جستجو
بهترین فرش فروشی ارومیه

بهترین فرش فروشی ارومیه

تاریخ انتشار: 1402/12/12 نویسنده: سید یونس ساداتی

فرش‌بافی در ایران تاریخچه‌ای طولانی دارد و جهان، ایران را با هنر فرش‌بافی آن می‌شناسد. ارومیه نیز به‌عنوان یکی از شهرهای بزرگ و تاریخی در ایران، قطعاً در این میراث فرهنگی سهم داشته است. فرش‌های دستبافت منطقه ارومیه شهرت زیادی دارند و نقشه‌های آنها الهام گرفته از طبیعت، فرهنگ و جغرافیای آن منطقه است. نقشه‌های فرش ارومیه به صورتی است که آن را از دیگر شهرها جدا می‌کند.

در کنار فرش دستبافت، فرش ماشینی ارومیه نیز جایگاه بسیار خاصی در ارومیه دارد و اقشاری که به هر دلیل قصد تهیه فرش دستبافت ندارند، فرش ماشینی را به‌عنوان یک گزینه مطلوب جایگزین می‌کنند.

فرش محتشم کاشان نیز در ارومیه نمایندگی فعال دارد که می‌توانید با مراجعه به نمایشگاه این مجموعه، از فرش‌های خوش‌نقش و پر رنگ و لعاب آن دیدن کنید.

آدرس نمایندگی فرش محتشم در ارومیه:

خیابان برق، چهارراه یاسر، عمار نبش خیابان یاسر طبقه همکف مجتمع پزشکان شیرزاد

شماره تماس:

04433434245 09039672127

همچنین صفحه اینستاگرام فرش محتشم به آدرس mohtasham_urmiya در دسترس شما است تا بتوانید با نمایندگی فرش محتشم ارتباط بگیرید.

در ادامه با ما همراه باشید تا در شهر ارومیه گشتی بزنیم و بهترین فرش فروشی ارومیه را پیدا کنیم.

 

فرش ارومیه

از ویژگی‌های منحصر به فرد و خاص فرش ارومیه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت الیاف، نخ و مواد اولیه
  • طراحی‌های اصیل و بسیار زیبا
  • رنگ‌های مورد علاقه مردم منطقه
  • تنوع در طرح و رنگ (حتی فرش قرمز)
  • حفظ ارزش‌های سنتی

فرش ارومیه را می‌توانید از فروشگاه‌های مختلف فرش در ارومیه تهیه کنید که پیشنهاد ما خرید

از نمایندگی فرش محتشم در ارومیه است.


خرید فرش از ارومیه

 

Buying carpets from Urmia

 

برای خرید فرش از ارومیه لازم است به یک سری نکات کلی توجه کنید و با در نظر گرفتن این عوامل اقدام به خرید فرش نمایید:

  • توجه به شانه فرش (تعداد گره در عرض فرش)
  • بررسی تراکم فرش (تعداد گره در طول فرش)
  • رنگ زمینه فرش ماشینی ارومیه (فرش زمینه روشن یا تیره)
  • رنگ دکوراسیون و هماهنگی فرش با آن
  • برند انتخابی
  • جنس نخ و الیاف فرش
  • بررسی لیبل پشت فرش و دیدن مشخصات
  • مراجعه به شعب و نمایندگی‌های معتبر فرش محتشم در ارومیه

با در نظر گرفتن تمامی این عوامل و دقت به آنها، فرش دلخواه خود را انتخاب کرده و سفارش دهید. برای مثال اگر برای هال خانه‌تان فرش می‌خواهید و آنجا فضایی پر رفت و آمد است، بهتر است فرش 700 یا 1200 انتخاب کنید. چرا که فرش‌های 1500 شانه و یا فرش‌های ابریشمی نفیس، بسیار ریزبافت و ظریف هستند و با پاخوردن مداوم، آسیب می‌بینند. قبل از خرید فرش معیارها و انتظاراتتان از فرشی که می‌خواهید را در نظر بگیرید و سپس اقدام به بررسی نمایید.

