جستجو
بهترین فروشگاه خرید فرش در بجنورد

بهترین فروشگاه خرید فرش در بجنورد

تاریخ انتشار: 1402/12/08 نویسنده: سید یونس ساداتی

در دل استان خراسان، بجنورد به عنوان مهد فرهنگ و تمدن، پنجره ای به دنیای فرش های هزار نقش باز می کند. تصور کنید قدم در فضایی می گذارید که نمایشگاهی از هنر و زیبایی است. در هر گره و تار و پود، داستانی است و روایتی. یک زیبایی باشکوه که یادآور اصالت و قدمت هنر ایرانی است.

بجنورد، فروشگاه های بسیاری برای خرید فرش بجنورد دارد، اما بهترین فروشگاه خرید فرش در بجنورد، نمایندگی فرش محتشم است که چون خزانه ای، گنج هایی از کاشان را در دل خود جای داده است. جایی که با هر قدم راه رفتن در آن، رنگی نو می بینید و داستانی جدید.

این فروشگاه بزرگ  به عنوان نمایندگی فرش محتشم در بجنورد ، در این آدرس واقع شده است:

طالقانی غربی-بعدازچهارراه زایشگاه-مابین طالقانی 39و41

همچنین با شماره های زیر می توانید با هایپر بزرگ فرش محتشم در بجنورد ارتباط داشته باشید:

09150878010 – 05832220402

پیج رسمی اینستاگرام نمایندگی بجنورد نیز با آدرس mohtasham.bojnord در دسترس شماست.

انواع فرش کلاسیک، فرش مدرن، سنتی، وینتیج، فرش تکه دوزی در طرح های متنوع را در محتشم می توانید ببینید. کلکسیون های متنوعی که با نقشه های هزار رنگ، توسط طراحان خوش ذوق محتشم طراحی شده اند و در ابعاد مختلف قابل سفارش هستند.

در ادامه سفری داریم به شهر زیبای بجنورد تا بهترین فروشگاه خرید فرش در بجنورد را برای خرید فرش بجنورد بهتر بشناسیم.

 

نمایندگی فرش در بجنورد

  • فرش محتشم کاشان (طالقانی غربی - مابین طالقانی 39 و 41) - نمایندگی فرش در بجنورد
  • فروشگاه فرش پاسارگاد (بجنورد، بهشتی، خیابان 17 شهریور)
  • فرش فرهی (بجنورد، شریعتی، خیابان بهشتی) - فرش فروشی بجنورد
  • فرش آسیا (بجنورد، بهشتی، خیابان بهشتی) - نمایندگی فرش در بجنورد
  • فرش جواهر (بجنورد، چمران) - فرش فروشی بجنورد

با مراجعه به هر کدام از این فروشگاه‌ها می‌توانید فرش‌های ماشینی را از نزدیک دیده و برای خرید فرش بجنورد انتخاب کنید. اما تنوع طرح‌های نمایندگی فرش بجنورد با برند محتشم و رنگ‌بندی‌های مختلف آن بسیار خاص و زیباست. طرح‌هایی چون فرش خشتی یا افشان برای مشاهده در نمایشگاه پیش روی شما هستند. همچنین شما می‌توانید قبل از مراجعه به نمایندگی فرش محتشم در بجنورد، کلکسیون‌های مختلف را در وب‌سایت رسمی این مجموعه ببینید و طرح دلخواهتان را آنلاین دیده و سپس حضوری ثبت کنید. نقشه‌هایی از گذشته‌های دور که یادآور اصالت و شکوه فرش ایرانی هستند تا فرش‌های مدرن و به روز که جدید بوده و برای خانه‌های مدرن و شیک امروزی بسیار مناسب‌اند.

در صورتی که نمایندگی، طرح انتخابی شما را نداشته باشد، می‌توانید به صورت آنلاین نیز ثبت سفارش کنید.

 

خرید فرش بجنورد

 

Buy Bojnoord carpet

 

در منطقه خراسان شمالی، از گذشته فرش‌های ایرانی با کیفیت و زیبا تولید می‌شده است. بجنورد نیز از این هنر دور نمانده و هم در حوزه فرش دستبافت و هم ماشینی حرف بسیاری برای گفتن دارد.

اما به طور خاص کارخانه‌ای در بجنورد به تولید فرش ماشینی نمی‌پردازد. برای خرید فرش بجنورد فرش‌های ماشینی فروشگاه‌های بجنورد، از کارخانه فرش کاشان و یا دیگر شهرها تأمین می‌شوند؛ بنابراین شما می‌توانید با تحقیق و بررسی، فرش کاشان را از بجنورد تهیه کنید. کافی است با انواع نقشه فرش، تشخیص شانه و تراکم، شناخت نخ و الیاف و برندها آشنا باشید.

 

فرش فروشی بجنورد

 

Bojnoord carpet shop

 

پیش‌ترها فرش‌های دستبافت جایگاه خاصی در خانه هر ایرانی داشتند؛ اما با پیشرفت تکنولوژی، فرش‌های ماشینی در بازار بسیار محبوب و پرطرف‌دار شدند. اما دلیل محبوبیت فرش‌های ماشینی چه بود؟

تولید سریع‌تر، قیمت ارزان‌تر و تنوع طرح‌ها  و نقشه‌های فرش ماشینی، آن را بسیار پر طرف‌دار کرد. به همین دلیل نمایشگاه‌های فروش فرش بجنورد در سراسر ایران و بجنورد شروع به فعالیت کردند.

