جستجو
بهترین فرش فروشی در کوهدشت

بهترین فرش فروشی در کوهدشت

تاریخ انتشار: 1403/02/04 نویسنده: سید یونس ساداتی

 استان لرستان و شهرهایی که در دل این استان هستند، یادآور آب و هوایی خوش و خنک در کنار مناظر طبیعی زیبا هستند. این طراوت و انرژی که بومیان از محیط می‌گیرند، در هنر اهالی این مرز و بوم جلوه‌گر شده و خالق فرش‌های دستبافتی شده اند که در منطقه کوهدشت بافته می‌شوند.

 طرح‌های مورد استفاده در کوهدشت شامل المان‌های سنتی و بومی منطقه است که آمیخته با رنگ‌ها و نقش‌ها شده و زیبایی بی نظیری خلق می‌کند. از فرش سبز درباری گرفته تا فرش های سرمه ای و لاکی.

 رفته‌رفته فرش‌های ماشینی نیز راه خود را به این شهر باز کردند تا کسانی که قدرت خرید فرش‌های دستبافت را ندارند، بتوانند با هزینه‌ای متعادل‌تر فرش ماشینی تهیه کنند.

 بهترین فرش فروشی در کوهدشت که تنوع طرح و رنگ بسیاری دارد، فرش محتشم است که می‌توانید به‌صورت حضوری از این فروشگاه بازدید کرده و از نزدیک این فرش‌ها را لمس کنید. آدرس فروشگاه واقع در لرستان، کوهدشت، میدان توحید، بلوار خلیج فارس، لاین کندرو، ضلع شمالی پل هوایی است و جهت ارتباط می‌توانید با شماره 09169600694 ارتباط بگیرید.

 آدرس پیج اینستاگرام شعبه فرش محتشم کوهدشت نیز  @mohtasham.kuhdasht است.

 گلچینی از بهترین‌ها را در محتشم ببینید!

 

 فرش کوهدشت

 کوهدشت با فرهنگ غنی که دارد، هنرها و سوغاتی دارد که مختص این خطه است و شهرت بسیاری دارد. فرش دستبافت کوهدشت، فرش ریز ماهی کرم قهوه ای، صنایع‌دستی، عسل طبیعی و گیاهان دارویی این منطقه بسیار باکیفیت و منحصربه‌فرد هستند.

 از آنجا که در کوهدشت کارخانه تولید فرش ماشینی وجود ندارد، فرش‌های ماشینی از کاشان به این شهر وارد می‌شوند و در فروشگاه‌های فرش ماشینی می‌توانید ردپای فرش کاشان را نیز ببینید.

 فرش محتشم نیز در کوهدشت نمایندگی فعالی دارد که با بازدید از این شعبه، می‌توانید دقیقاً هماهنگ با فضای خانه‌تان، بهترین فرش را تهیه کنید.

 

 فرش فروشی کوهدشت

 

 

 اگر میان بازار یا خیابان‌های کوهدشت بگردید، حتماً چند فرش فروشی را پیدا می‌کنید که در کنار فرش‌های دست‌بافتشان، فرش ماشینی نیز دارند. در ادامه چند مورد فرش فروشی کوهدشت را همراه با آدرس می‌بینید:

 · فرش محتشم کاشان: کوهدشت، میدان توحید، بلوار خلیج فارس، لاین کندرو، ضلع شمالی پل هوایی

 · گالری فرش عتیق: کوهدشت، ابتدای کوچه شهید مروجی، خیابان زینب

 · فروشگاه فرش قلندری: کوهدشت، میدان شهدا، خیابان شهید شهبازی

 · فرش پیروز: کوهدشت، خیابان باهنر، فرش فروشی کوهدشت

 · فرش یاری زاده: کوهدشت، خیابان باهنر، جهاد شمالی

 

 قیمت فرش کوهدشت

 

The price of Kuhdasht carpet

 

معمولاً برای خرید فرش، در کنار عوامل و معیارهای مختلفی که برای خانواده‌ها مهم است، نمی‌توان از فاکتور مهمی چون قیمت گذشت و آن را نادیده گرفت! قیمت فرش کوهدشت بسیار مهم است و از عوامل تعیین‌کننده در کنار کیفیت فرش می‌باشد.

بهترین قیمت فرش کودک را می توانید از نمایندگی فرش محتشم کوهدشت بخواهید!

