جستجو
معرفی فرش سه بعدی به همراه مزایا و معایب این فرش

معرفی فرش سه بعدی به همراه مزایا و معایب این فرش

تاریخ انتشار: 1402/11/12 نویسنده: سید یونس ساداتی

فرش‌های سه بعدی با ظاهر خاص و زیبایشان و جذابیت منحصربه‌فردی که دارند، دنیای دکوراسیون داخلی را متحول کرده‌اند. فرش‌های بی‌نظیری که از لوحی سفید به یک اثر هنری تبدیل شده‌اند، تجربه‌ای لذت‌بخش و خوشایند را به شما داده و فضا را هیجان‌انگیز می‌کند. جذابیت بصری، تنوع طراحی و تنوع رنگ‌بندی در کنار هم فرش‌های سه بعدی را به عنصری هنری در فضای خانه تبدیل می‌کنند.

 

 

 

اگر به تصاویر سه بعدی و نقشه فرش‌ها دقت کنید، ملاحظه می‌کنید که این فرش‌ها دارای عمق هستند و در لحظه اول احساس می‌کنید که با یک پنجره روبرو شده‌اید. طراحان فرش با استفاده صحیح از خطوط و رنگ‌ها و کشیدن سایه روشن‌ها، نقشه‌های بهترین فرش سه بعدی را خلق می‌کنند. خطای دید انسان‌ها در کنار کم کردن ارتفاع نخ‌ها باعث می‌شود تا شما طرح را به صورت سه بعدی ببینید.

 

فرش سه بعدی 12 متری

بهترین فرش سه بعدی امکان تولید در ابعاد مختلف را دارد. شما می‌توانید فرش سه بعدی را در تمامی ابعاد استاندارد و روال، مثل 1*1.5 متر، 1.5*2.25 متر، 2*3 متر، 2.5*3.5 متر و فرش سه بعدی 12 متری.

اگر ابعاد اتاق خواب شما زیاد است، بهترین فرش برای اتاق خواب، فرش‌های سه بعدی هستند که امکان تولیدشان در سایز 12 متری نیز هست.

بسته به اینکه نوع چینش اتاق شما به چه صورت باشد، می‌توانید ابعاد دلخواهتان را انتخاب کنید. اگر دوست دارید دور تا دور اتاق خالی بماند، می‌توانید برای یک اتاق 12 متری، فرش 9 متری یا 6 متری انتخاب کنید. پایه‌های مبل در اتاق نیز هم می‌توانند خارج فرش باشند و هم روی فرش قرار بگیرند.

 

فرش سه بعدی پذیرایی

 

3D- reception- carpet

 

فرش سه بعدی برای اتاق پذیرایی، انتخابی است همراه با خوش‌سلیقگی! اگر خاص‌پسند هستید و می‌خواهید دکوراسیونی منحصربه‌فرد و چشم‌نواز داشته باشید، استفاده از بهترین فرش سه بعدی با طرح‌های خلاقانه و جدید، برای داشتن چیدمانی متفاوت به شما کمک خواهد کرد.

 

فرش سه بعدی پذیرایی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در بازار موجود است که برای خرید فرش مدرن سه بعدی می‌توانید وب‌سایت فرش محتشم را ببینید.

در کنار انواع فرش‌های سه بعدی، محتشم در مجموعه کلکسیون‌های خود، انواع فرش با شانه‌ها و تراکم‌های مختلف، با تنوعی از طرح و رنگ را موجود دارد که با خرید آنلاین فرش می‌توانید در کمترین زمان ممکن فرش را درب منزلتان دریافت کنید.