در بجنورد نیز از این دست فروشگاه‌ها بسیار دیده می‌شود که یکی از آنها، نمایندگی فرش محتشم در بجنورد است.

امکان استعلام قیمت فرش کودک و سایر کلکسیون‌ها چه به صورت آنلاین و چه حضوری برای شما فراهم است.

 

نمایندگی فرش محتشم بجنورد

فرش محتشم به‌عنوان یکی از برندهای اصیل و با سابقه در ایران، سال‌هاست که مشغول به فعالیت بوده و سعی و تلاشش بر این است که روندی رو به رشد و توسعه داشته باشد.

این مجموعه با تمام تلاش خود، هر سال با توجه به نیاز بازار و سنجش علایق مردم، طرح‌های نو و جدید را وارد بازار کرده و سهم قابل‌توجهی از فروش فرش بجنورد را به خود اختصاص می‌دهد.

در این میان نمایندگی فرش محتشم بجنورد واقع در طالقانی غربی، جدیدترین و به‌روزترین طرح‌ها از جمله فرش طرح افشان را روی دارهای خود دارد که با حضور در نمایشگاه و لمس فرش‌های خوش بافت و ظریف محتشم از نزدیک، می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

این فرش‌ها به صورت مستقیم از درب کارخانه به دست شما می‌رسند و واسطه‌ای در این بین نیست که باعث بالا رفتن قیمت بشود؛ بنابراین شما با خیال راحت می‌توانید از نمایندگی رسمی محتشم در بجنورد خرید کنید. اگر به دنبال فرش آشپزخانه هستید هم می‌توانید قیمت فرش آشپزخانه را از نمایندگی بپرسید.

 

خرید اینترنتی فرش در بجنورد

 

Online shopping for carpets in Bojnord

 

این روزها با توجه به کار و فعالیت زیادی که همه ما داریم، معمولاً وقت کمی را می‌توانیم به خرید و یا بیرون رفتن از منزل و جستجو برای خرید کالای دلخواهمان اختصاص دهیم. بخش زیادی از مردم ترجیح می‌دهند اقلام مورد نیازشان را به صورت اینترنتی خرید کنند.

برای خرید اینترنتی فرش در بجنورد دو راه وجود دارد:

  • خرید از پیج رسمی نمایندگی فرش محتشم در بجنورد
  • خرید از وب‌سایت رسمی فرش محتشم

با ورود به صفحه اینستاگرام mohtasham.bojnord که متعلق به نمایندگی فرش محتشم در بجنورد است، می‌توانید با پشتیبان در ارتباط باشید و طرح دلخواهتان را سفارش دهید. برای مثال انواع فرش مراکشی یا کلاسیک. اگر محصول مدنظرتان با ابعادی که می‌خواهید در انبار موجود باشد، در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل به شما تحویل داده می‌شود. در غیر این صورت ویژه شما تولید و ارسال می‌شود.

همچنین سایت رسمی فرش محتشم نیز پیش روی شماست و با بازدید از سایت و دیدن بیش از 1800 طرح مختلف، مثل فرش ترکی یا ایرانی، با تنوعی از رنگ، می‌توانید طرح دلخواهتان را انتخاب کرده و سفارش دهید.

سفارش شما مستقیم و بدون واسطه از درب کارخانه برایتان ارسال می‌شود و محصول را رایگان دریافت می‌کنید. همچنین تمامی محصولاتی که با ابعاد استاندارد به صورت آنلاین از وب‌سایت محتشم سفارش بدهید، تا 7 روز فرصت مرجوع بی قید و شرط داشته و دارای ضمانت هستند.

 

جمع بندی

برای خرید از بهترین فروشگاه خرید فرش در بجنورد، می‌توانید به فروشگاه‌های بسیاری در بجنورد مراجعه کنید. با دیدن انواع فرش‌های ماشینی از جمله فرش سه بعدی، امکان مقایسه برای شما فراهم می‌شود و دستتان در انتخاب باز است.

با بازدید از نمایندگی فرش محتشم در بجنورد به آدرس طالقانی غربی - مابین طالقانی 39 و 41 می توانید تنوعی از طرح های مختلف را ببینید و با توجه به رنگ دکوراسیون و سبک خانه تان، بهترین و مناسب ترین انتخاب را داشته باشید.

سوالات متداول


بله، شما می توانید از تمامی شعب و نمایندگی های فرش محتشم در سراسر کشور به صورت اقساطی خرید کنید.

پیشنهاد ما مراجعه به نمایندگی فرش محتشم در بجنورد است.

بله، قیمت فرش محتشم در تمامی شعب و نمایندگی ها یکسان است.
0 / 5

نظرات

نظر شما پس از بررسی توسط مدیریت در سایت نمایش داده خواهد شد!

امتیاز دهی

لطفا امتیاز خود را نسبت به این مقاله ثبت بفرمایید.

برداشت از کیف پول

دوست عزیز! لطفا مبلغ مورد نظرتان را برای برداشت از کیف پول محتشم وارد کنید.

مبلغ واریز به ریال
مقدار مبلغ درخواستی از مقدار موجودی کیف پول بیشتر است