جستجو
قبل از خرید فرش 1500 شانه باید این موارد را بدانید!

قبل از خرید فرش 1500 شانه باید این موارد را بدانید!

تاریخ انتشار: 1401/08/15 نویسنده: سید یونس ساداتی

اطلاعات کامل درباره خرید فرش 1500 شانه: با آمدن طرح‌های مختلف و پیشرفت تکنولوژی بافت فرش ماشینی، انتخاب فرش امروزه بادقت بیشتری انجام می‌شود. در این میان فرش 1500 شانه یکی از شاخص‌ترین محصولات بازار به‌حساب می‌آید. قالی 1500 شانه باظرافت و طرح‌های متنوعی که دارد جزو فرش‌های دستبافت گونه به‌حساب می‌آید.

 این محصول متفاوت با استفاده از به‌روزترین دستگاه‌های بافت در صنعت فرش ماشینی بافته می‌شود که در دسته‌بندی فرش‌های لاکچری و گران‌قیمت قرار دارد. همین نکته باعث شده که توجه مشتریان به سمت این محصول معطوف شود و آن را در رده بهترین فرش ماشینی قرار دهد.

 

چرا فرش 1500 شانه بخریم؟

فرش‌های ماشینی هرکدام دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی هستند که ظرافت و زیبایی هم جزو آنها است. اما در کنار جلوه‌های بصری یک فرش، تراکم و شانه نیز جزو مهم‌ترین نکات هستند.

 به‌احتمال زیاد از نکته باخبر هستید که هرچقدر تعداد شانه یک فرش بیشتر باشد، فرش ظریف‌تر و هرچقدر تراکم فرش بیشتر باشد، فشردگی فرش افزایش پیدا می‌کند. این دو ویژگی تأثیر بسزایی بر کیفیت و مقاومت محصول می‌گذارد.

در حال حاضر فرش 1500 شانه با تراکم 4500 بهترین فرش از نظر ظرافت و زیبایی در دسته‌بندی فرش اکریلیک است. البته که این محصول از نظر فشردگی هم اکنون در دنیا بی‌رقیب است. در ادامه می‌خواهیم به نکات برجسته‌ای این محصول که باعث می‌شود خریداران به سمت آن کشیده شوند را شرح دهیم:

  • فرش 1500 شانه از ظرافت بالایی برخوردار است؛ اما این ویژگی باعث شده این فرش ضخامت کمتری نسبت به دیگر محصولات داشته باشد.
  • فرش ماشینی 1500 شانه زیبایی و ظرافت بسیار زیادی دارد و این باعث شده به قالی دستبافت شباهت بسیاری پیدا کند. در صنعت فرش ماشینی به این‌گونه محصولات فرش دستبافت گونه گفته می‌شود.
  • ظاهر لاکچری و لوکس این محصول باعث شده بیشتر با فضاهای رسمی و مجلل همخوانی داشته باشد.
  • به دلیل بافت منسجم و شانه بالای این قالی، طرح‌ها و نقوش به‌کاررفته در آن بسیار واضح هستند و فرش مانند یک پتو گلباف نشان می‌دهند.

 

خرید فرش 1500 شانه

 

ویژگی فرش 1500 شانه تراکم 4500

به‌احتمال زیاد افراد عادی معنای تعداد شانه را نمی‌دانند وقتی که به یک فرش 1500 شانه گفته می‌شود؛ یعنی در هر یک متر از عرض 1500 گره بافته شده و هر یک متر از طول فرش نیز دارای 4500 گره است.

در فرش ماشینی 1500 شانه ظرافت از اهمیت زیادی برخوردار است به همین دلیل که برای تولید این محصول از نخ‌های بسیار ظریف و باریک استفاده می‌شود. علت استفاده از نخ باریک این است که نقش نهایی بهتر دیده شود. درصورتی‌که برای تولید این قالی از نخ‌های ضخیم استفاده شود طرح فرش دچار مشکل خواهد شد و شما نقش فرش را به‌خوبی نخواهید دید.

شما باید این نکته را در نظر داشته باشید که هرچقدر تراکم و شانه فرش افزایش پیدا کند، خاب فرش کاهش پیدا می‌کند. در قسمت آهار فرش 1500 شانه این فرش با دستگاه شیرینگ یک مقداری از خاب خودش را از دست می‌دهد و این باعث می‌شود فرش زیبایی خودش را بهتر نشان دهد.

ارتفاع خواب این محصولات معمولاً 6 میلی‌متر است که ممکن است گاهی اوقات یک میلی‌متر بیشتر شود. هرچقدر خاب یک فرش کمتر باشد در نتیجه فرش نازک‌تری خواهید این موضوع باعث می‌شود فرش هم از وزن کمتری برخوردار باشد.

 

مزایای فرش ماشینی 1500 شانه

  • فرش 1500 شانه دارای یک لطافت و ظرافت خاصی است که شما آن را در دیگر محصولات ماشینی مشاهده نخواهید کرد.
  • فرش 1500 شانه شباهت بسیار زیادی به فرش دستبافت دارد و این موضوع را هر بینندهٔ که فرش را ببیند به آن اشاره می‌کند.
  • برای تولید این محصول از بهترین نخ اکریلیک هیت ست شده استفاده می‌شود.