 

فرش ماشینی سه بعدی

 

3D -machine- carpet

 

بهترین فرش سه بعدی در ایران با کمک پیشرفته‌ترین ماشین‌آلات بافندگی، تولید می‌شود. داشتن این فرش‌ها در خانه، مزایای بسیاری دارد. از جمله مزایای فرش ماشینی سه بعدی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهترین فرش سه بعدی ماشینی نسبت به فرش‌های دستبافت بسیار ارزان‌تر هستند و قیمت مناسب و متعادلی دارند.
  • فرش‌های سه بعدی به دلیل فانتزی بودن و سبک بودنشان، قابلیت حمل و جابه‌جایی‌شان آسان است.
  • تنوع طرح و رنگ فرش سه بعدی بسیار زیاد است.
  • برای تولید فرش سه بعدی از نخ پلی‌استر استفاده می‌شود تا فرش پرزدهی و حساسیت نداشته باشد. استفاده از این الیاف باعث نرمی و لطافت بیشتر فرش می‌شود.
  • فرش‌های سه بعدی دارای ثبات رنگی بالایی هستند و مقاومتشان در برابر حرارت و گرما نیز بسیار زیاد است.

 

قیمت فرش سه بعدی

قیمت فرش سه بعدی و به طور کلی قیمت فرش ماشینی تابع عوامل بسیاری است و نمی‌توان تنها یک عامل را در آن مؤثر دانست. در ادامه به برخی از این موارد اشاره می‌کنیم:

 

  •     شانه و تراکم فرش سه بعدی: هر چقدر شانه و تراکم فرش بالاتر باشد، قیمت آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد.
  •     الیاف و مواد اولیه: قیمت نخ و مواد اولیه برای بافت فرش متفاوت است. برای مثال اگر نخ اکریلیک را انتخاب کنید قیمت بیشتری دارد و اگر الیافی چون پلی‌استر، ویرجین و یا بی سی اف بخواهید، قیمت آن کمتر است.
  •     ابعاد فرش سه بعدی: فرش‌هایی که سایز بزرگ‌تری دارند، قیمت بیشتری هم دارند.
  •     برند و طراح فرش: فرش‌هایی که توسط طراحان مشهور و معروف طراحی می‌شوند و توسط برندی خوشنام و اصیل تولید می‌شوند، طبیعتاً قیمت بالاتری دارند.
  •     ماشین بافندگی: دستگاهی که فرش سه بعدی با آن بافته می‌شود و تکنیک بافت یکی از عوامل مؤثر بر تعیین قیمت فرش ماشینی است.

 

شما می‌توانید فرش سه بعدی را با انواع رنگ‌ها در وب‌سایت رسمی محتشم ببینید. قیمت فرش طوسی نیز در زیر هر محصول قید شده  است. با انتخاب ابعاد دلخواهتان، قیمت نیز برای شما نمایش داده می‌شود و امکان مقایسه قیمت‌ها را نیز خواهید داشت.

 

فرش سه بعدی مدرن

 

modern- 3D-carpet

 

فرش‌های سه بعدی مدرن، ترکیبی از هنر سنتی و اصیل ایرانی با تکنولوژی نوین هستند. این سبک از فرش‌ها با استفاده از تکنیک‌های خاص در روش بافت و همچنین نقش‌های برجسته، اثری متفاوت و چشم‌نواز خلق می‌کنند.

طراحی‌های مدرن در فرش‌های سه بعدی، الگوهای مختلفی دارند، این الگوها می‌تواند شکل‌ها و خطوط هندسی باشد و یا جلوه‌های زیبا در محیط اطراف و یا طبیعت. به هر حال جذابیت فرش‌های سه بعدی به حدی است که هر فضایی را خیره کننده و تحسین‌برانگیز خواهد کرد. فرش سه بعدی جزء دسته فرش جدید است که با طراحی منحصر به فردش، چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند.

 

عکس فرش های سه بعدی

مجموعه فرش محتشم با داشتن تیمی از طراحان خوش‌ذوق و متخصص و در کنار تکنولوژی جدید و به‌روز خود، توانسته مجموعه‌ای از فرش‌های ماشینی را با سبک مدرن و فانتزی تولید کند. این طرح‌ها بسیار مدرن و جدید هستند و تنوع رنگی آنها این امکان را به شما می‌دهد تا با هر نوع رنگ دکوراسیونی که دارید، بتوانید آن را ست کنید. در ادامه می‌توانید عکس فرش‌های سه بعدی را ببینید و اگر چشمتان را گرفت، به راحتی برای خرید فرش به صورت آنلاین اقدام کنید.

