جستجو
تبدیل چالش به فرصت با انتخاب مناسب فرش

تبدیل چالش به فرصت با انتخاب مناسب فرش

تاریخ انتشار: 1398/06/30 نویسنده: خانم کاشانی

مسئله انتخاب همیشه برای افراد به ویژه خانم ها موضوعی چالش برانگیز بوده و هست. زمانی که این انتخاب، چیدمان منزل و سلیقه فرد را درگیر کند این چالش مهم تر می شود. در همین راستا انتخاب فرش مناسب نیز می تواند یک دغدغه  باشد. فرش ها در تنوع رنگ، طرح و اندازه وجود دارند و شما باید فرشی را انتخاب کنید که بزرگترین تغییر را در فضای اتاق ایجاد کند.

مسئله تغییر شامل تغییر در چیدمان و ظاهر منزل نیست، بلکه شامل تغییر در روحیه و شیوه ی زندگی نیز می تواند باشد اینکه کدام رنگ و طرح سبب آرامش می شود و یا کدام طرح نشاط را در روحیه فرد نهادینه می کند علاوه بر مسائل روانشناسی به خود فرد و سایر چیدمان منزل نیز برمی گردد. اگر تیپ شخصیتی شما متعادل هست و شیطنت و آرامش که دو بعد متضاد هستند به یک میزان در شما جاری است پیشنهاد می شود از ترکیب رنگ های دو طیف گرم و سرد استفاده کنید تا سبک شخصیتی تان حفظ شود.

رنگ بنفش فرش طرح 100424 یکی از سه رنگ ثانویه ای است که از ترکیب دو رنگ اصلی قرمز و آبی به دست می آید و در واقع نه رنگ گرم است و نه سرد. در صورتی که چیدمان منزل شما متمایل به سفید و رنگ های خاکستری هست این طرح در منزل شما به خوبی جلوه گر خواهد شد. ضمن اینکه رنگ بنفش سبب افزایش قدرت تخیل و تفکر می شود.

در صورتی که ترکیب و چیدمان رنگ ها در منزل به خوبی انجام شود و به اصول فنگ شویی توجه شود می توان بسیاری از ویژگی های شخصیتی را در منزل رشد داد.

 

 

0 / 5

نظرات

نظر شما پس از بررسی توسط مدیریت در سایت نمایش داده خواهد شد!

امتیاز دهی

لطفا امتیاز خود را نسبت به این مقاله ثبت بفرمایید.

برداشت از کیف پول

دوست عزیز! لطفا مبلغ مورد نظرتان را برای برداشت از کیف پول محتشم وارد کنید.

مبلغ واریز به ریال
مقدار مبلغ درخواستی از مقدار موجودی کیف پول بیشتر است