جستجو
فرش مدرن از کجا بخرم؟

فرش مدرن از کجا بخرم؟

تاریخ انتشار: 1403/02/02 نویسنده: سید یونس ساداتی

فرش مدرن از کجا بخرم؟ بهترین فرش مدرن رو از کجا پیدا کنم؟ فرش مدرن بخرم یا فرش کلاسیک؟ قیمت فرش مدرن چقدر؟ از کجا میتونم فرش قسطی بخرم؟

اگر تصمیم به خرید فرش ماشینی دارید، احتمالاً این سؤالات در ذهن شما به وجود آمده است. این موضوع کاملاً طبیعی است شما باید همواره برای خرید بهترین فرش اطلاعات مناسبی داشته باشید تا خدایی نکرده مشکلی برای شما پیش نیاید. در این مقاله سعی کردیم به‌صورت کامل درباره خرید فرش ماشینی مدرن توضیح دهیم تا ابهامات شما درباره این موضوع برطرف شود. پس ما توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

 

فرش مدرن از کجا بخرم؟ معرفی بهترین فرش مدرن بازار

استفاده از فرش در دکوراسیون خانه حس صمیمت و  گرمی را میان اعضای خانواده منتقل می‌کند و زیبایی محیط تأثیر بسزایی بر روی روان شما می‌گذارد. حس راه‌رفتن با پای برهنه روی فرش نرم و گرم یکی از لذت‌های زندگی است که همه ما دوست داریم هر روز آن را امتحان کنیم. فرش‌ها بهترین گزینه برای کف‌پوش خانه هستند و در اغلب خانه‌های ایرانی شما فرش را مشاهده می‌کنید. در فرهنگ ایرانی فرش از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار است به همین دلیل زیبایی آن نیز از ملاک‌های بهترین فرش است.

 

The best modern carpet

فرش مدرن در سال‌های اخیر محبوبیت بسیار زیادی را تجربه کرده است و توانسته سهم زیادی از بازار را به خودش اختصاص بدهد. فرش ماشینی مدرن به دلیل متفاوت بودن با سبک‌های معمول و تنوع بالایی که دارد امکان استفاده در نقاط مختلف خانه را به شما می‌دهد. این واقعیت که مدرنیته روزبه‌روز بیشتر وارد زندگی ما می‌شود حقیقتی است که نمی‌شود آن را انکار کرد. این موضوع خودش را در دکوراسیون خانه‌ها نیز نشان می‌دهد. به همین دلیل است که دنیای فرش هم از این مدرن بودن عقب نمانده و توانسته فرش‌های جدیدی را وارد بازار کند که همخوانی بسیاری با دکوراسیون‌های مدرن دارد.

در بافت فرش ماشینی مدرن ما شاهد رنگ‌بندی بسیار شاد و سرزنده هستیم که این نکته تأثیر زیادی بر روی روحیه شما می‌گذارد. البته که فرش مدرن طوسی پرطرفدارترین فرش بازار در دسته‌بندی مدرن است. شما می‌توانید فرش مدرن را از فروشگاه‌های مختلف خریداری کنید؛ اما بهترین فرش مدرن که داخل بازار وجود دارد، فرش مدرن کلاریس است که فقط توسط شرکت فرش محتشم تولید می‌شود. استفاده از رنگ‌بندی نامحدود بزرگ‌ترین ویژگی محصولات این مجموعه است.

 

فرش ماشینی آشپزخانه طرح 100495 تمام رنگ 700 شانه

5,994,000 تومانمشاهده محصول

 

انواع رنگ های فرش مدرن

برای فرش های مدرن، استفاده از رنگ های جذاب و خیره کننده که توجه بیننده را جلب کند بسیار مهم است. اگر سوالتان این است که فرش مدرن از کجا بخرم ، محتشم پیشنهاد های خاص و متفاوتی برای شما دارد. رنگ فرش های مدرن می تواند طیفی از رنگ های روشن تا تیره باشد. انتخاب رنگ ها بستگی به سلیقه شما نیز دارد. به طور کلی می توانید از رنگ های زیر استفاده کنید:

  • رنگ های طبیعی و خنثی: رنگ هایی مثل خاکستری، بژ و کرم که با انواع دکوراسیون ست می شوند و آرامشبخش هستند. فرش نئو کلاسیک بیشتر در این دسته قرار می گیرد.
  • رنگ های گرم: رنگ هایی مثل قرمز، زرد و نارنجی که بسیار خیره کننده بوده و جلب توجه می کنند.
  • رنگ های سرد: رنگ هایی چون آبی، سبز و بنفش که همراه با آرامش هستند و برای فضاهایی که در آن به استراحت می پردازیم مناسبند.
  • رنگ های روشن و پر زرق و برق: رنگ هایی چون لیمویی، صورتی و فیروزه ای که انرژی بخش بوده و پویایی و نشاط را به ما انتقال می دهند.