 قیمت فرش کوهدشت نیز مانند دیگر فرش‌های ماشینی، بر اساس عوامل مختلفی برآورد و تعیین می‌شود.

 مواردی چون نوع نخ و الیاف، تعداد شانه و تراکم، ابعاد فرش و طرح آن است. برای مثال قیمت یک فرش ماشینی گل ابریشم 1500 شانه با تراکم 4500 در ابعاد 12 متر با قیمت یک قالیچه آشپزخانه 700 شانه با تراکم 3300 بسیار متفاوت است!

 

 خرید فرش کوهدشت

 

Buy Kuhdasht carpet

برای خرید فرش کوهدشت بهتر است به چند مورد دقت کنید:

 · قبل از خرید فرش کوهدشت فرش میزان بودجه‌تان را مشخص کنید

 · از خودتان بپرسید چه سبک فرشی برای خانه ما بهتر است؟ سنتی یا مدرن؟ کلاسیک یا جدید؟ قالی ورساچه یا کهنه نما؟

 · در فروشگاه‌های آنلاین جستجو کنید.

 · به‌صورت حضوری از نمایشگاه‌های فرش بازدید کنید.

 · ضمانت و گارانتی فرش را در نظر بگیرید.

 · با متخصصین در حوزه فرش مشورت نمایید.

 · اگر به‌صورت آنلاین خرید می‌کنید می‌توانید نظرات سایر کاربران را نیز ببینید.

 

 نمایندگی فرش محتشم کوهدشت

 کاشان قطب صنعت فرش ماشینی کشور است و بسیاری از خریداران ترجیح می‌دهند به‌صورت حضوری به کاشان بیایند و فرش های زمینه روشن خرید کنند. اما از آنجا که طی مسیر برای بسیاری از هم‌وطنان هنردوست ما راحت نیست، فرش محتشم بر آن شد تا یک نمایندگی فعال در شهر زیبای کوهدشت نیز داشته باشد.

 عزیزان کوهدشتی می‌توانند بدون دغدغه به نمایندگی فرش محتشم کوهدشت رفته و با فراغ‌بال و بدون دغدغه فرش دلخواهشان را بخرند.

 با مراجعه به آدرس لرستان، کوهدشت، میدان توحید، بلوار خلیج فارس، لاین کندرو، ضلع شمالی پل هوایی، می‌توانید دنیایی از رنگ و طرح را ببینید و با توجه به رنگ دکوراسیون منزلتان حتی اگر فرش صورتی رنگ باشد، بهترین فرش ماشینی را خریداری نمایید.

 

 جمع بندی

 اگر در شهر کوهدشت زندگی می‌کنید و قصد خرید فرش ماشینی دارید، محتشم این امکان را برای شما فراهم کرده که هم به‌صورت آنلاین و هم به صورت حضوری بتوانید فرش دلخواهتان را تهیه کنید حتی اگر آن فرش فرش نارنجی رنگ باشد.

 برای خرید حضوری فرش ماشینی در کوهدشت می‌توانید به لرستان، کوهدشت، میدان توحید، بلوار خلیج فارس، لاین کندرو، ضلع شمالی پل هوایی مراجعه کنید و به صورت نقد یا اقساط بهترین فرش‌های ماشینی را انتخاب نمایید.

 اگر به هر دلیل امکان مراجعه حضوری به شعبه فرش محتشم را ندارید، می‌توانید بدون دغدغه خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان را از طریق وب‌سایت رسمی فرش محتشم و به صورت آنلاین داشته باشید.

سوالات متداول


بله، هم امکان خرید نقد و هم اقساط در شعبه کوهدشت هست.

قیمت تمامی شعب و نمایندگی‌های فرش محتشم با قیمت وب‌سایت یکسان است.

برای خریدهای بالای 1 میلیون تومان، هزینه ارسال تا درب منزل رایگان است.
0 / 5

نظرات

نظر شما پس از بررسی توسط مدیریت در سایت نمایش داده خواهد شد!

امتیاز دهی

لطفا امتیاز خود را نسبت به این مقاله ثبت بفرمایید.

برداشت از کیف پول

دوست عزیز! لطفا مبلغ مورد نظرتان را برای برداشت از کیف پول محتشم وارد کنید.

مبلغ واریز به ریال
مقدار مبلغ درخواستی از مقدار موجودی کیف پول بیشتر است