 

فروشگاه فرش ارومیه

 

Urmia carpet shop

اگر به دنبال خرید فرش ارومیه به‌صورت حضوری هستید، در ادامه به شما فرش‌فروشی‌های ارومیه را معرفی می‌کنیم تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید:

  • نمایندگی فرش محتشم در ارومیه (خیابان برق - چهارراه یاسر)
  • فروشگاه فرش رویال (امام رضا، خیابان بهشتی) - فرش فروشی ارومیه
  • فرش فرهی: (حافظ، بلوار مدنی) - فروشگاه فرش ارومیه
  • فرش دیبا - فرش فروشی ارومیه
  • گالری فرش قهرمانلو (میدان جهاد) - فروشگاه فرش ارومیه
  • فرش گنجینه (میدان جانبازان) - فرش ماشینی در ارومیه
  • فرش ابریشم (خیابان برق) - فروشگاه فرش ارومیه
  • فرش پامچال (خیابان مطهری) - فرش فروشی ارومیه

اگر وقت و زمان کافی دارید، خوب است به چند فروشگاه مختلف سر بزنید و با مقایسه کیفیت فرش‌ها و قیمتشان، بهترین انتخاب فروش فرش ارومیه را داشته باشید.

در صورتی که رفت‌وآمد برایتان سخت بوده و وقت کمی دارید، به‌صورت آنلاین می‌توانید خریدتان را انجام دهید و درب منزل تحویل بگیرید. در وب‌سایت رسمی فرش محتشم با داشتن تنوعی بیش از 1800 طرح مختلف با رنگ‌های متنوع، همان فرشی را پیدا خواهید کرد که دقیقاً با رنگ مبلمان و دکوراسیون شما هماهنگ باشد. همچنین فرش ماشینی آشپزخانه را می‌توانید از محتشم بخواهید.  از رنگ زرد و آبی و بنفش گرفته تا طوسی و خاکستری و کرم؛ دنیایی از رنگ را در محتشم می‌بینید و شگفت‌زده می‌شوید!


قیمت فرش ماشینی در ارومیه

 

The price of machine carpet in Urmia

 

قیمت فرش ماشینی در ارومیه متأثر از چند عامل کلی است که در ادامه به هر یک از این موارد اشاره می‌کنیم.

  • جنس نخ و الیاف و کیفیت آنها: طبیعی است که هر چه کیفیت نخ و مواد اولیه بیشتر باشد، قیمت فرش نیز افزایش پیدا می‌کند. فرش سبز با نخ مرغوب طبیعتاً نسبت به فرش سبز با الیاف ضعیف تفاوت قیمت دارد.
  • شانه و تراکم: هرچه شانه و تراکم فرش بیشتر باشد، نخ بیشتری برای آن استفاده شده و وزن سنگین‌تری دارد. در نتیجه قیمت آن نیز فرش می‌کند. فرش‌های 700 شانه نسبت به 1500 شانه قیمت پایین تری دارند.
  • ابعاد فرش: هر چه سایز فرش بزرگ‌تر باشد، الیاف بیشتری برای آن به کار رفته و قیمت فرش ماشینی در ارومیه افزایش پیدا می‌کند. قیمت یک قالیچه نسبت به فرش 12 متری بیشتر است.
  • برند فرش: در بازار فرش انواع برندها مشغول به تولید و فعالیت هستند. برندهای خوش‌نام و اصیلی چون محتشم، سال‌های سال است که مشغول کسب تجربه و فعالیت هستند و از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب استفاده کرده و تمامی محصولاتشان دارای ضمانت‌نامه است. پس طبیعی است که نسبت به برندهای تازه‌کار و گمنام، قیمت بیشتری داشته باشند.