 

طرح های فرش مدرن

 

Modern carpet design

فرش مدرن از کجا بخرم؟ طرح هایی که ویژه فرش های مدرن انجام می شوند، می توانند بسیار خلاقانه و متنوع باشند. هم طرح های شلوغ و هم طرح های خلوت و مینیمال مانند فرش پرز بلند امکان ست شدن با فضاهای مدرن را دارند. نوع طرح فرش لاکچری جدیدکاملا سلیقه ای است و بستگی به نوع چیدمان و رنگ بندی فضای خانه شما دارد.

در اینجا به منظور راهنمای خرید فرش مدرن به بعضی از طرح های پرکاربرد مدرن اشاره می کنیم:

  • طرح های هندسی مدرن: شامل طرح های هندسی مثل مربع، دایره، مستطیل که به طور منظم یا تصادفی کنار هم چیده شده اند. طرح های هندسی روی فرش به خلق فضایی مدرن کمک می کنند. این طرح ها برای فرش کلاسیک مدرن نیز استفاده می شوند.
  • طرح های انتزاعی مدرن: طرح های انتزاعی خطوطی آزاد و شکل هایی نامنظم هستند. این نوع طرح ها به فضا، حسی هنری و خلاقانه می دهند. مانند فرش ورساچه.
  • طرح های نقش برجسته: اشکالی که عمق و بافت در نقشه ایجاد می کنند و بسیار خاص هستند
  • طرح های مینیمال: طرح هایی خنثی و ساده که حسی از آرامش را به محیط می دهند.
  • طرح های جسورانه: تصاویری خاص و رنگ های خیره کننده که حسی از نشاط و شادابی را القا می کنند.

 

فرش ماشینی آشپزخانه طرح 100492 تمام رنگ 700 شانه

5,994,000 تومانمشاهده محصول

 

ابعاد فرش مدرن

فرش های ماشینی با هر سبک و نقشه ای که داشته باشند، قابلیت تولید در تمامی ابعاد استاندارد را دارند. اینکه شما بخواهید نوع چینش فرش در محیط خانه تان به چه صورت باشد کاملا سلیقه ای است. ممکن است برای فضای 12 متری، بخواهید فرش ابریشم ماشینی 12 متری پهن کنید یا 9 متری. فرش محتشم با اضافه کردن قابلیت واقعیت افزوده در وبسایت خود، این امکان را به شما می دهد که فرش را با ابعاد مدنظرتان در خانه و به صورت مجازی چیدمان کنید و بعد از بررسی، تصمیم بگیرید که چه ابعادی بیشتر برای فضای خانه تان مناسب است.

حتما بخوانید:

ابعاد فرش های مختلف چقدر است؟

ابعاد فرش مدرن و کلاسیک با سایزهای 12 متری، 9 متری، 6 متری، 4 متری و 1.5 متری در بازار موجود است. دقیقا مانند ابعاد فرش ماشینی طرح ماهی.

 

فرش ماشینی آشپزخانه طرح 2544038090 تمام رنگ 700 شانه

5,994,000 تومانمشاهده محصول

 

تراکم فرش های مدرن

فرش های ماشینی تراکم های مختلفی دارند و قیمت گذاری فرش ها نیز بر اساس شانه و تراکم آنها انجام می گیرد. هر چقدر میزان شانه و تراکم فرش بیشتر باشد، طبیعتا نخ بیشتری برای تولید آن استفاده شده و به تبع قیمت بالاتری نیز دارد.

فرش های ماشینی را می توانید با تراکم های 1500 ، 2000، 2100، 2550 ، 3600 و 4500 در بازار پیدا کنید. هر چقدر تراکم بالاتر باشد، شباهت فرش ماشینی به دستبافت بیشتر می شود چرا که ظرافت و زیبایی آن نیز بیشتر است.

برای مثال گاهی ممکن است با دیدن قالیچه سنتی تراکم بالا و دیدن ظرافت و لطافت آن، فرش دستبافت برای شما تداعی شود و نتوانید تفاوت ها را احساس کنید.

 

فرش ماشینی مدرن طرح 300108 تمام رنگ 700 شانه

5,994,000 تومانمشاهده محصول

 

ویژگی های فرش مدرن

     

    Features of modern carpet

    • تنوع طرح: هندسی، انتزاعی، مینیمال.
    • تنوع رنگ: از رنگ های روشن و جذاب تا رنگ های تیره.
    • تنوع نمونه: فرش آشپزخانه، کودک، اتاق خواب، هال، پذیرایی. بهترین قیمت فرش کودک نیز در سایت محتشم قابل دیدن است.
    • کیفیت مواد اولیه: فرش مدرن طوسی قابلیت تولید با انواع نخ را دارد، هم نخ اکرولیک و هم پلی استر. بنابراین شما می توانید انواع فرش طوسی رنگ مدرن را به صورت آنلاین و یا حضوری ببینید.
    • قیمت متعادل: در میان انواع فرش های مدرن، هم می توانید فرش ارزان پیدا کنید و هم فرش با قیمت بالا. امکان خرید فرش مدرن هم به صورت حضوری و هم آنلاین برای شما فراهم است.

