج فرش محتشم نیشابور، پشتیبان شما را راهنمایی کرده و مشاوره خواهد داد. چه فرش شش متری بخواهید و چه یک پادری کوچک، امکان خرید برایتان فراهم است.

اما اگر در سایر نقاط کشور هستید، وب‌سایت رسمی فرش محتشم با داشتن تنوعی از طرح و رنگ و نقش به شما کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید. خرید آنلاین فرش از محتشم با ارسال رایگان همراه بوده و امکان مرجوع محصول تا یک هفته را دارد. همچنین تمامی محصولات دارای ضمانت‌نامه 36 ماهه هستند و شما می‌توانید با خیالی راحت و بدون دغدغه سفارشتان را ثبت کنید.

انواع فرش اتاق خواب کودک، فرش آشپزخانه و فرش پذیرایی در وب‌سایت محتشم قابل مشاهده است.

 

جمع بندی

اگر به دنبال بهترین فرش فروشی در نیشابور هستید، می‌توانید به بازار فرش نیشابور و یا مهد فرش، شهر فرش، آقای فرش و یا نمایندگی فرش محتشم در نیشابور مراجعه کرده و فرش یا تابلو فرش دلخواهتان را تهیه کنید.

همچنین می‌توانید قبل از مراجعه حضوری به وب‌سایت رسمی محتشم مراجعه کرده و طرح و رنگ دلخواهتان را انتخاب کنید. دیدن نقشه‌های متنوع و مختلف در وب‌سایت به شما کمک می‌کند تا بتوانید انتخابی بهتر داشته باشید.

فروشگاه فرش نیشابور به شما برای داشتن بهترین خرید کمک خواهد کرد.

مقالات مرتبط

5 رنگ فرش که هیچوقت از مد نمی افتد!
فرش به عنوان یک عنصر جدانشدنی از دکوراسیون های ایر...
ابعاد فرش های مختلف چقدر است؟
در این مطلب سعی کردیم به شکل کامل در مورد ابعاد فر...
فرش اشپزخانه چی بخرم؟ بهترین فرش مناسب آشپزخانه
آشپزخانه محیطی با اهمیت بالا برای بانوان است به هم...
انواع گلیم فرش آشپزخانه
اگر تصمیم خرید فرش آشپزخانه دارید و نمیدانید کدام ...
بهترین برند فرش ماشینی
بهترین برند فرش ماشینی در ایران باید بتواند فرش با...
بهترین رنگ فرش برای مبل کرم
بهترین رنگ فرش برای مبل کرم میتواند رنگ های متفاوت...
بهترین فرش اتاق کودک
انتخاب بهترین فرش اتاق کودک همیشه دارای سختی های ز...
نکات کلیدی خرید فرش ماشینی
هنگام خرید فرش ماشینی باید به نکات زیادی توجه کنید...
مزایای خرید اینترنتی فرش
مزایای خرید اینترنتی انقدر زیاد است که در چند دقیق...
قبل از خرید فرش 1500 شانه باید این موارد را بدانید!
فرش 1500 شانه در دسته بندی فرش های لاکچری بازار قر...

سوالات متداول


بله، امکان خرید اقساطی در سراسر شعب و نمایندگی‌های فرش محتشم وجود دارد

در نمایندگی فرش محتشم نیشابور می‌توانید گلچینی از بهترین طرح‌های محتشم را ببینید.

بله، در تمامی شعب و نمایندگی‌ها می‌توانید فرش را در ابعاد مدنظرتان سفارش دهید.
0 / 5

نظرات

نظر شما پس از بررسی توسط مدیریت در سایت نمایش داده خواهد شد!

امتیاز دهی

لطفا امتیاز خود را نسبت به این مقاله ثبت بفرمایید.

برداشت از کیف پول

دوست عزیز! لطفا مبلغ مورد نظرتان را برای برداشت از کیف پول محتشم وارد کنید.

مبلغ واریز به ریال
مقدار مبلغ درخواستی از مقدار موجودی کیف پول بیشتر است