جستجو
بهترین فرش فروشی در آران و بیدگل

بهترین فرش فروشی در آران و بیدگل

تاریخ انتشار: 1403/02/09 نویسنده: سید یونس ساداتی

اگر به دنبال داشتن تجربه‌ای بی‌نظیر از خرید فرش هستید و انتخاب شما سر زدن به شهرک فرش آران و بیدگل است، کاملاً درست انتخاب کرده‌اید!

کاشان از دیرباز به بافت فرش دستبافت معروف بوده است و با پیشرفت تکنولوژی و ظهور ماشین‌آلات بافت فرش، روز به روز رونق بیشتری پیدا کرد. تا جایی که در حال حاضر بیش از 800 کارخانه تولید فرش ماشینی در این منطقه وجود دارد.

شرکت فرش محتشم نیز یکی از  کارخانه های فرش آران و بیدگل در منطقه است که اصالت و کیفیت آن زبانزد است. فروشگاه فرش محتشم در آران و بیدگل واقع در شهرک صنعتی سلیمان صباحی، میدان اربابی، بلوار 1 بوده و شماره تماس آن 03154750500 است.

آدرس صفحه رسمی اینستاگرام کارخانه محتشم نیز mohtashamcarpet@ است. شما می‌توانید هم به‌صورت حضوری و هم آنلاین ( خرید اینترنتی فرش ماشینی )  از این شعبه خرید داشته باشید.

در ادامه با ما همراه باشید تا از آران و بیدگل هنرخیز و پر نقش‌ونگار بیشتر بدانیم!

 

فرش آران و بیدگل

Aran and Bidgol carpets

اگر با فرش آران و بیدگل آشنایی ندارید، خوب است بدانید که فرش آران و بیدگل همان فرش کاشان است. به دلیل فاصله جغرافیایی کم و نزدیکی منطقه کاشان و آران و بیدگل به هم به فرش کاشان فرش آران و بیدگل نیز گفته می شود.

فرش دستبافت در منطقه کاشان از دیرباز شهرت جهانی داشته است و هم بازارهای داخل را تأمین می‌کرده و هم برای صادرات جزء بهترین‌ها بوده است.

در حال حاضر نیز به دلیل تنوع بسیار بالای طرح و نقش و دنیایی از رنگ، این منطقه به مقصد بسیاری از خریدارانی تبدیل شده که به دنبال خرید بهترین فرش ماشینی یا فرش آشپزخانه جدید هستند.

 

کارخانه های فرش آران و بیدگل

در منطقه آران و بیدگل، کارخانه های مختلف تولید فرش ماشینی مشغول به فعالیت هستند. بسیاری از این کارخانه ها در کنار تولید و پخش فرش روشن در سراسر کشور، فروشگاه یا نمایشگاهی برای عرضه محصولاتشان به خریداران تک و مصرف‌کنندگان خانگی هستند. در ادامه به چند فروشگاه فرش در منطقه آران و بیدگل اشاره می‌کنیم:

  • فرش محتشم کاشان: شهرک صنعتی سلیمان صباحی، میدان اربابی، بلوار 1
  • فرش جردن: بلوار دکتر اسلامی بیدگلی
  • نمایشگاه فرش نگین مشهد هلال: خیابان صالحی
  • نمایشگاه فرش سیزان: بلوار کارگر، بین همت و فرعی ششم
  • فروشگاه فرش دهکده سبز کویر: بلوار توسعه، فرش لاکی ماشینی
  • زرین فرش کاشان: شهرک صنعتی هلال، میدان گل‌ها

 

قیمت فرش آران و بیدگل

The price of Aran and Bidgol carpets

حتماً تعجب می‌کنید، اما: هم ارزان‌ترین فرش‌ها و هم گران‌ترینشان را می‌توانید در آران و بیدگل پیدا کنید!

تنوع فرش ماشینی در آران و بیدگل زیاد است، از فرش سورمه ای گرفته تا انواع فرش با رنگ جدید. به همین دلیل قیمت‌های مختلفی را می‌توانید در این منطقه ببینید.

عوامل مؤثر بر تعیین قیمت فرش آران و بیدگل کاشان را می‌توان موارد زیر دانست:

شانه و تراکم فرش، دستگاه بافت فرش، جنس نخ و مواد اولیه فرش، برند فرش.

عاملی که بر تعیین قیمت فرش ماشینی آران و بیدگل تأثیر دارد و کمتر به آن توجه می‌شود، حضور واسطه‌ها و دلالان است. اگر شما فرش سبز مدرن را مستقیم از درب کارخانه تهیه کنید، طبیعتاً قیمت کمتری بابت آن پرداخت خواهید کرد تا اینکه در شهری دورتر از کاشان و بعد از حضور چند واسطه.

 

خرید فرش در آران و بیدگل

Buying Aran and Bidgol carpets

خرید فرش در آران و بیدگل بسیار می‌تواند انتخابی بسیار خوب و مقرون به صرفه باشد. البته این به شرطی است که کاملاً آگاهانه و با بررسی به این شهر بیایید و مقایسه‌ای دقیق انجام دهید.

بازدید از فروشگاه‌های بزرگ فرش ماشینی در آران و بیدگل فرصتی است که بتوانید انواع فرش ماشینی حتی فرش ماشینی نارنجی را با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف و از نزدیک ببینید.