    اگر برایتان این سوال پیش آمده که فرش اشپزخانه چی بخرم می توانید از کلکسیون آشپزخانه محتشم دیدن کنید و از میان تنوعی از طرح های مختلف، بهترین انتخاب را داشته باشید. لیست قیمت فرش آشپزخانه نیز در صورت نیاز به شما تقدیم می شود.

     

     

    فرش ماشینی آشپزخانه طرح 100464 تمام رنگ 700 شانه

    5,994,000 تومانمشاهده محصول

     

    مزایای استفاده از فرش مدرن

     

    Advantages of using modern carpets

    فرش های مدرن مزایای بسیاری دارند، از جذابیت بصری گرفته تا چندکاربردی بودنشان. در ادامه به چند مورد از این مزایا اشاره می کنیم:

    • القای حس راحتی
    • افزایش زیبایی در محیط
    • کاهش آلودگی صوتی و صداهای اضافی
    • ایمنی بالا
    • تنوع در طرح (از فرش طرح فرانسه گرفته تا فرش سه بعدی)
    • پنهان کردن عیوب کف

     

    فرش مدرن بخرم یا کلاسیک؟

    انتخاب طرح فرش یک امر سلیقه‌ای است که هر فردی باتوجه‌به نظر خود می‌تواند فرشی که دوست دارد را انتخاب کند. اما مهم‌ترین نکته‌ای که وجود دارد این است که شما نمی‌توانید از یک فرش سنتی در محیطی مدرن استفاده کنید؛ زیرا این دو باهم تناسب ندارند و زیبایی فضای خانه شما را از بین می‌برند. فرشی که انتخاب می‌کنید باید به‌صورت کامل با محیط اطراف هماهنگ باشد به شکلی که احساس کنید این فرش جزئی از خانه شما است.

     

    قیمت فرش مدرن جدید

     

    The price of a new modern carpet

    فرش مدرن از جمله محصولاتی است که نسبت به فرش اکریلیک قیمت ارزان‌تری دارد. البته که باتوجه‌به نوسان قیمت دلار، قیمت فرش هم بالا و پایین می‌شود. دلیل این موضوع استفاده از نخ‌های وارداتی است. فرش محتشم برای بافت فرش ماشینی مدرن از نخ پلی اوژن استفاده می‌کند که از لطافت بی‌نظیری برخوردار است همچنین این نکته باعث شده فرش مدرن کلاریس ضد حساسیت و پرزدهی باشد.

     

    خرید اینترنتی فرش مدرن

    برای خرید بهترین فرش مدرن بازار کافیه فقط وارد سایت فرش محتشم شوید و از بین 1300 طرح مختلف، فرش باب میل خود را انتخاب کنید. با خرید از فرش محتشم هزینه ارسال محصول تا درب منزل برای شما رایگان خواهد بود. همچنین فرش مدرن کلاریس دارای گارانتی 3ساله است که شما پس از خرید می‌توانید گارانتی آن را در سایت فرش محتشم ثبت کنید.

    برای خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان کافیست با چند کلیک همراه محتشم شوید!

     

    فرش ماشینی مدرن طرح 300111 تمام رنگ 700 شانه

    5,994,000 تومانمشاهده محصول

     

    جمع‌بندی

    همین‌طور که در این مطلب برای شما توضیح دادیم فرش مدرن از جذابیت بی‌نظیری برخوردار است و به دلیل استفاده از رنگ‌های مختلف هیچ‌وقت برای شما تکراری نخواهد شد. فرش مدرن طوسی پرطرفدارترین محصول بازار در دسته‌بندی مدرن است که شما می‌توانید در سایت فرش محتشم آن را مشاهده کنید. البته که فرش مدرن طوسی طلایی هم برای دکوراسیون‌های سلطنتی گزینهٔ بسیار مناسبی است. شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت مجموعه از طرح‌های مختلف فرش مدرن و فانتزی دیدن کنید. در ضمن در نظر داشته باشید که شما می توانید به صورت قسطی هم از فرش محتشم خرید کنید، برای اطلاعات بیشتر با پشتیبانی شرکت در ارتباط باشید.

    0 / 5

    نظرات

    نظر شما پس از بررسی توسط مدیریت در سایت نمایش داده خواهد شد!

    امتیاز دهی

    لطفا امتیاز خود را نسبت به این مقاله ثبت بفرمایید.

    برداشت از کیف پول

    دوست عزیز! لطفا مبلغ مورد نظرتان را برای برداشت از کیف پول محتشم وارد کنید.

    مبلغ واریز به ریال
    مقدار مبلغ درخواستی از مقدار موجودی کیف پول بیشتر است