 

انواع فرش های سه بعدی

بهترین فرش سه بعدی در بازار دارای انواع مختلف است. با پیشرفت تکنولوژی و نرم‌افزارهای طراحی پیشرفته، این امکان وجود دارد تا هر گونه طرح مدرن را بتوان به صورت سه بعدی طراحی کرد. البته این کار نیاز به تخصص کافی طراح دارد تا بتواند با دقت و ظرافت طرح دلخواه شما را به صورت سه بعدی دربیاورد. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد انواع فرش‌های سه بعدی بیشتر بدانید.

  • فرش سه بعدی با طرح هندسی: در نقشه این نوع فرش‌ها از طرح‌های هندسی و انتزاعی استفاده شده است که با استفاده از تغییرات در نوع بافت، احساس عمق در طرح فرش را به شما نشان می دهد.
  • فرش سه بعدی با الهام از طبیعت: در نقشه این فرش‌ها از گل‌ها، درختان، مناظر طبیعی و گیاهان استفاده شده است.
  • فرش سه بعدی مدرن: نوع طراحی در فرش سه بعدی مدرن بسیار خلاقانه و جدید است و با استفاده از این طرح ها، می‌توانید در فضای منزلتان تفاوت ایجاد کنید.
  • فرش سه بعدی آبرنگی: طرح‌های آبرنگی دنیایی از رنگ و نشاط هستند و بسیار برای اتاق نوجوان یا فرش کودک مناسب‌اند.

مقالات مرتبط

5 رنگ فرش که هیچوقت از مد نمی افتد!
فرش به عنوان یک عنصر جدانشدنی از دکوراسیون های ایر...
ابعاد فرش های مختلف چقدر است؟
در این مطلب سعی کردیم به شکل کامل در مورد ابعاد فر...
فرش اشپزخانه چی بخرم؟ بهترین فرش مناسب آشپزخانه
آشپزخانه محیطی با اهمیت بالا برای بانوان است به هم...
انواع گلیم فرش آشپزخانه
اگر تصمیم خرید فرش آشپزخانه دارید و نمیدانید کدام ...
بهترین برند فرش ماشینی
بهترین برند فرش ماشینی در ایران باید بتواند فرش با...
بهترین رنگ فرش برای مبل کرم
بهترین رنگ فرش برای مبل کرم میتواند رنگ های متفاوت...
بهترین فرش اتاق کودک
انتخاب بهترین فرش اتاق کودک همیشه دارای سختی های ز...
نکات کلیدی خرید فرش ماشینی
هنگام خرید فرش ماشینی باید به نکات زیادی توجه کنید...
مزایای خرید اینترنتی فرش
مزایای خرید اینترنتی انقدر زیاد است که در چند دقیق...
قبل از خرید فرش 1500 شانه باید این موارد را بدانید!
فرش 1500 شانه در دسته بندی فرش های لاکچری بازار قر...

سوالات متداول


بله، شما می‌توانید در کلکسیون فرش‌های آشپزخانه تعدادی از طرح‌های آشپزخانه سه بعدی را ببینید.

خیر، فرش‌های فانتزی و مدرن با الیاف پلی‌استر فرآوری شده یا پلی اوژن تولید می‌شوند. این الیاف قابلیت رنگ‌پذیری بالایی دارند و به همین دلیل تنوع رنگی این سبک فرش ها بسیار بالاست.

بله. شما می‌توانید با واحد پشتیبانی فروش آنلاین فرش محتشم ارتباط بگیرید و به صورت اقساطی از ما خرید کنید.
0 / 5

نظرات

نظر شما پس از بررسی توسط مدیریت در سایت نمایش داده خواهد شد!

امتیاز دهی

لطفا امتیاز خود را نسبت به این مقاله ثبت بفرمایید.

برداشت از کیف پول

دوست عزیز! لطفا مبلغ مورد نظرتان را برای برداشت از کیف پول محتشم وارد کنید.

مبلغ واریز به ریال
مقدار مبلغ درخواستی از مقدار موجودی کیف پول بیشتر است