 

راهنمای خرید فرش 1500 شانه

 

  • نقش‌های به‌کاررفته در قالی 1500 شانه وضوح بسیار بالایی دارند که دلیل آن هم تراکم و شانه بالای آنهاست.
  • فرش 1500 شانه وزن سبک‌تری نسبت به دیگر فرش‌های اکریلیک دارد در نتیجه این می‌تواند به شما در جابه‌جایی آن کمک کند.
  • در فرش‌های 1500 شانه برعکس فرش‌های معمول اکریلیک ما شاهد طرح‌های سنتی و مدرن هستیم که توانسته زیبایی این فرش‌ها را دوچندان کند.

 

نحوه نگهداری از فرش 1500 شانه

بهترین لقبی که می‌توان به فرش‌های 1500 شانه، فرش دستبافت گونه است. زیبایی و ظرافت این محصولات باعث شده که بیشتر آنها به درد فضاهای لوکس و مجلل یا سال‌های رسمی بخورد. این قالی با بهترین نخ موجود در بازار یعنی اکریلیک هیت ست شده بافته شده است و به دلیل تراکم و فشردگی بالایی که دارد می‌تواند جلوه‌ای از زیبایی برای سالن پذیرایی شما باشد.

شما باید در هنگام خرید فرش 1500 شانه توجه زیادی به ابعاد خانه خود داشته باشید؛ زیرا این محصول تحمل وسایل سنگین را ندارد؛ بنابراین سایزی را خریداری کنید که پایه‌های مبل به روی فرش قرار نگیرد. پس توصیه اکید ما این است که به فضای اتاق پذیرایی خود توجه ویژه‌ای داشته باشید.

این محصول به دلیل فشردگی و تراکم بالایی که دارد، گردوخاک را به خودش جذب نمی‌کند؛ اما اگر قصد خرید فرش 1500 شانه دارید باید در نظر داشته باشید که این فرش مناسب مناطق پر رفت‌وآمد نیست. اما فرش محتشم نگرانی‌ها را در باره به پایان رسانده شما با خرید فرش 1500 شانه محتشم، این محصول را در تمام نقاط خانه پهن کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

 

فرش 1500 شانه

 

قیمت فرش ماشینی 1500 شانه

قیمت فرش ماشینی معمولاً به موارد مختلفی بستگی دارد. سایز فرش، شانه و تراکم و جنس الیاف نقش اصلی در قیمت فرش ماشینی دارد. در فرش‌های 1500 شانه تراکم و شانه به بالاترین حد ممکن خود رسیده و از طرفی دیگر از بهترین نخ موجود در بازار برای تولید این محصول استفاده شده است.

در کنار این موارد اقداماتی دیگری هم نیاز است تا بهترین فرش 1500 شانه تولید شود. مجموعه از نکاتی که گفته شد باعث می‌شود هزینه تولید این محصول نسبت به دیگر محصولات افزایش پیدا کند و در نتیجه قیمت آن نیز گران‌تر از فرش‌های معمول اکریلیک است.

 

جمع‌بندی

شرکت فرش محتشم جزو برترین تولیدکننده‌های فرش ماشینی در ایران است که باتوجه‌به سابقه زیادی که در این صنعت دارد توانسته همواره رضایت مشتریان را به دست بیاورد. شما عزیزان می‌توانید برای خرید فرش 1500 شانه به وب‌سایت فرش محتشم مراجعه کنید تا با برسی طرح‌های مختلف این محصول از قیمت فرش 1500 شانه نیز باخبر شوید. همچنین شما با خرید از این مجموعه می‌توانید از خدمات پس فروش آن استفاده کنید و هزینه ارسال محصول تا درب منزل برای شما رایگان خواهد بود.

فرش محتشم، آفرینش در تاروپود ماست ...

مقالات مرتبط

5 رنگ فرش که هیچوقت از مد نمی افتد!
فرش به عنوان یک عنصر جدانشدنی از دکوراسیون های ایر...
ابعاد فرش های مختلف چقدر است؟
در این مطلب سعی کردیم به شکل کامل در مورد ابعاد فر...
فرش اشپزخانه چی بخرم؟ بهترین فرش مناسب آشپزخانه
آشپزخانه محیطی با اهمیت بالا برای بانوان است به هم...
انواع گلیم فرش آشپزخانه
اگر تصمیم خرید فرش آشپزخانه دارید و نمیدانید کدام ...
بهترین برند فرش ماشینی
بهترین برند فرش ماشینی در ایران باید بتواند فرش با...
بهترین رنگ فرش برای مبل کرم
بهترین رنگ فرش برای مبل کرم میتواند رنگ های متفاوت...
بهترین فرش اتاق کودک
انتخاب بهترین فرش اتاق کودک همیشه دارای سختی های ز...
نکات کلیدی که در خرید فرش ماشینی باید به آن توجه کرد!
هنگام خرید فرش ماشینی باید به نکات زیادی توجه کنید...
مزایای خرید اینترنتی فرش
مزایای خرید اینترنتی انقدر زیاد است که در چند دقیق...
فرش نازک بهتره یا ضخیم
فرش نازک بهتره یا ضخیم این سوال ممکنه برای خیلی ا...
0 / 5

نظرات

نظر شما پس از بررسی توسط مدیریت در سایت نمایش داده خواهد شد!

امتیاز دهی

لطفا امتیاز خود را نسبت به این مقاله ثبت بفرمایید.

برداشت از کیف پول

دوست عزیز! لطفا مبلغ مورد نظرتان را برای برداشت از کیف پول محتشم وارد کنید.

مبلغ واریز به ریال
مقدار مبلغ درخواستی از مقدار موجودی کیف پول بیشتر است