جالب است بدانید که رنگ فرش در قیمت آن تأثیری ندارد. چه شما فرش نارنجی بگیرید چه فرش خاکستری و طوسی، تأثیری در قیمت فرش ندارد. پس خوب است قبل از اقدام به خرید فرش از ارومیه، معیارها و خواست‌هایتان را در نظر بگیرید و از خودتان بپرسید از فرش چه انتظاری دارید؟

 

فرش محتشم ارومیه

فرش محتشم سعی بر این داشته که در تمام نقاط کشور، نمایشگاهی داشته باشد تا مردم عزیز ایران از هر خطه‌ای که هستند، بتوانند به‌راحتی و از نزدیک فرش‌ها را دیده و انتخاب کنند.

خریدارانی هم که در نقاطی زندگی می‌کنند که از نمایندگی‌ها و یا شهر کاشان دور است، می‌توانند به‌صورت اینترنتی و آنلاین از وب‌سایت رسمی فرش محتشم فرش محتشم ارومیه را خرید کنند و فرش‌های را با هر رنگی (حتی فرش صورتی) نیز ببینند.

فرش محتشم در شهر ارومیه نیز شعبه‌ای فعال دارد که گلچینی از بهترین طرح‌های محتشم را در آنجا می‌توانید ببینید. همچنین خرید فرش کودک را نیز می‌توانید از محتشم داشته باشید.

گاهی این سؤال برای بازدیدکنندگان نمایشگاه پیش می‌آید که آیا فقط امکان سفارش فرش‌های روی دار را داریم؟

پاسخ این است که فرش‌های محتشم در هر ابعاد استانداردی که بخواهید برای شما تولید می‌شود.

 

فرش اقساطی در ارومیه

قیمت مهم است! قیمت موضوعی است که از هر قشری که باشید حتماً برایتان مهم است. حالا شاید کمی برای اقشار بالا کم‌رنگ‌تر باشد و برای اقشار فرودست پررنگ‌تر؛ اما اهمیت آن را نمی‌توان کتمان کرد!

بنابراین، اگر برای خرید فرش فروشگاهی باشد که فرش با کیفیت را با شرایط مطلوب به‌صورت قسطی بفروشد، چه بهتر که خریدمان را از آن فروشگاه داشته باشیم.

نمایندگی فرش محتشم در ارومیه، فرش‌های خاص و باکیفیت خود را به‌صورت اقساطی به شما عرضه می‌کند تا هر یک از شما عزیزان بتوانید به‌راحتی صاحب فرش شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با دفتر نمایندگی فرش محتشم در ارومیه تماس بگیرید.

 

جمع بندی

اگر به دنبال خرید فرش در ارومیه هستید، حتماً برایتان مهم است که بهترین فرش فروشی شهر را پیدا کنید و از همان جا خریدتان را انجام دهید. در این مقاله لیستی از فروشگاه‌های مختلف فرش در ارومیه را به شما معرفی کردیم. می‌توانید قبل از تصمیم‌گیری برای خرید، به این فروشگاه‌ها سر بزنید و طرح‌ها را لمس کنید و مقایسه داشته باشید. همچنین به‌صورت آنلاین هم می‌توانید فروشگاه‌های مختلف فرش و فروشگاه آنلاین فرش را بررسی کرده و در نهایت تصمیم به خرید بگیرید.

سوالات متداول


بله، فرش‌های محتشم در تمامی ابعاد استاندارد مثل 12 – 9 – 6 – 4 متری و پادری قابل سفارش هستند.

بله شما می‌توانید از نمایندگی فرش محتشم در ارومیه، فرش دلخواهتان را به‌صورت اقساطی تهیه کنید.

بله، هر چه مقدار عرضه بیشتر و تقاضا کمتر باشد، قیمت فرش پایین‌تر است.
0 / 5

نظرات

نظر شما پس از بررسی توسط مدیریت در سایت نمایش داده خواهد شد!

امتیاز دهی

لطفا امتیاز خود را نسبت به این مقاله ثبت بفرمایید.

برداشت از کیف پول

دوست عزیز! لطفا مبلغ مورد نظرتان را برای برداشت از کیف پول محتشم وارد کنید.

مبلغ واریز به ریال
مقدار مبلغ درخواستی از مقدار موجودی کیف پول بیشتر است