از آنجا که فروشگاه‌های فرش بسیاری در این منطقه وجود دارد، قیمت‌ها به‌صورت رقابتی به شما اعلام می‌شوند و امکان بررسی و مقایسه دقیق وجود دارد.

اگر مشخصات خاصی از فرش مثل شانه، تراکم و جنس نخ را در نظر دارید، ممکن است در یک نقطه از آران و بیدگل آن را با کمترین قیمت پیدا کنید و در جایی دیگر با بالاترین قیمت!

پس خوب است نهایت دقت را به کار ببندید و هوشمندانه فرش اتاق کودک را انتخاب کنید.

 

فرش محتشم در آران و بیدگل

اگر برای خرید فرش به آران و بیدگل بیایید با برندهای مختلفی روبرو می‌شوید که هر کدام نمایشگاهی برای عرضه محصولاتشان دارند. از فرش گرفته تا تابلوفرش و محصولات جانبی حوزه نساجی و فرش و حتی فرش آشپزخانه طوسی.

اما برای انتخاب بهترین فرش ماشینی در کاشان، بهتر است از برندی اصیل و معتبر فرشتان را انتخاب  کرده وبه فرش فروشی در آران و بیدگل  مراجعه کنید تا هم از کیفیت آن مطمئن باشید و هم از خدمات پس از فروش محصول استفاده کنید.

آدرس فرش محتشم واقع در  کاشان، شهرک صنعتی سلیمان صباحی، میدان اربابی، بلوار 1 است و می‌توانید به‌صورت حضوری به این شعبه مراجعه کنید.

در صورتی که طی مسافت برای شما سخت است و امکان مراجعه حضوری ندارید، می‌توانید به‌صورت آنلاین از محتشم خرید کنید.

 

جمع بندی

منطقه آران و بیدگل، تاریخچه‌ای غنی در تولید فرش دستبافت و ماشینی دارد. این منطقه قطب صنعت فرش ماشینی در ایران است و مقصدی ایده‌آل برای خریدارانی است که به دنبال کیفیت بالا و تنوع در طرح و رنگ هستند. فروشگاه فرش محتشم در آران و بیدگل، نمونه‌ای بارز از کیفیت و اصالت در این صنعت است. این فروشگاه، هم به صورت حضوری و هم آنلاین، محصولات خود را عرضه می‌کند، و فرصت‌های مناسبی برای خرید مستقیم فراهم می‌آورد.

خریداران می‌توانند با دیدن فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌های متنوع فرش در این منطقه، بهترین انتخاب‌ها را با قیمت‌های رقابتی تجربه کنند. با توجه به اهمیت انتخاب محصول با کیفیت، فرش محتشم کاشان طرح مدرن ارائه‌دهنده استانداردهای بالا در صنعت فرش ماشینی است و گزینه‌ای مطمئن برای هر خریداری به شمار می‌رود.

مقالات مرتبط

5 رنگ فرش که هیچوقت از مد نمی افتد!
فرش به عنوان یک عنصر جدانشدنی از دکوراسیون های ایر...
ابعاد فرش های مختلف چقدر است؟
در این مطلب سعی کردیم به شکل کامل در مورد ابعاد فر...
فرش اشپزخانه چی بخرم؟ بهترین فرش مناسب آشپزخانه
آشپزخانه محیطی با اهمیت بالا برای بانوان است به هم...
انواع گلیم فرش آشپزخانه
اگر تصمیم خرید فرش آشپزخانه دارید و نمیدانید کدام ...
بهترین برند فرش ماشینی
بهترین برند فرش ماشینی در ایران باید بتواند فرش با...
بهترین رنگ فرش برای مبل کرم
بهترین رنگ فرش برای مبل کرم میتواند رنگ های متفاوت...
بهترین فرش اتاق کودک
انتخاب بهترین فرش اتاق کودک همیشه دارای سختی های ز...
نکات کلیدی که در خرید فرش ماشینی باید به آن توجه کرد!
هنگام خرید فرش ماشینی باید به نکات زیادی توجه کنید...
مزایای خرید اینترنتی فرش
مزایای خرید اینترنتی انقدر زیاد است که در چند دقیق...
قبل از خرید فرش 1500 شانه باید این موارد را بدانید!
فرش 1500 شانه در دسته بندی فرش های لاکچری بازار قر...

سوالات متداول


بله شما می‌توانید از تمامی شعب و نمایندگی‌های فرش محتشم خرید اقساطی داشته باشید.

بهترین و با کیفیت ترین فرش ماشین را می‌توانید از برند محتشم واقع در شهرک صنعتی سلیمان صباحی، میدان اربابی، بلوار 1 تهیه کنید.

بله، از طریق وب‌سایت رسمی فرش محتشم کاشان می توانید به صورت اینترنتی خرید فرش داشته باشید.
0 / 5

نظرات

نظر شما پس از بررسی توسط مدیریت در سایت نمایش داده خواهد شد!

امتیاز دهی

لطفا امتیاز خود را نسبت به این مقاله ثبت بفرمایید.

برداشت از کیف پول

دوست عزیز! لطفا مبلغ مورد نظرتان را برای برداشت از کیف پول محتشم وارد کنید.

مبلغ واریز به ریال
مقدار مبلغ درخواستی از مقدار موجودی کیف پول بیشتر است